>
Confesiuni Happy Birthday

Like a boss.

18:14 Raisa
Helloww lumee!Postarea aceasta este un fel de pălăvrăgeală fără inspiraţie or something like that(genius).Okay,ştiţi,mi se pare că a trecut prea repede vacanţa.Şi toată vacanţa am stat în apartamentul bunicii.Okay,nu am stat de una singură p-aicea,am stat cu părinţii şi ştiţi,chiar am avut cea mai oribilă vară din viaţa mea.
  E naşpa rău când te îndrăgosteşti(nu cred că numai eu am părerea asta,nu fetelor?).Pe lângă scenele lacrimogene,sms-uri nelimitate şi gânduri în altă parte în care nu trebuie,mai e şi faptul că dau peste un idiot cu nasu' pe sus,care se gândeşte doar la reputaţia lui(Fuuuuuuuu,ăsta cred că mai bine ar intra la puşcărie decât să îşi nenorocească reputaţia)şi la ce vor crede bunii lui ,,amici" dacă el se va ,,combina" cu mine.Urăsc să mă mai gândesc la clipele în care vorbeam nelimitat prin sms-uri până la 12 noaptea,după care a doua zi nu-mi răspundea la zecile de mesaje pe care i le trimiteam.

   Aşa că eu,like a boss,m-am hotărât să nu mai îmi pese de orice ,,Don Juan" care îmi iese în cale.Şi am reuşit.Chiar dacă o să mor de ciudă când va începe şcoala,când îl voi privi în ochi şi privirea lui dulce şi jucăuşă îmi va răsări în minte în timp ce voi avea de făcut lecţii serioase,eu îl voi uita.Challenge accepted.
  Motivele pentru care vreau ca şcoala să înceapă sunt puţine.Colegii.Defapt,distracţia.Ştiu,ştiu...m-am plâns toată vara că vreau să înceapă odată şcoala.Dragilor,m-am răzgândit.
   Şiiii să nu uităm,de ce mă simt eu azi like a boss?Pentru că..DUMINICA  VIITOARE FACEM PARCYY AICEA PE BLOG.Pe 16 septembrie e ziua mea,oameni buni şi asta merită sărbătorit aşa,k-lumea.Deci..mai este puţin,puţin,puţin.I feel GOOD,motherfucker!
This is it,oameni buni.Ce să facem,trece vremea.Oricum aş fi,sper ca ziua mea să fie una specială,fără necazuri,plânsete sau ,,Doni Juani".Vreau doar să am o aniversare fericită duminică.Da,da..duminică va fi ceva special.
                                      

                                                                             

You Might Also Like

40 Curioşi

  1. Daca tinea mai mult la reputatia lui decat la tine acest "Don Juan" nu te merita...oricum trebuie sa incepi scoala cu zambetul pe buze si sa infrunti aceea privire dulce si jucausa,totul va trece de la sine.Vine un eveniment important pentru tine asa ca "Don't worry,be happy!" :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Urăsc astfel de specimene . Cine e el, să aibă o reputație așa mare ? Nu meriți așa ceva . Tu nu trebuie să fii bătută joc de nimeni, așa că încearcă să-l uiți .

    RăspundețiȘtergere
  3. Vine ziua ta,Raisa?Abia astept.Iti urez ,,La mulţi ani" de pe-acuma,desi nu se face,dar mna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, ce enervanti sunt unii baieti, si eu am intalanit un asemena individ si cand ma gandesc acum ca nici nu merita sa ii dau atentie. Crede-ma astfel de oamenii nu merita atentia noastra.

    Vino la Jane Austen Week , si poti sa te inscri la un Guest post daca vrei.http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/09/saptamana-jane-austen.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat imi place cum scrii... ai un mod interesant ce ma face sa te citesc pana la capat. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Easy to say...hard to do.
    Sper sa fii fericita fara sa mai dai de "bad boys" in viata ta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu e chiar aşa de..,,hard" dacă îţi doreşti cu adevărat!

      Ștergere
  7. Off, în unele din vorbele tale mă regăsesc şi eu.Cum ai spus şi tu, asta este, fiecare lucru se întâmplă cu un motiv anume.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hei...pei...la multi ani de acum - mai ales daca in duminica aceea n-am sa pot fi prezenta in blogosfera....si...mult noroc la o viata fara DONI JUANI!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult,Crina!Înseamnă mult pentru mine că te-ai gândit să-mi urezi asta de pe-acum!:)

      Ștergere
  9. Vreau si eu din nou la liceu!!! :))))).. :(
    Cat despre faptul ca ti-ai impus sa nu-ti pese, nu vreaus a te dezamagesc, dar..nu merge! Stiu din proprie experienta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda-şi eu am mai încercat..dar fără nici un rezultat.Sper să pot de data aceasta:D.

      Ștergere
  10. La multi ani pe duminica,atunci!O sa fiu acolo sa-ti urez asta,si sa petrecem impreuna!

    Idiotul ala nu te merita.O fata asa de minunata ca tine nu merita sa fie calcata in picioare.Stai linistita,mai are balta peste!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hi hi ! sper sa reusesc si eu sa fac asta:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Aşa ti vreaau! :* La mulţi ani de acuum >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. hai sa vedem daca ai puterea si taria de caracter sa realizezi ceea ce ti-ai propus :>

    RăspundețiȘtergere
  14. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  15. E foarte bine ca ai trecut peste , la momentul potrivit vei intalni pe cineva care te va merita si te va aprecia asa cum esti! Super party \:d/ sa aduci si tort. :)) :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,sper în continuare asta.

      Parcyy la puterea a 10-a:)).Abia aştept!

      Ștergere
  16. Trebuie sa fie speciala :) Orice perobleme ai avea tu, in ziua aia iti garantez ca vei uita de ele. Sper doar sa nu cumva sa uit sa iti urez la multi ani :-s
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
  17. asa,foarte bine ca te-ai decis sa lasi in urma tristetea...privirea spre viitor,zambetul pe fata si sa vina surprizele!!:D

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact