>
Complicated Mass-media

S-a stricat iPod-ul.

17:13 Raisa
Hellow!Despre ce subiect voi pălăvrăgi astăzi?Despre MUZICĂ,evident.Ce a devenit muzica pentru majoritatea oamenilor?O bătaie de joc,o ultimă sursă de venit în caz că ,,mister de la nu ştiu care trupă nu-şi ia bacul".Simplu,nu?
  Cum eu sunt o muziciană în toată regula(cânt la 3 instrumente şi sunt solista unei trupe destul de frumuşele) era imposibil să nu-mi dau şi eu cu părerea despre ce se mai promovează pe la radio,sau,cum se strică iPod-ul meu când derulează o melodie românească.Okay,nu am nimic cu muzica românească..de calitate.În schimb nici nu vreau să aud de ,,feel my fire,touch my desire"..deja sună penibil.
  Mulţi dintre artiştii români,care se gândesc la un viitor convenabil în muzică trebuie să aibă marcate pe listă următoarele lucruri:dacă eşti femeie,tre' să arăţi bine,că dacă nu..nu,trebuie să ai o engleză cât de cât convenabilă(cât să poţi pronunţa cuvinte pe care le ştiu şi copiii din clasele primare) şii trebuie neapărat să faci o înregistrare bună(mda,doar nu credeai că o să cânţi live la concerte,nu?).Se vede cu ochiul liber principiile după care se ghidează o casă de producţie din România.Tot ce am de spus în legătură cu asta este:LOL.
  Artistele cu care ne mândrim noi în prezent?Inna,Antonia şi Alexandra Stan.Da,aşa e,ne mândrim cu excelentul playback care îl fac acestea pe scenă,ne mândrim cu femei plastice,false şi N şedinţe de liposucţie.Cine îndrăzneşte să mă contrazică cu asta nu are decât să o facă.Pe mine,personal mă dezgustă aceste fiinţe care se dau mari artiste şi care uită de unde au plecat.
  Concluzia este:nu mă mir că bietul iPod s-a stricat.Deloc.Dacă difuzează asemenea melodii...până şi el o ia razna.
Have a nice day,everybody!
                         
                                                           

You Might Also Like

46 Curioşi

  1. Breu e cu muzica asta.
    Mie îmi place Andra și Paula Seling.
    De peste hotare cred că 33 Miles și Chris Tomlin.
    Dar sunt deschisă la nou. Aaaa îmi place și muzica clasică.
    Păcat că în România se promovează aspectul nu talentul!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ei asta n-am stiut despre tine: ca stii sa canti la 3 instrumente si esti intro trupa :)
    Sunt de acord cu tine.. eu insa nu am nimic cu Antonia.. defapt o prefer in locul pipitelor gen Anda Adam, Andreea Banica, Alexandra Stan sau mai nou Andra :|

    Nici eu nu prea ascult muzica romaneasca.. insa Voltaj imi vor face INTODEAUNA placere sa-i ascult <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Uhm 1. habar n-ai dacă au sau nu plastic în ele, dacă fac liposucţii.:D şi dacă au, ce legătură are cu vocea lor (existentă sau nu). e problema lor, poate sunt complexate sau poate nu. poate vor să fie frumoase. nu le poţi judeca după criteriul ăsta:)) crezi că artiştii din afară n-au cine ştie ce operaţii estetice şi etc. făcute?!
    2. am văzut-o pe Alexandra Stan cântând live la tv şi fata are voce şi încă nu a uitat de unde a plecat :))
    3. de acord, muzica românească nu este de aceeaşi calitate ca şi cea străină. nici nu are cum! principii diferite, dar în mare asta se vinde acum: sex, femei şi destrăbălare :)) artistele de la noi, care nu au propriul lor stil îl imită pe al celor din afară, gen Rihanna, Lady Gaga etc.
    4. oki, e părerea ta, dar acuma hai să nu aruncăm cu noroi în stânga şi-n dreapta ptr că nu e chiar oki. da, te cred că muzica românească e aiurea, nici eu nu mai ascult muzică românească de mai bine de doi-trei ani, dar, revin, nu e oki să îi denigrăm pe cântăreţii români. atâta timp cât ei se simt împliniţi, n-ai ce să le faci. nu-ţi place, nu asculţi! simplu :)

    fiecare cu părerea lui, dar mi s-a părut chiar răutăcioasă, aşa din oficiu, a ta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Părerea ta.Alexandra Stan nu-mi place deloc,şi sunt de-acord că are voce superbă,dar,nu ştie să o folosească ca atare.

      Ștergere
  4. Iep , sunt de acord cu tine . Hm .. mai putin in cazul Antoniei , mi se pare o fata destul de ok , cine m-a dezamagit mai mult este Andra ..,inainte avea melodii dragute dar acum..sa nu mai continui . Sii , tu canti ? Waw , asta e grozav , as vrea sa te aud candva , zic si eu :-" . Inca ceva , pe 16 sptembrie a fost ziua ta .. eu am cam ratat asta , eram la tara , dar oricum LA MULTI ANI! .
    Asa si revenind la muzica .. am inceput de la un timp sa ascult muzica japoneza :)) , dar desigur ca preferatii mei din afara raman cam ei : Paramore , Green Day , Sum 41, Fuel , Nicklback , Daniel Powter.. etc iar din tara ..hm .. as zice Taxi , Guess Who , poate si Horia Brenciu :-? Cam atat ! Oricum , gusturile nu se discuta , o zi buna sa ai si scuze pentru lungimea comentariului !:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place Inna ! Am ascultat-o cantand live cu doar 2 instrumente in ,,spate" si a fost divin.(parerea mea). Alexandra Stan si Antonia = DISLIKE ! Pe Antonia nu am auzit-o niciodata live insa am ascultat-o pe Alexandra Stan live si dupa parerea mea a iesit un mare dezastru.

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce critica esti :)) Sunt si artisti romani buni... doar ca sunt putini.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De-acord.Şi da..sunt foarte critică..cu cine merită.

      Ștergere
  7. Sunt de acord...cantarete ca Inna si restul chiar nu-mi plac,dar sunt putine persoane care isi dau seama ca asta nu e muzica.Nu sunt neaparat fana a muzicii pop si cu atat mai putin dance,dar in afara de Voltaj de ce celelalte trupe romanesti nu mai sunt date la radio?Nu o sa pot sa inteleg lumea.

    RăspundețiȘtergere
  8. Succes in continuare.E foarte frumos ce faci tu.:*

    RăspundețiȘtergere
  9. http://www.youtube.com/watch?v=iOZkyFDqlW8 (nu sunt romani, dar imi plac:X )
    http://www.youtube.com/watch?v=OnRNFv8jmSg
    http://www.youtube.com/watch?v=o6ErlC0YGc4&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=xWbVaCxQaVk&feature=related http://www.youtube.com/watch?v=rOn0h5i4wjQ&feature=relmfu
    http://www.youtube.com/watch?v=KI50WQB4ryA
    http://www.youtube.com/watch?v=Quw3v4qJ_eU
    Si multi altii care eu fost uitati sau nici macar nu au fost mediatizati...si poate ca-i mai bn asa..muzica asta nu-i pt toate urechile :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Holograf e singura trupa din Romania care-mi mai place :) Ma bucur ca e cineva care nu le ridica atata in slavi pe Antonia, Inna si A.S. . Si staaai, zici ca esti solista? :> Foarte tare! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sunt solistă.Poate am să pun odată un video cu mine cântând:))

      Ștergere
  11. Intr-adevar mai sunt si niste melodii care lasa de dorit :d

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu cred ca stii dar aceste 3 artiste sunt foarte bine apreciate si in strainatate ! si sa stii ca au voce, canta bine si live... Adica de Inna ma indoiesc dar alexandra Stan si Antonia ..nu am cuvinte pentru ele !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer..pe Antonia nu am auzit-o niciodată cântând live.Şi dacă era chiar aşa de mare artistă,de ce nu a debutat în America?

      Ștergere
  13. Intr-adevar, sunt de aceeasi parere cu tine ca muzica romaneasca nu este "inspirata" (ca sa o spun frumos). De asta nici nu ascult decat straina. Dar nu e numai din cauza promovarii aspectului, ci doar pur si simplu nu imi place :| Nu am fost niciodata fana a cantaretelor gen Andra, Inna sau mai stiu eu cine. Prefer altceva, ceva gen My chemical romance sau Three Days Grace sau chiar Avenged Sevenfold sau Breaking Benjamin. :-j:))) Deci... eu consider postarea ta total REALA :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu sunt doar cu Berea...Gratis.Este singura trupa romaneaca pe care o ascult,in rest muzica straina.M-am saturat pana peste cap de muzica de la radio,numai tampenii insuportabile.In general ascult rock,cam orice fel de rock si muzica veche.Merg pe Placebo,Skid Row,Seether,in general trupe mai putin comerciale.

    RăspundețiȘtergere
  15. P.S:Ma amuza faptul ca majoritatea lumii este innebunita dupa porcariile comerciale de la tv.Se pare ca lumea nu mai stie sa faca distinctia intre muzica buna si cea care se vinde bine si primeaza ascultatorilor...

    RăspundețiȘtergere
  16. Asa este. Cred ca Paula Seling si Holograf sunt cei care inca mai pastreaza frumusetea muzicii, restul sunt doar 'de umplutura', fara rautate.

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai perfecta dreptate cu ce ai spus,mai ales ca se trezeste cate unu/una care mai ii vedem pe la televizor gata m-a facut mama cantaret :)),ce naiba nici chiar asa mie in genereal imi place muzica mai veche romannesca trupe precum:Holograf,Directia 5 ,Vama Veche ..etc. dar restul cu bumtzi ,bumtzi nu vreau sa aud.

    RăspundețiȘtergere
  18. Muzica adevarata nu e pt oricine.Pacat ca tinerii de azi asculta numai tampenii.

    RăspundețiȘtergere
  19. Cata dreptate ai.Vad ca se incing spiritele pe-aici..

    RăspundețiȘtergere
  20. Antonia mi se pare mai acceptabilă dar Inna și Alexandra Stan lasă de dorit....și NU m-am exprimat cum trebuie.....

    RăspundețiȘtergere
  21. Eh,pai am aflat ceva nou despre tine :canti la 3 instrumente si esti si solita intr-o trupa :x
    Oricum,de acord cu tine in privinta muzicii:|

    RăspundețiȘtergere
  22. În ce trupă cânţi? ;;)

    În afară de câteva trupe rock, nu ascult nimic din muzica românească.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trupa în care cânt nu este difuzată la radio,nu are nici videoclipuri.Deocamdată am avut doar câteva apariţii pe scene.

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact