>
Confesiuni Memes

Me Gusta..forever!

15:25 Raisa
UPDATE:Dragilor,mi-am făcut un blog în engleză,la cererea voastră,bineînţeles!Se numeşte English in Town  iar adresa este www.englishintown.wordpress.com !!Vă aştept cu păreri,dar desigur..doar dacă înţelegeţi limba engleză!Dacă cumva uitaţi site-ul,îl puteţi găsi dând click pe imaginea de sub contul de twiter!Vă aştept cu păreri:).
  
Heyya everybody!Iată că imediat se termină vacanţa(Ohh God,parcă numa acum vă uram vacanţă plăcută) şi în mintea mea este o nebunie totală şi o ciudă că nu am fost la concertul Lady Gaga ,şi ca tot omu' îmi aminteam aseară lucrurile care par să-mi placă dintotdeauna..şi o să-mi placă pentru totdeauna,pare-mi-se.Iată o listă cu puţine dintre lucrurile care m-au fascinat,mă fascinează şi mă vor fascina până la sfârşitul vieţii mele..
  1.Mi-a plăcut întotdeauna să miros cărţile noi!Ohh..da..acel miros profund şi sincer care mă împiedică să citesc o carte nouă până nu o miros,acea senzaţie..blah blah blah.Ştiţi voi ce înseamnă mirosul unei cărţi noi,şi pot să fac pariu că multora dintre voi vă place asta.
   2. Sunt obsedată de limba engleză.Cred că dacă ar înţelege toată lumea aş vorbi non-stop engleza.Uneori chiar m-am gândit să mai fac încă un blog doar în engleză,dar nah..alta-i realitatea.Sau de ce nu?Ce ziceţi de idee?Oricum,cred că asta cu engleza o moştenesc de la mamiiii care e profă' de engleză,hiihihihi.
    3. Întotdeauna am fost îndrăgostită de  tenişi,baskeţi şi orice din categoria lor(înafară de adidaşi,bineînţeles).Sunt atâât de cool,şi mai mult..îi pot asorta la orice.Şi cine spune că sunt o ciudată pentru că port rochie cu converşi..nu are decât să crape să mă bârfească în continuare pentru că..eu nu mă schimb la cererea altora!
  4.Sunt fată,deci în concluzie îmi plac fundiţele şi machiajele.Nu există o zi în care să nu mă machiez,şi indiferent de cât de obosită sunt,în fiecare seară mă demachez.Esenţialul pentru mine(şi ceea ce mă face completă) este câte o fundiţă pusă undeva,pe mine,nu contează dacă e în păr,pe bluză sau altundeva.
                               Vouă ce lucruri v-au plăcut întotdeauna?
                                                            

You Might Also Like

44 Curioşi

  1. Hehe,si mie imi place sa miros cartile noi!O idee buna cea cu blogul in engleza,cred ca ar fi buna si pentru tine si pentru noi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow mă bucur mult că ai fost de-acord cu ideea mea!Nu ştiu ce să fac momentan,probabil dacă voi mai face un blog în engleză,îl voi face pe wordpress.

      Ștergere
  2. Semanam atat de mult, incat ma sperie :))
    Pupici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. ar fi tare ideea cu blogul in engleza!!!;;) si mie imi place mirosul cartilor noi;;) dar pe langa miros eu cand imi cumpar o carte noua imediat o deschid la prima pagina sa citesc primele randuri,apoi o deschid la ultima pagina si citesc contextul in care se termina,apoi mai deschid la o pagina oarecare si mai citesc cateva randuri...asa fac mereu!si la cartile de la biblioteca...pe drum citesc prima si ultima pagina iar oamenii se uita la mine ca la masini straine:)) ce,n-au mai vazut o cartea???:))

    RăspundețiȘtergere
  4. E o idee buna cu blogul in engleza insa mie mi-a venit o alta idee.Adica sa predai lectii de engleza.O data pe saptamana,sa zicem sambata sa pui cuvinte in romana si apoi cum se scriu si se pronunta in engleza si invers sau alte lucruri.( de ex. : propozitii , texte, poezii).Asa ti-ai exersa si tu engleza si ne-ai ajuta si pe noi.Apropo pentru ca asta e primul meu comentariu pe blogul tau vreau sa iti spun ca imi place foarte mult.Ai niste postari originale dar postezi cam rar.Cu drag,admina blogului girl99asBlog .Pupici♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heyy!Mulţumesc frumos de idee,e una foarte bună,am să încerc s-o aplic.Cât desăre postările pe blog,am specificat într-un post anterior că nu voi avea timp atât de mult să postez deoarece am de învăţat foarte mult şi nu am timp pentru toate.Mulţumesc de vizită şi te mai aştept pe-aici!:*

      Ștergere
  5. Iubesc să miros cărţile - mai ales pe cele noi. Îmi place să citesc umpic din ea, câteva rânduri. Blogul în engleză e ideea perfectă...Şi până la urmă...Eşti fată!!! Teneşii - mereu se vor purta!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. si eu ador mirosul unei carti noi si majoritatea prietenilor ma cred o ciudata,pentru ca ei nu imi impartasesc acest hoby daca ii pot spune asa :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dulciuri,carti,seriale,Harry Potter,haine/moda,chipsuri si lista continua... :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Machiajul,si eu sunt obsedata cu limba engleza,mi se pare ca e cea mai frumoasa limba din toate care exista dupa limba romana desigur!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi se pare mai frumoasă decât limba română..sincer:))

      Ștergere
  9. Si mie "me gusta" postarea asta :)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa miros carti noooi! =p~ Me gusta, dusta, trusta! :)) Tocmai citesc o carte in engleza... ciudaaa! :* Mie imi mai plac foarte mult funditele, rochiile si unghiile lungi. You know, I'm a girl.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)).Uhh..chiar că mi-e ciudă!Dar las' că după ce termin minunata carte ,,Profesorul Mortimer" îi cer mamei mele cărţi în engleză..ciudăă!:))

      Ștergere
  11. Si eu sunt innebunita dupa limba engleza si ma atrage foarte mult si germana,sper sa am ocazia sa o invat.Imi mai plac actorii sexy,scoicile,muzica veche si sunt indragostita de Mita de la trupa Bere Gratis,funny,right?:))

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu am o lista lunga cu me gusta! Oricum, sa pun pe lista mirosul cartilor noi, locurile vechi, calatoriile in locuri exotice, sa colectionez reviste, focurile de tabara in zilele racoroase si plimbarile nocturne prin oras . =)) defapt, cred ca am o lista aaatat de lunga cu ceea ce ma face sa zic " me gusta " incat nu as putea sa o scriu intr-un comentariu . Si da, as vrea un blog in engleza, si cum eu sunt in perioada de , invata cat poti de multa engleza o sa fie Me gusta pentru mine! >:d<

    RăspundețiȘtergere
  13. 1 si 2 merg si la mine :) lista se continua cu o gramada de lucruri care probabil o sa le iubesc si la 60 de ani: ciocolata, seriale, harry potter, muzica, scrisul in jurnal, machiatul..

    RăspundețiȘtergere
  14. Deci fundițele le ador, îi stresez pe cei de lângă mine cu ele :))
    Îmi place muzica bună, să descopăr oameni noi, să citesc...
    Eu zic să îți fac un blog în engleză dacă îți place așa mult :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de susţinere!
      P.S:Şi eu fac la fel cu fundiţele!

      Ștergere
  15. Nu mă arunc în vânt după cărţi!:) Dar şi mie îmi plac machiajele.
    :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Uite asa aflam lucruri noi de la persoane noi >:D<
    Mie mi-a placut din totdeauna sa stau in patul la caldurica :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce mi-a placut dintotdeauna?
    Sa fiu lasata in pace :d
    Dar niciodata n-am avut parte de asa ceva... :)) ....:(

    RăspundețiȘtergere
  18. Twinsies! :))
    Si eu as vorbi engleza non-stop, dar n-am cu cine :))
    Me gusta your post ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Heheh!Poţi vizita blogul meu,i-am specificat adresa mai sus:)

      Ștergere
  19. Cei ce seamana se-aduna ;)) Imi place si mirosul cartilor, imi place si mie engleza si o invat de mai bine de 10 ani ... (Eu am 14 aproape ;)) ) ... atata doar ca nu ma machiez inca, prefer sa fiu naturala :) . Frumoasa ideea cu blogul in engleza... Il voi urmari si pe acela. ;):*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur foarte mult că îţi place blogul!:x

      Ștergere
  20. Ador sa miros cartile noi si sa le ating cand sunt atat de reci :))).. miroase atat de bine . Succes cu blogul in engleza:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact