>
Confesiuni Dreams

,,A venit toamna.Acoperă-mi inima cu ceva.."

09:57 Raisa
Trăiesc emoţii de toamnă.Fericire,tristeţe,panică,parcă toate acestea îşi fac cuib acum în sufletul meu.Şi mă întreb cum de mă faci să mă întorc iar şi iar la tine.

Sunt sigură că aţi auzit toţi de acea poezie fabuloasă a marelui poet român Nichita Stănescu.Ei bine,ea îmi poate descrie starea perfect în aceste momente,mai ales că..a venit toamna,nu?Nu.Nu pot realiza că am început şcoala,nu pot realiza că îl văd în fiecare zi iar şi iar,că îl privesc în ochi.Şi parcă aş vrea să savurez privirea lui..
  Există doar o singură problemă.Şi anume o ea.Poate că sunt eu mai paranoică dar mi se pare că eu sunt doar o simplă prietenă,şi ea e ceva mai mult.Întotdeauna am fost foarte posesivă,şi ştiu că nu e bine,dar când iubeşti cu adevărat o persoană ai da orice să fie numai a ta.Şi ştiu,am tot zis că nu mă voi mai întoarce la el niciodată,dar e prea greu..e prea greu să rezist provocării ăsteia.
  Fraţilor,nu ştiu cum vă simţiţi voi toamna asta.Dar eu am început bine.La şcoală e mai cool ca în vacanţă,parcă orele trec foarte repede,pentru că distracţia e în toi.Şi da,tot la el îmi stă gândul.Îi pot savura aspectul,îl pot privi ori de câte ori vreau eu.Şi cu toate astea el nu a mărturisit nimic,nimănui despre mine,deci nu ştiu la ce să mă aştept.
  Cu cititul stau puţin mai slăbuţ în perioada aceasta,deoarece nu am timp nici cât negru sub unghie de nimic,de-abia dacă mai am timp să mă ocup de mine.Am foarte mult de îmvăţat anul acesta,mai e şi blogul,plimbările cu căţeluşa,şi uite aşa nu îmi rămâne nici umpic de timp pentru scumpul meu citit.Dar ca norocul există weekend-uri,şi atunci mă pot bucura din plin de Harry Potter.
   Cu atâtea emoţii de toamnă,am devenit individualistă.Ştiţi cum e..nu e bine nici prea-prea,nici foarte-foarte.
                       
                                                                

You Might Also Like

42 Curioşi

  1. Eu cred ca ai facut o obsesie pentru baitul ala,zau asa.Cel mai bine ar fi sa gasesti pe altcineva,altfel nu vei scapa niciodata de sentimentele pentru el.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda,cam am tendinţa să fac obsesii din orice.Dar pentru EL,nu..

      Ștergere
  2. .. Cu umbra unui copac sau mai bine, cu umbra ta! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma simt la fel >:D<
    Ador Nichita Stanescu <33

    RăspundețiȘtergere
  4. Se pare ca toamna a venit incarcata cu un bagaj de sentimente :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Toamna, frunze ruginii... Asta este. E vremea nostalgiilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Şi eu am întâlnit un băiat .. şi la fel ca şi tine .. îi pot savura aspectul din plin.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si nu doar aspectul, nu Paula?

      Eu cred ca ma intorc la dragostea mea de vara şi nu stiu ce sa mai fac.

      Ștergere
  7. Mare pacat ca el nu te vede asa cum ar trebui ,e prierderea lui.Mereu am considerat toamna melacolica ,dar la mine cel putin zilele astea au fost mai mult de vara decat de toamna. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. Și mie îmi place Stănescu.
    Tomna la mine vine cu lucruri noi, schimbări.
    Dacă nu te vede mai mult decât o prietenă mai bine lasă-l, nu îți chinuii inima.
    Sunt sigură că e altcineva care te vede mai mult decât o prietenă!
    O zi de toamnă frumoasă îți doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mda,stiu poezia,Nichita Stanescu e poetul meu preferat alaturi de Bacovia.

    RăspundețiȘtergere
  10. Cine nu stă prost cu timpul....Oare nu ne pot lăsa șe ei mai ușor?!?!?!?! Adică, dacă stăm să ne gângin, cineva...să zicem într-a V-a în anglia trece într-a VII-a. Am un coleg care s-a mutat de aici acolo și așa a fost....

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubesc poezia aceea!

    Aşteaptă, va veni şi vremea fericirii,
    Şi timpul extazului, nebuniei curate...

    RăspundețiȘtergere
  12. Harry Potter e seria mea preferata <3 Sa ne spui ce crezi despre ea >:D<
    Huuug! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Hmm.. parca as citi o bucatica din mine :|
    Pana de curand asa m-am simtit si eu..dar stii tu,dupa altul..tot un altul vine :) Am reusit sa scap de "obsesia "lui ,desi am momente in care il vreau pe el.
    Succes la scoala :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Anotimpul toamna e singurul anotimp care nu mi-a placut, nu imi place si nu imi va placea vreodata:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. SIngurul motiv pentru care îmi place toamna este ziua mea de naştere.

      Ștergere
  15. Toamna este anotimpul meu preferat, de obicei şi eu mă îndrăgostesc toamna, însă din păcate nimeni interesant la orizont deocamdată. Ce rău că a început faculta, presimt că nu o să mai am timp de citit. Harry Potter, câte amintiri. Eu vreau să mă apuc de Tolkien.:).

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu am inceput toamna cu bine,ce-i drept nu-mi era dor de scoala pentru ca m-am simtit atat de bine in vacanta :X ,dar asta e,oricum imi place anotimpul toamna,mai ales ca a fost o perioada foarte calduroasa si inca m-am putut bucura de razele soarelui.

    RăspundețiȘtergere
  17. E destul de bine toamna asta, e foarte cald si placut. Nu prea imi place toamna, dar acum se prezinta destul de bine.

    RăspundețiȘtergere
  18. Tocmai ce-am citit zilele trecute poezia :x
    Şi toamna e frumoasă în felul ei :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Te inteleg. Cum sa nu te doara cand vezi o alta "ea" in preajma lui? Cum sa nu doara cand te gandesti ca i-ar putea curpinde mana?! Ahh, de ce trebuia o alta "ea"? De ce nu poate fi totul simplu si sa fi tu acea "ea"?!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact