>
Confesiuni Not now..

Ultima săptămână de domnie.

15:30 Raisa
Sau,de ce nu:,,Ultima săptămână de dormire".Şi iată că,am ajuns şi în ultima săptămână a acestei vacanţe.Şi totuşi,nu-mi vine să cred ce-am făcut şi ce n-am făcut!
  Timpule,ştiu că tu nu ierţi pe nimeni,dar puteai să fi drăguţ şi să ne mai oferi încă câteva zile ca să ne terminăm ,,trebile" pe care ni le-am propus să le facem.Poate că voi le-aţi terminat deja,dar eu mai am multe de făcut(lista mea a fost DIN NOU prea lungă).Şi mai era faza că ziua mea de naştere e în ultima zi de vacanţă.Ohh,dar asta nu e un motiv care face ziua mea de naştere mai oribilă,nu-i aşa?
  Nu pot,nu vreau,şi nici nu prea îmi vine să cred că aceasta este ultima săptămână de vacanţă.Adică unde a zburat aşa timpul?Peste o săptămână le văd din nou ,,mutrişoarele plăcute" ale colegilor?
  Şi ca să fie aşa,vreau să spun ceva despre colegii pe care îi am,şi de care vreau să scap cât mai repede.Fiţe,balamuc,război,invidie,ură,fashion at school.Aceste cuvinte sunt perfecte pentru a descrie clasa din care fac parte.Şi mai mult,eu nu sunt una dintre cele mai ,,bazate" fete din clasă.S-ar putea spune că sunt cam la urmă cu bârfele,şi sunt în fruntea scandalurilor despre cărţi şi tocilarisme.Deci,ca să n-o mai lungim,fraza care mi s-ar potrivi cel mai bine în cadrul acelei clase ar fi:,,Nu am nevoie de tine pentru viaţa socială,dar eşti drăguţă să mă mai ajuţi la un test sau la un extemporal,aşa-i?".Ei bine,nu sunt.Am fost,dar nu mai sunt.
  Şi iată că drăguţa Raisa îşi mai propune un lucru:Să nu mai ajute colegii nătărăi care nu îşi învaţă lecţiile de-acasă..Cât de dor o să-mi fie de zilele astea de domnie,şi cât de dor îmi va fi de somnul meu lung,lung până la 11 dimineaţa!!
                                                                            
                                          
                                                                             
                   

You Might Also Like

49 Curioşi

  1. stiu ce vrei sa spui despre chestia cu ajutatul altora...cand ti-ai descris clasa,parca o descriai pe a mea...dar ce sa facem???asa e viata cu bune si cu rele...
    o sa imi fie asa dor de vacanta...:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda,idioţii sunt cam la fel.Şi mie îmi va fi dor!

      Ștergere
  2. De ce trebuie sa vina scoala?Si pe mine ma deranjeaza chestia cu ajutatul colegilor dar apoi e tot vina ta ca nu le dai...offf ce sa le faci?Pana la urma sunt colegii tai.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer eu aștept școala, am și de ce .. clasa mea e total opusă de a ta . Bine, mai sunt și unele specii așa cum le-ai descris tu dar ce să-i faci. Cât despre ajutatul colegilor și eu sunt împotrivă :d

    RăspundețiȘtergere
  4. Zilele alea in plus ne-au cam fost acordate de domnu' Ponta :)) Gandeste-te ca azi trebuia sa fie prima zi de scoala... :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,cam aşa e.Pe vremea asta noi făceam lecţii serioase deja.

      Ștergere
  5. Sincera sa fiu dabea astept sa incep scoala..si la mine in clasa sunt fel si fel de specimene ,insa era mult mai distractiv la scoala..imi este dor de glumele colegilor si chiar si de profi :x Anyway..parca presimt ca dupa 2 zile de scoala vreau acasa :)) intotdeauna a fost asa.

    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Si la mine sta cam la fel situatia.Fite,balamuc,razboi,invidie,ura si as putea sa zic si ceva gen"pitiponceala":)).Cert este ca m-am dezobisnuit sa suport toate acestea si stiu ca imi va fi foarte greu sa ma acomodez,dar ma gandesc ca acesta este ultimul an si trebuie sa rezist.Sper ca la facultate nu va fi la fel,ar fi culmea ghinionului:)):))

    RăspundețiȘtergere
  7. Ce bine ca am terminat cu scoala...hihi! Eu sunt intr-o vacanta permanenta :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Si mie o sa-mi fie dor de vacanta. :( desi nu pot spune ca nu vreau sa incep scoala. Imi doresc putin :D :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cam asa a fost si la mine in clasa ,defapt cam asa e liceul 8-| bine nu numai liceul ,peste tot sunt altfel de specimene ,care iti zic ca esti draguta numai la nevoie.Si ma bucur ca nu o sa mai faci asta sa se invete minte. :)) si asa in ziua de astazi astfel de "oamenii: nu merita ajutati. :-j

    RăspundețiȘtergere
  11. Doar 11 dimineata?? C'mon, you can do better! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :D:)).Maybe.Dacă căţeluşa mea nu ar mai fi matinală:).

      Ștergere
  12. eu nu stiu ce sa zic de scoala , stiu doar ca anul acesta va fi mult mai greu si incarcat pentru mine iar de somn deja ma plang :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dificultatea materiei avansează odată cu trecerea timpului.

      Ștergere
  13. Mi-e mi-a plăcut la liceu, aș mai vrea să fiu o dată liceeancă.
    Am avut colegi( colege) cu mult superioare celorlalți, dar asta e.
    Prețuiește liceul așa cum e cu bune, cu rele :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Sa stii ca acum licee parca sunt podiumuri :-j

    RăspundețiȘtergere
  15. Si mie mi se intampla acelasi lucru cu "Imi dai si mie tema ta?... Dar tot o tocilara ramai"... nu-mi suport unii colegi... fite si ifose...

    Oricum, am o leapsa pentru tine ;)
    http://paginimarcate.blogspot.ro/2012/09/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  16. eu mai am pana in octombrie la facultate:Xdesi dabi astept sa vad ce fete am in clasa=))...:Xmai ales la facultatea sportiva :Xomg ...sa vezi trageri :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Vreau vacantaaaa >:D< :(((
    Si acum e ceva in genu` : I want more, baby. Yeah, I want more. :))))
    Stiu cum e sa ai ziua in ultima zi de vacanta... mi s-a intamplat anul trecut, in vacanta de Craciun. Party inainte de scoala . Ieiiii :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Nimic nu e mai dulce ca somnul de dimineata!
    La multi ani, mult succes la scoala, si ca sa-i citez pe cei de la Linkin Park "leave out all the rest". :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Nimic nu e mai dulce ca somnul de dimineata!
    La multi ani, mult succes la scoala, si ca sa-i citez pe cei de la Linkin Park "leave out all the rest". :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Doamne..a trecut prea repede timpul!De ce??:((

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda.Aşa e.Ce să-i faci..timpul nu stă pe loc pentru noi.

      Ștergere
  21. Imi place noul aspect!
    Nu ma incanta ca iar incepe scoala prea tare

    RăspundețiȘtergere
  22. spor la carte!!!
    felicitari pentru noul aspect :*

    RăspundețiȘtergere
  23. Ahhhh! N-am chef. M-am saturat de colegi... I-as exmatricula pe toti in afara de o fata...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact