>
Goodbye Immortal

Unde s-a dus şi vara asta?

10:39 Raisa
Salutare,tuturor!Ştiam că timpul trece repede,mult prea repede ca noi să îl prindem,dar totuşi,unde naiba s-a dus vara asta?Parcă numai acum vă uram tuturor o vacanţă de vară plăcută,mult soare şi bronz.Şi iată-ne în ultima zi de vară..
  Poate calendaristic e ultima zi de vară,dar din punct de vedere meteorologic ne mai aşteaptă încă o săptămână de soare şi căldură.În orice caz,recunosc că de-abea am aşteptat să treacă vara asta.De ce?Am scris pe blogul EIT(English in town).Totuşi,deşi natura se cam joacă cu noi,de mâine vara s-a încheiat.Şi recunosc că,deşi nu prea m-am distrat vara aceasta,îmi va fi dor de ea,de îngheţata rece de după-amiază şi de somnul dulce de 3 ore.
  Toamna înseamnă începerea şcolii.Înseamnă îmbătrânirea şi veştejirea naturii,iar septembrie este luna în care m-am născut.Asta înseamnă că încurând va fi ziua mea de naştere.Poate acesta este singurul motiv care mă ajută să iubesc toamna(şi fructele ei,bineînţeles).Timpul trece mult prea repede ca să-l putem prinde.Aş dori să se oprească măcar 2 zile în loc să îmi termin TOATE activităţile pe care le-am început vara aceasta.
   După cum spuneam,la începutul verii mi-am făcut o listă cu ,,lucruri de făcut" şi pe care,ca de obicei,am completat-o doar pe jumătate.Întotdeauna îmi propun mult prea multe lucruri de făcut,şi niciodată nu reuşesc să le termin pe toate.Mai am şi nişte cărţi pe lista mea de vară,dar timpul m-a lăsat cu buza umflată,deoarece se pare că jumătate dintre acele cărţi le voi citi în timpul anului şcolar.
   Poate am blestemat eu vara asta,poate că m-am rugat să treacă mai repede,dar cu siguranţă îmi va fi dor de ea.De bronzat m-am bronzat,deci nu aş avea nici un motiv pentru care s-o regret.I will miss you,summer!
  Şi pentru că tot vorbeam de vară,am să vă pun aici o melodie aşa,ca de rămas bun,să vedeţi ce am ascultat eu toată vara.Here we are:


Goodbye,dear summer!
                                                                 

You Might Also Like

36 Curioşi

  1. M-a intristat postarea asta :(...Eu nu vreau sa se termine vara - mi-a placut a naibii de mult!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie,dar întotdeauna va exista un ,,la revedere!"

      Ștergere
  2. Eu tot am asteptat sa treaca vara mai repede,si tot nu am reusit sa fac tot ce mi-am propus,vara asta chiar am lenevit,deci La redere vara-Bun venit toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehe, nu-mi vine sa cred ca maine e cica toamna.. of macar de s-ar fi simtit si in temperaturi..
    Melodia aia e tare catchy, dar tare tampita la versuri pff..

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum spuneai si tu:timpul trece prea repede.Nu-mi vine sa cred!

    RăspundețiȘtergere
  5. Ca si anul trecut, si astazi sunt trista ca se incheie vara :( Nu la fel de trista ca anul trecut totusi. Anul trecut a fost un fel de crima sa vad la jumatatea lui august haine de toamna in magazine :)) Acum abia astept sa-mi fac putin timp sa merg sa cumpar cateva :D Insa asta nu inseamna ca vreau sa se termine vara. Si mai ales vacanta =((. Va fi un chin anul asta, un adevarat chin. Nici nu vreau sa imi imaginez. Azi dimineata m-am trezit socata de faptul ca in 10 incepe scoala. Stiam ca asa e, insa azi mi-am dat seama cat de aproape e acel "10". :( Si se apropie iarnaaa cu gerurile ei de nu-mi mai simt picioarele cand intru in casa... fir-ar :(. Sper macar sa fie o toamna si o iarna bune :)
    Goodbye dear summer... We'll miss you a lot!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai,da.Oricum,de vreo 2 săptămâni au apărut hainele de toamnă în magazine.Mie îmi plac,şi abea aştept să fac shoppingul de sezon!

      Ștergere
  6. Melodia asta mi-o canta proful de engleza.. hehe :D uite ce repede se transforma prezentu in amintiri

    RăspundețiȘtergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  8. Vara aceasta n-a fost chiar cum mi-am imaginat eu ... Bine, au fost și vreo 2 săptămâni în care m-am distrat al naibii de bine dar asta e . Ce vine, trebuie să și plece :) Goodbye summer ! Next year I hope to come up with new dreams and surprises ! :x

    RăspundețiȘtergere
  9. Vara asta mi-a adus o schimbare placută, care o aşteptam de mult.Să ai o toamnă frumoasa!

    http://pastilazambitoare.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Pe cat esti nascuta?Ca si eu tot in septembrie sunt,pe 14.Toamna e oricum anotimul meu preferat,fara sa tin cont de inceperea scolii.O sa imi fie dor de vara aceasta si o sa ma gandesc la ea cu nostalgie tot timpul.Stiu asta pentru ca am avut parte de-o vacanta super!:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Da bine ca s-a terminat odata. Poate mai doarme si connect-r. Ca m-am saturat sa-l aud. Si parca era si (mult) prea cald. E mai bine asa :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Și mie îmi e dor de vară, dar abia așteptă să înceapă toamna, facultatea.
    A fost frumos, nu am făcut tot ce am avut de gând, dar timpul nu se oprește.
    O toamnă frumoasă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu aştept toamna,pentru colegi(nu pentru şcoală)!:))
      Mulţumesc,la fel!:*

      Ștergere
  13. Singurul lucru de care imi va fi dor este dormitul pana tarziu.

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu inca nu vreau sa-mi iau ramas bun de la vara, se zice ca 21 septembrie e echinoctiul de toamna, asa ca, mai e pana atunci. Si pentru mine a fost scurta vara, practic a inceput la 1 august, atunci am luat vacanta, dar imi fac planuri pentru o toamna unica! :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Mie imi pare bine ca nu se simte si in temperaturi ! urasc frigul.
    Imi place melodia :x.
    p.s : si eu m-am bronzat

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici mie nu îmi place frigul.Parcă te leagă în lanţuri când te prinde.

      Ștergere
  16. Mie imi pare rau ca a trecut vara. Este anotimpul meu preferat (eu m-am nascut vara).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi al meu este preferat,deşi eu m-am născut toamna!:))

      Ștergere
  17. Iubesc melodia asta:x
    Intr-adevar vara asta a plecat insa eu pot spune ca am avut timp si sa ma plictisesc:))
    Am sperat ca aara asta sa se intample ceva special dar nu a fost nimic :d

    RăspundețiȘtergere
  18. Hmmm....Sa dus... Dar a venit timpul ca Conect-R să doarmă...Nu crezi?

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact