>
God One Life

Viaţa prin ochii mei.

09:26 Raisa
Hello,world!Vreau să spun că am făcut nişte schimbări serioase pe blog(asta cred că observaţi şi voi) şi am depus foarte,foarte multă muncă pentru ele.Dar,cred că s-a meritat,mai ales că i-am oferit blogului cel mai drăguţ aspect de până acum(aşa-i?).
  Astăzi am de gând să vorbesc despre viaţă.Cum văd eu viaţa,ce simt pentru viaţă,şi mai ales ce îmi place la viaţă.
   Eu una văd viaţa ca pe o bomboană.Sau ca pe o acadea.De fapt,ca pe ceva ce se termină atunci când nici nu te aştepţi sau,când te aştepţi şi şti că e pe sfârşite.Bomboanele la început au cel mai bun gust din lume,după care acel gust devine monoton.La final,sesizăm că e mai bună decât la început.E foarte mare asemănarea dintre viaţă şi bomboană.Bomboanele sunt colorate.Şi viaţa la fel.
  Eu una cred că viaţa este cel mai mare dar pe care l-am putut primi noi toţi.Iar cei care sunt şi sănătoşi sunt cei mai norocoşi oameni din lume.Dar şi cei bolnavi,deoarece ei ştiu să se bucure cu adevărat de viaţă.Poate noi nu conştientizăm cât de preţioasă este această viaţă,şi,o risipim în vânt.O cheltuim pe ceva ce nici măcar nu este de folos,o distrugem cu bună ştiinţă,şi asta mi se pare nerecunoştinţă.
   Poate că acest subiect a fost expirat demult.Pentru mine nu este şi nici nu va fi expirat niciodată,deoarece viaţa este nesfârşită,şi tot timpul se pot învăţa lucruri noi despre ea.Pentru mine,viaţa arată aşa:
Şi când trăiesc,mă simt aşa:
Poate că viaţa mea nu a fost perfectă,dar pot să spun că a fost fericită.Înafară de mici certuri cu părinţii,un 3 căpătat pe nedrept la şcoală şi colegi sâcâitori,nu am avut incidente nefericite.Toată viaţa mea până acum a fost frumoasă.Şi va fi.Pentru că ştiu că Cineva acolo Sus are grijă de mine,de noi toţi.El nu vrea ca no să suferim.Vrea să ne vadă smeriţi şi fericiţi.Vrea să îi mulţumim pentru tot ceea ce ne oferă,deoarece toate lucrurile sunt de la El.Viaţa este cea mai bună bomboană pe care am mâncat-o vreodată!
Acum,spuneţi-mi şi mie cu ce asemănaţi voi viaţa.Sunt tareee curioasă!
Pupiiici!
                                               


                                                                             

You Might Also Like

54 Curioşi

  1. Eu vad viata ca pe o vata de zahar.Sunt de-acord cu tine,uni nu prea stiu sa aprecieze viata la adevarata ei valoare.Ai vorbit frumos si despre Dumnezeu.Minunat post!

    P.S:M-am indragostit de noul aspect al blogului!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos,şi mă bucur că îţi place!

      Ștergere
  2. Chiar am ce invata din ce ai scris ,minunat articol iar asemanarea e mai mult decat perfecta! <3 pentru uni e mai frumoasa ,pentru uni e mai putin insa toti trebuie sa stim sa o apreciem asa cum este,desi uneori chiar eu nu fac asta. Insa e frumoasa asa cu ne este data! Imi place enorm de mult noul aspect al blogului! <3 si tot ce scri tu de asemenea. :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, viața e frumoasă când știi să o trăiești . Eu îmi iubesc viața, chiar dacă sunt momente mai puțin bune . Pur și simplu așa trebuie să fie :) Dacă nu ne trăim viața așa cum ne place, ne vom trezi la maturitate, spunând că n-am făcut nu știu ce lucruri și se va naște regretul ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Îmi place mult fata cu părul verde :D

    Mă bucur că subliniezi chestiile importante. Eu încă nu ştiu cum văd eu viaţa, trebuie să meditez.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scuze, scuze, la blog am vrut să scriu fromanotherplanetblog.wordpress.com :)

      Ștergere
    2. P.S:Şi mie îmi place fata aceea!

      Ștergere
  5. E tare frumos aici la tine!
    :)
    Cu ce îmi aseamăn viața?
    Cred că mi-o aseamăn cu cele patru anotimpuri. Uneori e cald, alteori e furtună, dar mereu e frumos. Și știu că am pe Cineva care mereu va fi cum mine, pe Dumnezeu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu credeam ca dragostea seamana cu bomboanele.Cand se termina, mai vrei, dar nu mai primesti.Da' merge si cum ai zis tu.Bomboanele sunt toootul!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-am asemanat de mai multe ori viata cu soarele. La inceput, cand rasare, il vedem mai mic, dar ii simtim prezenta pretutindeni. In miezul zilei, straluceste puternic si ne uimeste cu ceea ce face. Iar in amurg, simtim cu totii o melancolie si o nostalgie... pentru ca.. stim ca si viata noastra va apune intr-un final :|

    P.S : Si eu care am zis ca ma las de bomboane si de acadele! Acum e evident ca nu mai pot :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte bună comparaţia!

      P.S:Eu m-am lăsat de ele.Umpic de ambiţie şi vei reuşi!

      Ștergere
  8. Ce mult îmi place postarea asta, e plină de optimism şi de fericire! :) Eu aş asemăna viaţa cu un montagne russe - cu suişuri şi coborâri, senzaţii tari şi cineva alături de tine pe care să îl ţii de mână.
    Viaţa respiră fericire! :)

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Woooo.Super-tare comparaţia,nu m-aş fi gândit.

      Ștergere
  9. Cred ca asemanarea asta a vietii cu bomboanele e cea mai buna. Eu nu stiu cu ce-as asemana-o...

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumoasă postarea.Mi-ai dat de gândit,sincer,pentru că nu am încercat niciodată să asemăn viaţa cu ceva anume.Tot ce pot spune este că viaţa mea nu este mereu fericită,dar nici mereu tristă,e...proporţională,ca să spun aşa.Însă sunt sigură că dacă ne dăm slinţa vom duce o viaţă neaşteptat de frumoasă..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oh,da!Imi cer scuze că am uitat să laud aspectul blogului,care este minunat!:)

      Ștergere
    2. Viaţa este specială.Aşa cum este ea.Mulţumesc!

      Ștergere
  11. Sunt de acord cu tine ! :) eu nu stiu cu ce altceva as asemana viata :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi place mult postarea. :) Da... ciudat dar viata e ca.. bomboanele. Iar la cat de mult iubesc bomboanele , atat de mult iubesc si viata. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Imi place foarte mult noul antet !(banner-ul de sus)

    RăspundețiȘtergere
  14. Hmm, merge si comparatia cu bomboana :) Nu m-as fi gandit la ea. Multe comparatii am auzit, ce-i drept, unele mai inspirate altele mai neinspirate. Mereu tind sa le uit :))

    Intr-adevar viata e tare dulce la inceput.. daca ai o copilarie fericita :) Dupaia se mai gaureste si aspreste si bomboana..

    RăspundețiȘtergere
  15. De-acord cu tine.Foarte buna comparatia cu bombonica.Apropo,imi place mult aspectul blogului,e funny!

    RăspundețiȘtergere
  16. :) Esti intr-o continua schimbare;)) sa nu ti mai recunosc blogul;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta aşa-i.Până ating ,,aproape perfectul" mai este:)).Până atunci..schimbări cu grămada,ce să-i faci.

      Ștergere
  17. Eu cred că viaţa e ceva imprevizibil, şi dureros de frumos. Nu pot să dau o definiţie vieţii. însă vreau să o trăiesc.... Cred că aş putea-o asemăna cu ciocolata amăruie...

    RăspundețiȘtergere
  18. Noi vedem cu adevarat cat valoreaza sanatatea dupa ce ea pleaca de langa noi..

    RăspundețiȘtergere
  19. Imi place cum ai comparat viata cu o bomboana. Si eu cred ca viata este cel mai frumos dar , ea este o comoara foarte pretioasa pentru mine. Cu toate ca in ultimul timp am suferit mult, totusi am simtit iubirea lui Dumnezeu care mi-a protejat inima.

    RăspundețiȘtergere
  20. E supeeeeerrrrr! Mai ales rozul pal e favoritul meu! Eu m-am chinuit de multe ori sa-i ofer un aspect acceptabil, dar niciodata nu am reusit :)) te invidiez ptr blogul tau dragut! Da, e dragut! <3


    iar viata? viata e un joc de nimic, dar macar are o grafica superba. unn joc care se termina intr-un final, oricat de invingator te-ai simti, oricat de multe lupte ai fi purtat, oricate sentimente ai fi dobandit, ea se crede-n masura sa ti le ia instant de parca ar fi depus vreun efort la finisarea lor. dar da, asta e viata. Cu bune si rele suntem obligati s-o acceptam!


    te pup, ai grija dwe tine >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi al tău e minunat,scumpă!

      Ai spus foarte bine şi ai găsit o comparaţie formidabilă.Îmi place!

      Ștergere
  21. Eu cred ca viata e o tipa simpatica, zglobie si capricioasa care, la un moment dat, se plictiseste de noi. Ei, si?

    RăspundețiȘtergere
  22. Felicitari pentru noul aspect,e super cute!Cat despre viata,o aseman unei linii albe continue de pe sosea,care in mod inevitabil se intrerupe.Cu suisuri,cu coborasuri,printre muntii si campii....

    RăspundețiȘtergere
  23. De acord cu tine:).Vrei sa facem schimb de link? ma gasesti aici " http://cuvinte-mute.blogspot.ro/ "

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact