>
Anunturi

Mii de scuze infinite..

14:35 Raisa
Heeeelloooo!Deci nu pot să cred cât am lipsit pe aici,GOD!Nu am avut internet o săptămână(nu întrebaţi,nici eu nu ştiu cum am rezistat).M-am mutat din nou la frumuşica mea casă,cu căţel şi cu purcel(la propiu) şi acum îmi reiau dinamica activitate pe blog.Sooo fiţi pe fază că Raisa revine!:)

P.S:Îmi cer scuze că nu am răspuns urărilor voastre,dar pe telefon nu am putut intra.Am revenit,people!De mâine vin posturi noi!
                                                       

You Might Also Like

24 Curioşi

  1. nu-i nimic.. nu esti singura care a lipsit o gramada :|

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu cred că e persoană mai bucuroasă că te-ai întors în decât mine....A! Scuze...am uitat...mda..tu ești.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma gandeam eu unde esti... chiar ti-am dus dorul!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa ma duelez cu "Crina Madalina". Eu ma bucur si mai tare! Credeti ca moarede necaz?

      Ștergere
    2. -Mihai-Ştiam eu că mai există o persoană care îmi duce dorul şi mai tare!

      Ștergere
  4. Bine ai revenit, draga mea >:D< Te dădusem dispărută.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma bucur ca ai revenit! >:D< si eu iti duceam dorul, abea astept noile postari.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. O saptamana fara nettt ..uratttt :)) :D

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact