>
Happy Birthday

16 septembrie-O zi specială pentru mine.

17:55 Raisa
Timpul a trecut prea repede.Duminică,16 septembrie,este ziua mea.Nu am cuvinte ca să vă spun cât sunt de bucuroasă.Vă mulţumesc că sunteţi alături de mine şi că îmi faceţi viaţa frumoasă,aici,pe acest blog!
  Am postat asta acum,deoarece mâine nu voi avea internet.Mă mut înapoi acasă.Vârsta nu cred că este important să o specific,nu cred că vă afectează vârsta mea.La mulţi ani mie!!
                                                                       

You Might Also Like

55 Curioşi

  1. La multi ani si tot ce-ti doresti! >:D< sa fi fericita in acea ,zi ca este numa si numai a ta. <33

    RăspundețiȘtergere
  2. Aw, La multi ani, draga mea! Be happy! :x :* >:D<. Huugz! <3

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa ai o zi fericita, chiar daca e ultima zi de vacanta! :) imi place poza ;))

    RăspundețiȘtergere
  4. La mulți ani fericiți și binecuvântați!
    Ai primit un premiu la mine pe blog :)
    http://inimadeprintesa.blogspot.ro/2012/09/sarbatoare-pe-aici.html

    RăspundețiȘtergere
  5. Multa sanatate , fericire , indeplinirea tuturor dorintelor , sa ai parte de tot binele din lume si sa ai numai realizari in viata ! Un sincer : LA MULTI ANI !

    RăspundețiȘtergere
  6. Laaaaaaaaaa Muuuuuuuuuuuuuuulti AAAannnnnnnnnnnniiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Imi pare sincer rau ca nu am putut sa fac asta mai devreme....La Multi Ani!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. La multi aniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! <3 sa fii iubita, fericita:D sanatoasa:X te pup:X

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani!
    Sa fii sanatoasa ,sa manaci tot,sa fii cuminte:x
    Sa ramai integra.
    Sa nu uiti ca in viata conteaza foarte mult sa fii sincera..
    Sa stii ca atunci cand totul e ruinat in jurul tau,e cel mai important sa ramai la fel si sa treci peste..
    Stiu ca e 12 si 4 minute..Si suntem in 17..
    Totusi,La multi ani;x

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna ziua
    Imi cer scuze ca va deranjez insa va scriu pentru a va propune sa facem un schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe http://bancuri-supertari.blogspot.ro/ iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://bancuri.iasi365.com cu titlul Bancuri
    Daca doriti sa facem schimbul doresc sa-mi spuneti titlul linkului dumneavoastra( adresa mea de mail este bancuri@iasi365.com).
    O zi buna va doresc

    RăspundețiȘtergere
  10. la multi ani cu intarziere!:) scuzele mele.

    RăspundețiȘtergere
  11. http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/09/o-zi-speciala-schimbari-la-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani!!!!!!!!!!!! cred ca sunt ultima care iti spune,scuze pentru super-mega intirzierea de trei zile
    Fii fericita si sa ai tot ce-ti doresti!!!!!
    La multi ani scumpy :*

    RăspundețiȘtergere
  13. La mulți ani !!! >:D<
    Cu mare întârziere, pentru că nu mai am timp să mai intru pe blog :o3
    Să fii cea mai fericită și să ți se îndeplinească toate dorințele !!! :*:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Imi cer scuze ca n-am scris...
    Azi abia trezit din vis,
    Ametit si plictisit,
    Am stat eu si m-am gandit...
    Si stateam, stateam, stateam,
    Pe pereti ma mai uitam,
    Apoi BANG!Brusc m-a lovit...
    Am crezut c-am adormit,
    Dar defapt era ceva:
    Astazi este ziua ta!!!
    Sau ma rog, a fost candva,
    Dar eu astazi stiu de ea.
    NuConteaza...La multi ani!!
    Fericire si multi Bani!! [(pe sistem) lipsa totala de inspiratie:))]
    Rime nu prea mai gasesc...
    Deci inchei cu-n "Multumesc!"
    Pentru ce, habar nu am.
    Oricum...La multi ani, Raisa!! si mult noroc in continuare:) sa ne mai scri din superbele tale povesti...si sper candva sa le pui coperti:X hug >:D<

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact