>
Amurgul luminii

Amurgul luminii.[2].

15:51 Raisa
-Mă duc la Jessie's,mamă!
-Ok.N-ai decât să te duci unde vrei.Intri în casă numai după ce ai un cadou pentru P.J.
  Vocea groasă a tatei răsuna în toată casa.De fiecare dată când mă adresam mamei,răspundea el,desigur,întotdeauna cu o remarcă răutăcioasă sau cu o jignire.Era genul de tată introvertit şi extrem de enervant.
-Spune-i mamei asta.Precis nu m-a auzit.
  Nici un răspuns.Mă enerva la culme când se băga în discuţiile mele şi ale mamei.Mi-am luat sacoşa din denim,mi-am încălţat botinele crem şi am ieşit din casă.Ştiam că era greu să merg până acolo pe acele tocuri,dar eram obişnuită.
  Deşi aveam 16 ani,părinţii mei se încăpăţânau ca nişte copii când venea vorba de o maşină.Mama spunea că e mult prea periculos,iar tata susţinea sus şi tare că nu ştiu să apreciez ceea ce am,şi când îmi voi găsi o slujbă şi îmi voi permite din banii mei,atunci să îmi iau maşină.În schimb,lui P.J  îi promisese încă de la 12 ani un Bmw decapotabil.Eu însă,puteam să mai aştept.Faptul că nu aveam maşină era un lucru oribil.Mă bizuiam pe prietena mea Rebecca când era vorba de o excursie sau o petrecere la pisicină.Iar acum,drumul până la Jessie's mă făcea să înnebunesc.Picioarele mă dureau enorm de la botinele cu toc de 10 cm,şi mai mult,eram sigură că aveam deja destule bătături,deci nu puteam să le mai fac loc şi altora.
  La Jessie's era plin.Ca de obicei,Rebecca întârzia,aşa că aveam să stăm în picioare.Între timp,majoritatea băieţilor îmi făceau cu ochiul.Le răspundeam.Nu îmi era ruşine,şi nici nu mă consideram o piţipoancă.Asta eram eu,şi nu îmi era silă să mă afişez aşa cum îmi place mie.Şi ce dacă aveam botine?Eram oricum mică de înălţime,nu puteam să nu port tocuri.
-Aha,domnişoară Jess!Ştiam eu că îţi vei lua botinele alea într-o bună zi!
  M-am întors.Era Rebecca.Purta o salopetă roz şi nişte tenişi albaştri.Tot timpul îi plăcea să fie colorată.
-Uite ce e:nu am venit aici să luăm micul de jun.E ziua lui P.J şi nu am voie să calc pragul uşii până nu am un cadou pentru el.Sunt lefteră.Ai vreo idee?
-Jess,mama e în spital.Magazinul e în grija tatei acum.Rogă-l pe el...
-Eu?E tatăl tău,zău aşa Rebecca!Apropo,ce-i cu mama ta?
-E grav.Aseară,în timp ce eu spionam întâlnire dintre tine şi John,mama mă aştepta acasă.Gătea friptură de iepure cu vin alb.În fine,nu contează asta.Tot ce contează este că cineva a incendiat magazia cu lemne.Focul s-a răspândit iar mama a făcut un atac de panică.Acum este la terapie intensivă.Medicii spun că mai trebuie să rămână sub observaţie o săptămână.
-Şi cine a dat foc magaziei?
-Poliţia nu a descoperit încă,dar martorii spun că au văzut un domn înalt,şaten şi cu ochi căprui.
-Rebecca,sunt mulţi tipi care arată aşa.
-Da dar,poliţia are un suspect:Un tip pe nume Robert nu ştiu cum care a fost arestat pentru omor calificat.
-Şi nu e la închisoare acum?Ştiam că omorurile se pedepsesc cu închisoare pe viaţă.
-Nu mai e.Cineva a retras mărturia contra lui.
                                                           

You Might Also Like

20 Curioşi

  1. Deja cred ca incep sa-mi inchipui povesti de dragoste imposibile si incalcite....:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumos şi mă bucur foarte mult că îţi place!:)

      Ștergere
    2. Cum sa nu imi placa? E ceva ce intradevar merita citit!

      Ștergere
  3. Robert ?:o si pun pariu ca el e tatal lui Jess ,deabea astept continuarea. :x

    RăspundețiȘtergere
  4. Uau!Precis Robert e tatal Jessicai!:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Abia astept sa citesc urmatoarea parte, e genial!

    RăspundețiȘtergere
  6. Vreau Vreau Vreau Vreau!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact