>
Amurgul luminii

Amurgul luminii.[1]

13:53 Raisa
Causton,Anglia
în zilele noastre


Mă numesc Jessica Smith,părinţii mei fiind Sarah Smith şi Peter Smith.În şcoală,pot spune că sunt una dintre cele mai dorite fete.Şi pentru activităţi,şi pentru relaţiile de cuplu.Sunt minionă,am doar 1.60 la vârsta de 16 ani.O moştenesc pe mama la chestia asta.Mama mea,Sarah,are 37 de ani,iar tata..tata nici nu ştiu ce vârstă are.Nu că m-ar interesa,dar niciodată nu am simţit afecţiune  din partea tatălui meu,Peter,care,deşi spune că sunt ,,prinţesa" lui niciodată nu şi-a manifestat dragostea faţă de mine.Mama spune întotdeauna că el e o fire mai rece,mai introvertită,dar,faţă de fratele meu Peter Jr. îşi manifestă dragostea tot timpul.
  Sunt slabă şi brunetă.Nu chiar brunetă,şatenă închis.Mama îmi spune întotdeauna că sunt copia ei exactă.Mereu am fost obsedată de kilogramele mele în plus.Poate că de aceea am rămas atât de scundă.Asta nu o ştiu.Şi nici nu mă interesează.Cât timp toată lumea mă place,eu sunt mulţumită şi aşa.
  Toată aventura mea,tot acel lanţ al slăbiciunilor a început în ziua în care Peter Jr. împlinea 14 ani.Deşi nu îmi plăcea s-o spun,eu îmi iubeam fratele,indiferent de diferenţa pe care o făcea tata între noi.Peter Jr. era acel tip de ,,party animal" şi când avea ocazia de a organiza o petrece,nu ezita să invite sutele de prieteni pe care îi avea.Tot liceul îl cunoştea pentru asta..şi pentru că..întotdeauna mă făcea de râs.
 Ceasul suna cu disperare pe noptieră.Adormită,obosită şi fără nici un chef de viaţă,i-am dat un pumn zdravăn,împingându-l pe parchet,şi făcându-l bucăţele.Acele zgomote erau exact ce lipseau din toată agitaţia aceea.Mama a intrat ca un fulger la mine în cameră,şi ca de obicei a trântit uşa după ea.Era semnul că avea să-mi ţină o predică de cel puţin 10 minute.
  -Domnişoară,de unde vin toate zgomotele acelea infernale?Vrei să-l trezeşti pe P.J?
  -Auzi,mamă,sinceră să fiu mă doare fix în cot de afurisitul ăla.Ce-i pasă lui că-mi strică mie reputaţia la şcoală?Ce-mi pasă mie dacă îl trezesc?
  -Ai 5 minute să te îmbraci,să scormoneşti în puşculiţă şi să mergi să-i cumperi un cadoul lui P.J!
  -Poftim?Cadou?Pentru ce?Pentru că mi-a stricat întâlnire cu John?Mamă!!
  -E ziua lui,dominşoară uitucă ce eşti!Hai,mişcă!
  Ziua lui...era ziua lui.Uitasem.Seara trecută îmi stricase cina romantică cu unul dintre cei mai drăguţi băieţi din ultimul an.Şi acum trebuia să îi cumpăr un cadou!Din banii pentru ,,pool party".Mă simţeam oribil.Am luat repede iPhone-ul de pe noptieră şi am căutat numărul Rebeccăi în agendă.Am sunat-o de vreo 3 ori,după care s-a gândit într-un final să răspundă.
  -Eşti nebună?E 6 dimineaţa.Ce vrei..?
 -Rebecca,e ziua lui P.J.Şi mama m-a trimis după un cadou.Ai putea să-i spui mamei tale să..
  -Mama e în spital.
  -Cum aşa?
  -Cineva a intrat prin efracţie în casă şi a atacat-o în timp ce eu spionam întâlnirea ta cu John.
  -Doamne,Dumnezeule!
  -Hai la Jessie's.Vorbim acolo!

You Might Also Like

55 Curioşi

  1. Cat imi place de Jessica!E asa rebela si cool!Ai conturat-o superb.Parca nu o mai recunosc pe Sarah!E o mama cam rea..:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E doar strictă:)).Şi încă nici nu am început bine fic-ul.Să vezi pe parcurs:>

      Ștergere
  2. Deci Peter nu o place pe Jessica.
    De multe se intampla asta.Cel putin in cartile pe care le-am citit eu:)) E normal ca Peter sa se poarte asa din moment ce nu e el tatal ei adevarat :d Parerea mea ;))
    Mi-ar placea sa fie capitole mai lungi dar e bine si asa:x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,vei vedea.Capitolele sunt destul de lungi,părerea mea.

      Ștergere
  3. Este foarte interesanta diferenta dintre ea si fratele ei.Sunt curioasa ce o sa vorbeasca cu Rebecca.Imi place cum incepe fic-ul,merita citit.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vaaai, e adgwsgsad perfect pana aici <33 Abia astept continuarea.
    Te pup, Raisa ^^

    RăspundețiȘtergere
  5. Cred ca va fi ceva interesant! Pe cand continuarea?

    RăspundețiȘtergere
  6. Drăguţ, însă Iphone-ul şi bucăţelele din ceas nu au ce căuta.E prea exagerată faza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place atat de mult cum scri. :x astept tare mult nextul! <3

    RăspundețiȘtergere
  8. Văi, îmi place așa muult ! Personajele sunt atât de fantastice :x E perfect !

    RăspundețiȘtergere
  9. Imi placee :x ! De-abia astept next-ul !

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce personaje dragute ai ales, super tare.

    RăspundețiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. Mă bucur!.Asta nu ştiu,depinde de timpul meu liber.

      Ștergere
  12. e superb, imi place cum ai scris, pare interesant, astep nextul. Povestea o sa o postezi aici sau pe wattpad?

    RăspundețiȘtergere
  13. Uauuu!Ce imi place!Parca Jessica imi place mai mult decat Sarah,mama sa.In ,,Umbra in lumina",Sarah era mai cugetata,iar Jessica e rebela.Superb!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cam aşa e.:) Mă bucur mult că îţi place!

      Ștergere
  14. Deci e pur și simplu perfectă!
    Mai are rost să spun că aștept continuarea? :D
    Felicitări! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. ar mai trebui sa adaugi ceva lareactii!!!
    Am incercat sa dau si eu ceea ce am crezut...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact