>
Confesiuni Mine

Mi-e dor..

12:04 Raisa
Salutare tuturor!Ce mai faceţi?Cum o mai duceţi?Vă anunţ că a apărut capitolul 5 din ,,Viaţă după moarte",click AICI Eu astăzi sunt taree nostaligică,m-a apucat un dor nebun de ceva vechi,peste care nu am mai aruncat demult o privire.Mi-e dor de toate lucrurile vechi,şi cred că şi vouă vă este.Mi-am amintit acum şi de acele desene animate de la Fox Kids cu care eu îmi alimentam creierul în fiecare după-masă,şi cele de la Cartoon Network,care,deşi erau în engleză erau preferatele mele(vorbim engleză de când ne naştem,băi).Acest post este dedicat tuturor lucrurilor vechi care,deşi au ieşit din uz..ne-au făcut copilăria mai frumoasă!
Curaj,câinele cel fricos a fost desenul animat al copilăriei mele.Cred că ştiţi şi voi despre ce e vorba:un câine roz foarte fricos care se bate zilnic de tot felul de probleme care îi ameninţă familia adoptivă. Murel,o bătrânică foarte de treabă îl îngrijeşte şi îi oferă dragoste,iar Eustache,soţul lui Murel,încearcă pe cât posibil să-i facă viaţa un chin lui Curaj.Acest desen animat merită toate aplauzele!
,,Ce-i cu Andy?" era desenul meu animat preferat de pe Fox Kids.Pot s-o spun cu mâna pe suflet că şi acum îmi vine să savurez o pungă bună de popcorn uitându-mă la farsele pe care le face Andy celor din jur şi cum îşi enervează sora.Oh,Doamne,râdeam cu lacrimi de fiecare dată!
Nu ştiu dacă şi voi făceaţi la fel,dar eu trăiam pentru şotron!Nu exista zi în care să nu ies afară să joc şotron cu prietenii mei,şi desigur să mă duc urlând la tata şi la mama că am pierdut,da,pierdeam aproape de fiecare dată..dar nu ţineam supărare!Îmi e foarte dor de acest joc,şi credeţi-mă că dacă lumea nu  ar râde de mine,l-aş juca oricând şi oriunde!


Şi da,cărţile ,,Yugioh"!!Aveam vreo 15 pachete şi ştiu că mi-au fost furate două atunci.Era o modă ca toţi copiii să se strângă în scara blocului şi să joace ,,Yugioh" pe campionate.Adoram asta!
Poate că v-am făcut şi vouă poftă de lucruri vechi,aşa că vă invit să-mi spuneţi câteva lucruri care vă leagă de copilărie!:)

You Might Also Like

57 Curioşi

  1. Si eu am avut carti Yugioh si Duel Masters :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu, fiind mai batran, am copilarit cu Donald Ratoiul ori Chip si Dale. Mai tarziu a aparut Woody. Jocurile copilariei? E tare mult de atunci! Fetele jucau sotron si atunci. Noi, baietii, jucam fotbal. Calculatoare nu existau, implicit, nici netul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Când eram eu copil,existau calculatoare,dar numai cine era foarte bogat îşi perimitea unul.Internet nu cred că exista pe atunci..

      Ștergere
    2. Internetul (in versiunea pentru public) a aparut in 1993.

      Ștergere
    3. Şi cine avea parte de el?Doar oamenii din U.S.A şi ţările dezvoltate ale Europei.În niciun caz românii.

      Ștergere
  3. Eu aveam un fel de consola,nu mai stiu cum se numeste,care avea ,,inauntru" un animalut pe care trebuia sa-l hranesti si sa-l ingrijesti.Nu l-am ingrijit prea bine si a murit,iar apoi,nu am putut-o lua de la capat.Cred ca acel joc m-a facut intradevar responsabil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am avut o consolă din aceea,şi mi-a plăcut foarte mult.Tata spunea că se numeşte ,,Pokemon":))

      Ștergere
  4. Wow..cam tot ce ai scris mai sus,a fost parte din copilaria mea :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu aveam carti dinalea ;)) si ma jucam cu fratele meu mai mare,chiar ca m-ai facut si pe mine sa-mi fie dor de acele vremuri :o3 iar desenele de atunci sunt de neuitat :x nu ca ce e acum. :-j mi-a placut foarte mult poastarea. <3 Si inca ceva de care imi este foarte dor ar fi libertatea si inocenta copilariei ...fara griji fara nimic.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-a placut postarea.Fac bine.Astept toamna.Tu??

    RăspundețiȘtergere
  7. Offf... As da orice sa mai dea "Ce-i cu Andy?" sau "Copiii de la 402"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar nu ştiu de ce nu le mai dau!Sunt nişte clasice minunate!

      Ștergere
  8. Hhhmmm...Ai uitat de "Copii de la 402"!!!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Stii la ce ma uit eu acum ? :">
    Yu-Gi-Oh ! x_x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :xMulţam fainn!Acuş mă apuc de ea!

      Ștergere
    2. P.S:Yugioh şi şotron-jocurile copilăriei mele!:D

      Ștergere
  10. Ce n-as da sa revina aceste desene ..imi lipsesc mult ,dar sunt si pe net .
    Cel mai mult mi-a placut Viata cu Louie <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie pe net mi se cam blochează uneori,dar,mă bucur foarte mult că le pot viziona încă!Dar nu e acelaşi lucru ca şi la TV..

      Ștergere
  11. viata cu louie :-<, just miss jetix and fox kids.

    RăspundețiȘtergere
  12. ah:D ce faine erau desenele cu cainele:D ahh da si Ce-i cu Andy imi placea:D ahhh:X

    RăspundețiȘtergere
  13. ”Ce-i cu Andy?” - preferatul meu :))
    Și mie îmi e dor de atât de multe lucruri .. Păcat că timpul nu îl pot da înapoi .. :(

    Frumoasă postare ! :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Curaj, ce-i cu Andy, Viata cu Louie, tom si jerry sunt inca preferatele mele :) Disney-ul este ORIBIL acum.. pana si Hanna Montana era mai fain! Ca sa nu mai zic de micutii Zack si Cody :(

    RăspundețiȘtergere
  15. Sincer, ma bucur ca eram copil atunci. Daca as fi prins perioada aia acum... cand exista acest Disney Channel care este mai mult pentru adolescenti ,cred ca as fi innebunit.

    RăspundețiȘtergere
  16. Am avut parte de aceaşi esenţă a copilăriei, se pare...
    Laboratorul lui Dexter, Viaţa cu Louie, bucuria aia pe care am simţit-o când am primit prima păpuşă Barbie, feţele de pernă pe care le stricam pentru a o îmbrăca...şotronul pe care-l jucam la ţară, seara, pe drum, după ce ploua, desenându-l cu un băt pe pământul încă moale, făcându-mi pantofii praf, dar nu conta!

    Mă bucur mult că te-am descoperit, am mai citit nişte postări din urmă şi ai un blog super interesant.
    Te aştept şi pe la mine dacă vrei, eu scriu alt gen, dar am nevoie de orice părere sinceră, iar din câte văd eşti o persoană care spune lucrurilor pe nume!

    Te pup!

    Rebeca.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyy,voi veni şi pe la tine!Mă bucur că ţi-au plăcut postările mele:)

      Ștergere
  17. Ai castigat la concursul meu. Ti-am trimis cartile pe mail.http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/08/primul-meu-concurs-castigatorii-sunt.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. WOW!Nu mă aşteptam,mi-ai făcut ziua mai bună!:x

      Ștergere
  18. Eram nebuna dupa Yugioh <3 Ma uitam la desenele acelea, dupa care incepeam sa joc cu prietena mea imaginara :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Ce-i cu Andy, ce- ce- ce-i cu Andy! :D \m/

    RăspundețiȘtergere
  20. Chiar alaltaieri am vazut impreuna cu verisorul meu mai mic un episod din "Curaj,caine fricos":x pe CN Mi-am adus aminte de copilarie.Imi placeau enorm episoadele din desenele astea animate.

    RăspundețiȘtergere
  21. Desenele de pe CN erau preferatele mele,absolut!

    RăspundețiȘtergere
  22. wow...sotron, era jocul meu preferat in copilarie.

    RăspundețiȘtergere
  23. buna ai o leapsa de la mine http://danieladiaryonlinedany.blogspot.com/2012/08/leapsa-de-la-marah-aka-rinasheez.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce-i cu Andy a fost si inca este desenul preferat al copilariei mele.

    RăspundețiȘtergere
  25. Digimon,pokemon,power rangers, carti de lupta ! , sotron,leapsa,ratele si vanatorii,afara pe un pres carti macao , septica si restul jocurilor ...fotbal 21..FOX KINDS ! Terminator pe televizor , mario , tancuri etc si multe altele:Xfrumos post

    RăspundețiȘtergere
  26. Wow cate comentarii ai strans la aceasta postare :)) Mie una nu mi-a placut Curaj :"> Insta sunt zeci de alte desene animate de care imi amintesc cu drag! De asemenea nu oi uita jocurile copilariei sau dulciurile pe care le mancam pe atunci. Ce vremuri! 8->

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact