>
Amurgul luminii

Amurgul luminii-Prolog

09:38 Raisa
Londra,Anglia
cu 17 ani în urmă

 Cerul Londrei era brăzdat cu mici soldăţei de plumb care îi apărau oglinda.Era o zi destul de senină pentru Oraşul Ploilor,iar Big-Ben îşi arunca sfidător privirile către masivul oraş.
  Sarah Smith luase trenul de la Causton.Nu putea să-i spună soţului ei că se afla aici.Nu astăzi,nu acum.Vroia să-l vadă pe el,nu îl mai văzuse de multă vreme.Peter se va înfuria dacă va afla că ea a ajuns aici.Nu-i păsa.Era vorba de copilul ei.
  Privirile ei pierdute rămâneau aţintite asupra norilor,soldaţi de plumb,ce se mişcau greoi,conduşi de adierea vântului.Părul ei castaniu se revărsa peste obraji,peste gâtul ei lung,peste faţa ei albă şi posomorâtă.De mult nu mai gustase fericirea cu care se hrănea zilnic cu 4 ani în urmă.La 18 ani se măritase.Părinţii o trimiseră de acasă.Peter era singurul ei refugiu,iar ea l-a înşelat.I-a înşelat încrederea,l-a minţit ca pe un câine,l-a făcut să creadă că iubirea lor va avea un rod.Dar Peter nici nu ştia că  acel rod nu era defapt al lui.
 Trenul ajunse şuierând în gară.Nu-i venea să creadă.El o aştepta acolo,pe bancă.Se pare că era pe acea bancă de minute bune.Părul lui şaten era lung,ochii aveau aceaşi strălucire ca şi înainte.Nasul lui acvilin şi privirea pierdută îţi formau o impresie grozavă despre acest om.Era grozav doar la suprafaţă.
  -Ai venit!Ce dor mi-a fost de tine!
  -Nu pot să spun acelaşi lucru.Am venit să negociem.
Au luat taxi-ul până la el acasă.Locuia într-un apartament cu 3 camere,în care era perfectă ordine,o curăţenie exemplară.Când ea îl cunoscuse nu era atât de ordonat!
  -Am venit să-ţi spun,sau dacă nu,să negociez.
  -Spune ce vrei.
  -Copilul rămâne la mine.
  -Sarah,e şi copilul meu!Nu uita că încă îţi păstrez secretul.
  -Nu uita că mi-am retras mărturia,pe care,o pot depune înapoi oricând.
  -Copilul trebuie să ştie cine îi este tatăl.
  -Când va împlini 18 ani promit să-i spun.
  -Şi de unde am eu garanţia că spui adevărul?Întotdeauna ai fost o fire şireată,draga mea.
Îi furase un sărut.Sarah îl respinse cu dezgust,după care îşi deschise poşeta.Aruncă un cec pe masă şi dădu să plece.
 -Un cec nu valorează cât copilul meu.Vreau să-l văd când se va naşte.
 -Nu poţi.
 -De ce,mă rog?
 -Peter.El va fi tatăl lui.
 -Pe lângă că mi te-a furat,nenorocitul ăla vrea să-mi fure şi copilul?
 -La revedere.
 Sarah ieşi în grabă pe uşă.Vroia să-l uite,şi spera să poată să o facă.Îi era frică de ce urma să se întâmple,îi era frică ca secretul lor să nu fie divulgat.Nu vroia să-l piardă pe Peter.Nu acum.
                                                                                 

You Might Also Like

40 Curioşi

  1. Raisa,esti geniala!
    Dar cine este acest individ misterios cu care discuta Sarah?Cine este defap tatal copilului ei?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar acesta este misterul.Se va afla doar la final cine e tatăl!

      Ștergere
  2. Uuuuu... ce tare! Abia astept sa citesc continuarea! :>

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este superb ! Bravo , daca devi vreo autoare candva sa ma anunti , o sa iti cumpar sigur cartile :-" :">

      Ștergere
    2. -Alecsandra-Mersii mult,deşi nu prea cred că o să am şansa asta!

      Ștergere
  3. Ceva ce nu am prea citit pana acum, super! :) Si imaginea aia de la inceput...coperta ce o fi e geniala =p~.
    Abia astept continuarea, sunt curioasa ce se va intampla cu Sarah si copilul:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult că îţi place.
      Aceasta este continuarea de la ,,Umbră în lumină"

      Ștergere
  4. Îmi plac oamenii care scriu despre Londra.
    Într-adevăr, o surpriză plăcută! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place genul acesta de povesti. Si ador Londra!

    RăspundețiȘtergere
  6. Banuiesc ca n-are cum sa fie Robert, nu?!? :| Ma mai gandesc acum la cineva, cine ar putea fi, insa nu-mi amitnesc numele :-?

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci am ramas ceva in gen : WOW WOW WOW!
    Mister =p~ .. :-? Oare cine e tatal? :>:-?

    RăspundețiȘtergere
  8. Doamne,cat mister!Vreau sa citesc si sa vad ce se va intampla cu Sarah.

    RăspundețiȘtergere
  9. Tu ai scirs? e genialll :X deabia astept continuarea

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aceasta este continuarea de la un alt fic de-al meu ,,Umbră în lumină".

      Ștergere
  10. Cat de interesant ,am sa urmaresc povestea asta cu mare interes <3 abea astept sa citesc continuarea. :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Superb!Oare al cui este copilul totusi?Sunt atat de curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mereu mi-a plăcut cum scrii, Raisa ! Sigur vei avea un viitor fabulos ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Super!
    Îmi place trăirea Sarei, lupta pe care o dă!
    Abia aștept să citesc continuarea! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu ma gandesc ca e Robert si ceva imi spune ca asa este dar tu decizi.:))
    Deja au zis toti cei de dinaintea mea cum e povestea asa ca eu nu mai am nimic de spus:))
    Chiar m-ai captivat :x:X:x

    RăspundețiȘtergere
  15. dar pana la urma..cine este individul ...sau tu ai spus cine este si nu prea am inteles eu ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu am spus cine este pentru că acesta este scopul poveştii!

      Ștergere
  16. Aşteptăm continuarea, Raisa!
    Îmi place cum scrii, mă ţii în suspans!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact