>
Complicated Hai la sfat

Hai la sfat:Drogurile + O idee interesantă

11:07 Raisa
Salutareee!Ce mai faceţi?Mie să ştiţi că mi-a fost dor de rubrica ,,Hai la sfat",aşa că m-am gândit ca astăzi să îi dau puţină culoare şi să vorbesc despre droguri.
  Pentru mine drog înseamnă ceva de care nu poţi scăpa,ceva de care pur şi simplu ai nevoie.Un drog poate fi orice:o carte,calculatorul,tv-ul.Dar eu nu mă refeream la drogurile acelea.Eu vreau să fac referinţă la drogurile licite şi ilicite,cele despre care se face atâta vâlvă în societatea de astăzi.
  Cred că cele mai frecvente victime ale acestor droguri sunt adolescenţii.Da,adolescenţii care,într-un moment de cădere nervoasă sau de supărare se apucă să încerce gustul alcoolului sau a ţigării.Sau mai poate fi dorinţa de a demonstra că ei nu sunt atât de laşi precum spun colegii lor.
  Înainte să ne apucăm de fumat sau de băut,ar trebui să ne gândim cu ce urmări vom rămâne.Nici măcar un gust bun nu au ţigările sau băutura,şi mai mult,în timp duc la afecţiuni foarte grave ale organismului.Nu vreau să fac aici pe MAMA DOLORES,doar că, această rubrică este nevoită să atragă atenţia faţă de anumite aspecte.
      Nu demonstrezi că eşti curajos prin a te apuca de băutura şi fumat.Să fim serioşi,aşa mai degrabă dovedeşti că te laşi influenţat uşor de părerea celorlalţi şi că nu eşti o persoană puternică.Nu am fost niciodată de-acord cu aceste metode de ,,îmbunătăţire a stării psihice după un moment de cumpănă",şi oricât ar încerca cineva să mă convingă că ele sunt bune..nu va reuşi.
    Sfatul meu este următorul:nu încercaţi niciodată acele prostii.Dacă totuşi sunteţi fumători sau băutori înrăiţi,atunci încercaţi să înlocuiţi acele activităţi cu altceva.UN OM CARE FUMEAZĂ ŞI BEA NU VA FI NICIODATĂ SĂNĂTOS!
  Cât despre drogurile ilicite..DOAMNE FEREŞTE!Nici nu vreau să mă gândesc la ele,nici nu vreau să aud că un cunoscut de-al meu s-a apucat de ele.Dragilor,dependenţa este sclavie!
  Mai multe despre opinia mea în legătură cu acestea pe blogul EIT.
          Acum ,vreau să vă propun ceva.Ştiţi că în urmă cu câteva luni am terminat ficul ,,Umbră în lumină".Ce ziceţi de o continuare?Eu aş fi chiar încântată să adâncesc şi mai mult misterul Sarrei,al Elisei şi al lui Robert.Ei,ce ziceţi?Aţi fi de-acord?Aştept părerile voastre.Până atunci,să aveţi o zi frumoasă şi fără droguri!
                                                                                                       

You Might Also Like

62 Curioşi

  1. Pentru mine, drogurile sunt cărţile, pentru că orice aş face, nu mă pot abţine de la ele :)
    Ar fi frumos să continui ficul ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact.Şi pentru mine.Şi blogul ăsta mai e un drog...de care pur şi simplu nu pot scăpa!
      Mulţumesc pentru părere,am să ţin cont de ea!

      Ștergere
  2. of!!!!eu nu am citit ficul...poti sa imi lasi si mie pe blog linkul???pls....si da!vreau continuarea...chiar daca inca nu am citit povestea....stiu ca este dementiala:))
    cat despre postarea facuta...da ai mare dreptate...si totusi uite ca multi incep printr-o joaca,iar acest joc le pune viata in pericol,dar nu numai a lor,ci si pe a noastra....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact.Mulţi dintre ei ar trebui să se trezească la viaţă.
      Am să-ţi trimit linkul poveştii.Mă bucur că vrei şi o continuare!Voi ţine cont de asta!

      Ștergere
  3. Adolescentii astia sunt prea inconstienti,trebuie sa recunoastem.
    Vaii,te rog din suflet sa continui ,,Umbra in lumina".Parca ne-ai lasat asa intr-un mister nesfarsit cand ai incheiat romanul.Continua,continua!!

    RăspundețiȘtergere
  4. dependenta e sclavie,sa spun ca nu am incercat dustul alcoolului sau tigarii as minti,tigarile m-au dezgustat total,dar nu sint impotriva alcoolului in cantitati mici,asta nu inseamna ca va propun si voua sa faceti la fel.
    ce tine de continuare,nu am avut ocazia sa citesc ficul tau dar as fi foarte bucuroasa daca mi-ai da lincul ca sa-l pot citi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu nu am gustat.Şi nici nu vreau să gust.
      Am să-ţi dau linkul cât de repede posibil!

      Ștergere
    2. Am să ţi-l pun la tine pe blog!Mă bucur că vrei să citeşti ficul meu!

      Ștergere
  5. Am avut amandoi acelasi gand cu drogurile . In schimb eu am compus o poezie despre o victima a drogurilor .O sa iti las link-ul intr-un alt comment !
    Eu o spun direct ; stii ce cred eu despre cei care s-au apucat de droguri ? -> Ca nu au toate corabiile acasa. Cum sa poti sa faci asta stiind ca singur iti distrugi sanatatea si iti scurtezi viata ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poezia despre droguri (compusa de mine :D) :

      http://poeziidesprepoezii.blogspot.ro/2012/08/drogurile-au-omorat.html

      Ștergere
    2. P.s:Mulţumesc mult pentru link,vroiam să-ţi spun că îmi place mult poezie pe care ai compus-o!

      Ștergere
  6. Ohh, drogurile astea :-< Am o colegă care s-a apucat la sfatul unui băiat mult mai mare ca ea, ea fiind distrusă după despărțirea de iubitul său . Ea spune că nu e dependentă, dar noi, prietenele ei încercăm s-o ajutăm, dar nu cred că se pot face multe, ea fiind mai rebelă :| . Niciodată n-am fost de acord cu astfel de " consolări " .. Cât despre fic, sunt foarte de acord cu tine, continuă-l . Sunt sigură că va fi excepțional :) Apropo, îmi place noul " look " al blogului tău ;;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Defapt, credd ca majoritataea le inceraca din curiozitate, le place si mai vor ...

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu cred... ca orice poate fi bun, daca e cu masura.

    RăspundețiȘtergere
  9. daca tot vorbesti de droguri, nu arata doar spre tigari si alcool, ci incepe cu medicamentele. dau doar cateva exemple. sprayurile pulverisante nasivin, vibracil,otrivin, vick,etc..contin epinephrine. un drog care te face dependent. il poti achizitiona oricand fara nevoia unei retete. siropurile vick dar nu numai, contin ephedrin. bodybuilderii si cei care frecventeaza sala stiu ce-i ephedrinul.urmatoarele droguri ptr. slabit: reductilul, meridia contin sibutramin. regenonul contine amfepramon. adipexul contine phentermin, si lista poate continua. in definitiv nu exista om care nu s-ar fi drogat in lumea asta, si chiar daca n-a devenit alcoolic sau depentend de tigara sau de droguri ca speed, cox, hash, crystal,etc. datorita faptului ca a intrat in contact cel putin cu medicamentele, e deja dependent de ceva si exista deja urmari in organism chiar daca nu constientizam. multi se intreaba de ce se ingrasa asa repede. drogurile din medicamente e una dintre cauze. chimicalele din asa zisele alimente e alta cauza...si tot asa. deci degeaba avertizezi omenirea doar in dreptul alcoolului, tigarilor si drogurilor tari, caci e ca si cum ai arata doar varful icebergului. la radacina problemei trebuie mers si nu aratand varful.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Le-am arătat pe cele mai periculoase,da,vârful icebergului,sau poate baza.Ele sunt cele mai periculoase,cele mai frecvent folosite,adică de 80 la sută din populaţie.Ele produc o mortalitate foarte mare în mai toate ţările din lume.Şi nu este vârful,ci cred că este o bază importantă.

      Ștergere
    2. P.S.:Dacă ar fi să o luăm aşa,orice lucru ar fi un drog.Dependenţa înseamnă drog?Probabil...

      Ștergere
    3. orice lucru poate deveni un drog. insa e gresit sa fredonam doar vechea melodie in care se face falsa clasificare a drogatilor si nedrogatilor. cand cei care sustin ca sunt nedrogati vor demonstra ca nu se ating de absolut niciun medicament, daca pot demonstra ca nu sunt dependenti de absolut niciun lucru....atunci, si doar atunci isi merita pe deplin titulatura de nedrogati. si inafara de asta care este diferenta intre unul care pune mana din start pe droguri tari si de distruge mai repede, si intre unul care s-a drogat inconstient o viata intreaga in doze mici si a murit la batranete ca un vrac? chiar ca astia din categoria a doua sunt cu mult mai fraieri, caci permit atat industiilor farmaceutice cat si bransei medicale sa se imbogateasca pe spinarea lor. ceilalti macar si-o fac scurt pe doi cu mana lor. nu vreau sa zic ca e bine ceea ce fac, vreau doar sa scot in evidenta inconstienta celor care sustin ca ar fi nedrogati.

      Ștergere
    4. NU toată lumea consumă medicamente.

      Ștergere
  10. Drogurile acestea ar trebui sa dispara.Prea multi oameni mor din cauza lor,mor din cauza inconstientei.
    Foarte interesanta ideea cu ,,Umbra in lumina".Chiar as vrea sa o continui,pentru ca mi-a placut foarte,foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt de aceeaşi părere!
      Mulţumesc de susţinere,chiar voi începe să scriu la ea,mai ales că mi-am imaginat un curs al povestirii foarte interesant!

      Ștergere
  11. De acord. In legatura cu fic-ul - sunt TARE curioasa cum ai putea face acea poveste si mai misterioasa! Eu una m-as bucura de o continuare :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Sunt deacord cu tine,dependenta e o sclavie.Cred ca poti sa scapi si de viciul alcoolului si de cel al fumatului prin vointa,dar cred ca le e mai usor sa spuna:"Nu pot",cat despre droguri,nu mai nimic de zis,tot ce as putea zice e de rau si s-a tot zis.Cat despre continuarea ficului,de ce nu?

    RăspundețiȘtergere
  13. first,cre ca is mai multi aia care vor sa arate ceva si aleg s-o faca prin droguri si astea ,ori pur si simplu o fac din placere,s-apoi dau de gust si hotarasc sa nu renunte;gust care,nu-i rau in general,e rau doar cand nu-i pic de masura si-i dependenta urata;iar teoriile despre care vorbeai le stie fiecare in parte,doar ca la unii nu mai vezi rezultat....

    RăspundețiȘtergere
  14. Sunt complet de acord cu tine - urasc drogurile si in special efectele acestora! Ma bucur ca a semnalat cineva asta si prin blogosfera.
    Te pup! :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  15. Of, cand in jur ai numai fum si miros de alcool e foarte greu sa te tii departe de ele, totusi, respect celor care pot !
    Mi-ar place sa vad o continuare. Chiar daca am fost cam absenta pe blog, te-am urmarit din umbra, asa ca, da-i drumul la poveste ! :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Drogul meu e scrisul povestilor:)))
    Nu pot sa ma las de ele si nu stiu de ce:))
    Imi place prea mult sa scriu dar in trecut am renuntat la ce imi placea insa la povesti nu pot renunta:))

    RăspundețiȘtergere
  17. Droguri, droguri, droguri...Ştii care e drogul meu preferat?Ei bine...VIAŢA!!!! Îţi place? Mie îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  18. Drogul meu e muzica.Referitor la drogurile despre care vorbeai,cred ca multi devun dependenti dupa ce au gustat si ei ca sa vada cum e.Omul prin firea lui,e curios si asta uneori il trage in jos.

    RăspundețiȘtergere
  19. Un drog ilicit in ziua de azi este cartea. De asta se feresc adolescentii. O fi bine?

    RăspundețiȘtergere
  20. Da..Drogurile dau dovada de lasitate..de incapacitate ,fara ca macar sa faca fata problemelor,alegand calea cea mai simpla..

    RăspundețiȘtergere
  21. Imi place ideea cea noua, si da, un om care bea si fumeaza nu va fi niciodata sanatos.

    RăspundețiȘtergere
  22. Ok deci.. cand tu ai scris postarea asta, eu eram in tabara. Am citit-o de pe telefon, dar nu am comentat (astea sunt detalii care nu conteaza). Dar chiar in seara aceea am mers intr-o camera de baieti impreuna cu o alta fata, ca sa vad ca ei au o sticla de wiskey si una de afinata. Logic, nu vroiam sa plec la culcare, asa ca am ramas cu ei. Toata seara au incercat sa ma faca sa beau, dar nu au reusit. Ce mandra m-am simtit de mine! :))
    Cat despre continuare, ... :-? o idee super! Succes la ea si idei multe!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai citit-o pe telefon?WOWOWOWOWOW sunt foarte surprinsă!

      Ștergere
  23. Mna, eu am incercat o data fumatul, desi n-am tras in piept. Am fost curioasa si am stiut totodata ca nu are cum sa-mi faca rau incercarea. Insa nu as fi fost fericita de mine si as fi incercat sa ma las daca chiar ma apucam serios de fumat si ramaneam dependenta. Droguri nu as incerca, decat dinalea usoare, eventual, o singura data, de curiozitate :)) Si numai daca sunt in compania unor persoane de incredere. De baut, nu prea pun alcool in gura ca nu-mi place gustul :|. Ce sa zic.. n-am vicii :) Eventual, lenea, daca se considera :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt total de acord cu ce ai scris ,eu una nu suport nici macar mirosul de tigara si cu bautura trebuie sa sti sa o controlezi ,1-2 pahare de ceva nu zice nimeni nimic da nu cateva sticle,iar de celelalte droguri nici nu vreau sa aud. :) mai ales tigarile ,daca ar fi dupa mine nu le-as mai lasa pe piata. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu îl suport,dar ce să faci..lumea nu ne ia pe noi în considerare.

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact