>
Complicated Confesiuni

Gânduri..[1]

13:57 Raisa
Pot să vă spun de ce am numit postul aşa.L-am numit aşa deoarece nu vreau să numesc acest post ,,pălăvrăgeală",cuvântul e folosit prea des.Gândurile mele sunt prăfuite,de mult uitate..care mă macină.De ce mă macină?Ehh,prea multe întrebări
    Uneori stau şi mă gândesc la ceea ce înseamnă să iubeşti şi să fi iubit.La bârfe,la iubire,chestiile care întotdeauna au prea multă legătură cu mine.Ce pot spune despre mine şi el?Nu l-am văzut de când şcoala a luat sfârşit,cred că atunci a luat sfârşit şi tot ce a fost între noi.Poate că eram prieteni..sau poate era ceva mai mult,deşi ochii lui îmi străpungeau de fiecare dată inima,mi-o sfâşâiau,iar apoi,se prefăcea că nu mă vede..deşi eu mă simţeam privită.Toată această mascaradă mă lasă rece acum,deşi pot să jur că în acele momente îmi provocau o durere neţărmuită.Şi asta pentru că sunt o FRAIERĂ!
      O fraieră,da.Complexată..cu prea multe complexe.Mă subapreciez,întotdeauna am făcut-o.Mă consider un nimic neînsemnant,o marionetă uşor coordonabilă,disponibilă pentru oricine.Nu am pic de încredere în mine,nu am nici cea mai mică urmă de demnitate,mă comport ca o femeie pusă în jocul sclaviei indirecte,în jocul sclaviei moderne.Acesta este rezultatul fiecărui eşec al meu,cred că nu am învăţat niciodată să înfrunt cu adevărat un băiat,poate că de aceea de fiecare dată când simpatizam unul se ajungea la violenţă şi agresivitate,poate că din cauza modului meu de a gândi toţi cei pe care i-am plăcut nici nu s-au uitat în direcţia mea.Nu le am cu iubirea,şi sinceră să fiu,numai celei mai bune prietene ale mele i-am confesat aceste lucruri.
        Cine mă poate înţelege?Nimeni.Sau poate toată lumea.Sunt un portret al singurătăţii printre oameni,sunt un paradox,un tablou al femeii fericite doar la suprafaţă,doar în ochii oamenilor.Simt această nefericire ca pe un dar,iar complexele mele le port cu mine mereu.Fiecare vitrină îmi dezvăluie ceea ce ceilalţi nu pot să vadă,dezvăluie o mască a slăbiciunii.
                                                                                            

You Might Also Like

44 Curioşi

  1. In locul tau as urla in gura mare ca nu sunt asa cum cred ei!Ca pot sa lupt!Ne-ai demonstrat ca esti o luptatoare si acum..acum crezi despre tine ca esti un nimic?Nu..nu asa stau lucrurile.Poate ca vremea ta in ochii lor nu a venit inca.Ai rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Raisa,cred ca pur si simplu inca nu ai intilnit persoana care sa te placa si sa te iubeasca cu adevarat. Cind cineva iubeste nu se mai uita in parti la ce spun altii,te ibeste nu pentru ceva anume,te iubeste pur si simplu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma simt asa fara noroc in dragoste, sunt multe persoane care vor sa ne raneasca , insa capul sus nu are rost sa permiti inca odata acest lucru. Trebuie sa iti consolidezi increderea in tine si sa lupti pentru ceea ce crezi , sa fi mereu tu insuti si nu uita ca vei gasi persoana care te va iubi cu adevarat insa trebuie sa cauti.

    RăspundețiȘtergere
  4. Deci știi ce le fac celor apropiați când cred că sunt un nimic?
    Nu, da îți spun eu :))
    Le aplic o palmă de apă rece peste față ca să se trezească.
    Ești importantă, cineva e al tău, și tu ești a lui.Doar că nu e momentul vostru. O să vină timpul perfect.
    Până atunci fă tot ce ține de tine ca să crești în fiecare zi, încearcă ceva nou.
    Ești specială, ești tu.
    Așa că be strong! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Am reusit sa-mi infrunt unele complexe, nu pe toate ...
    Deseori sunt fericita la suprafata dar sufletul meu plange. Nu stiu daca am plans de vreo 3 ori de fata cu altcineva, si o data a fost pentru ca voiam sa obtin ceva si am obtinut..

    RăspundețiȘtergere
  6. Doar tu te poti intelege.. nimeni nu o sa stie vreodata ce sta ascuns in sufletul tau

    RăspundețiȘtergere
  7. nu iti poate spune nimeni sa fi optimista daca tu nu vrei asta.. noi poate intelegem ce vrei sa spui dar tu simti exact cum trebuie si doar tu poti gasi asa te intelegi singura.oameni din ziua de azi,cu nepasarea lor..

    RăspundețiȘtergere
  8. conteaza ce cred ei ?conteaza parerea altora ?atat timp cat tu stii ca nu e asa?...daca ei vin si iti spun ca ti-ar sta mai bine cu niste chiloti pe cap ...tu iesi cu chilotii pe strada? ..nu frate atat timp cat tu sti ce poti si ce gandesti nu cred ca isi au rost parerile altora....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da..contează deoarece trăim cu persoane lângă noi,nu trăim singuri şi izolaţi ca să conteze doar părerea noastră.Eu consider că dacă îţi spun mai multe persoane ,,mă,eşti o fraieră" înseamnă că da,eşti o fraieră.

      Ștergere
  9. Si eu am astfel de zile in care ma simt proasta, nepotrivita in societate, neinteleasa, fraiera etc.. ce sa-i faci? e greu sa fii inteles de toti, e greu sa fii pe aceasi lungime de unda cu toti.. oameni si oameni, dar nimeni nu-i perfect!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Perfecţiunea este definiţia imposibilului..

      Ștergere
  10. Cum sa fi un nimic ? Fii optimista,esti mai mult decat crezi tu,iar daca ceilalti nu vad asta sunt niste idioti !

    RăspundețiȘtergere
  11. Sunt zile si .. zile. Dar tu esti puternica si vei trece si peste asta

    RăspundețiȘtergere
  12. Deseori simtim una,dar aratam contrariul.Zambim atunci cand am fi in stare sa plangem.Ne oprim atunci cand ar fi trebuit sa luptam pana la sfarsit.Ne pierdem sperantele'n vant si e numai vina noastra.Noi facem ca lumea sa arate asa.Niciodata n-ai sa poti sa-i satisfaci pe toti,mereu vor exista cei pe care-i vei iubi si cei pe care pur si simplu ii vei ura.Nu poti fi perfect in ochii fiecaruia.Dar asta ne face mai puternici,anume acei oameni care nu pot sa ne inteleaga.Intotdeuna trebuie sa existe o enigma,o enigma a ta.Bafta.Te astept cu drag si pe la mine. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt prea multe enigme pe-aici,dar toate au un răspuns.

      Ștergere
  13. GRESEALA FATALA :*
    Daca vrei sa supravietuiesti in lumea asta okina cu cacati cu ochi, trebuie sa te adori pe tine insuti :*

    RăspundețiȘtergere
  14. Nimeni? Care "nimeni"? Eu nu inteleg nimic. Precum Hanibal si Gratiela. Nu mai dati vina pe mine!

    RăspundețiȘtergere
  15. Am si eu ganduri/sentimente dinastea uneori... Insa cu gandire pozitiva si daca mi se mai intampla si unul-doua lucruri bune reusesc sa uit de ele :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Mai sunt peşti în baltă, nu????? Când ai să găseşti sufletul pereche - sau ceva asemănător - ai şă uiţi de toate astea....De multe ori spunem despre noi înşine că am fost nişte fraieri....dar... ai să vezi că fiecare alegere care ţi s-a părut rea la acel moment, defapt e una bună. Oamenii regretă faptele care le-au gândit, dar nu le-au făcut. Niciodată nu regreţi cu adevărat ceea ce ai făcut...

    RăspundețiȘtergere
  17. Increderea in noi mereu ne ajuta desi cum vine asa si pleaca si eu am momente de slabiciune din astea ,dar mereu imi spun daca nu am eu incredere in mine ,de ce ar face-o ceilalti ? Macar asta trebuie sa avem asa putem trece peste orice. :) sunt sigura ca si tu vei putea >:D< app imi place mult imaginea din PLL <3 super episod. ;)) pupici. :*:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Un blog de suflet, Raisa. Te urmăresc din umbră. Cred că a venit momentul să îţi demonstrez că îţi apreciez toată munca şi toate postările!

    RăspundețiȘtergere
  19. Încearcă o schimbare! :) Reînnoieşte-ţi garderoba, schimbă-ţi look-ul sau fă orice crezi tu că îţi va da mai multă încredere în tine. Scrii foarte frumos şi gândeşti matur, iar dacă le-ai spune şi persoanelor din viaţa ta tot ce ne spui nouă aici ar fi minunat:). Uite, poţi începe o provocare: timp de o lună să spui "DA" la ceva ce în mod normal ai refuza. Nu ai nimic de pierdut.
    :*

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesantă provocare,mi-ai dat de gândit!(asta include şi flirturile cu băieţii?)

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact