>
Anunturi Not now..

Decizia finală.

11:58 Raisa
După multe ore de gândire,după multe comentarii citite şi după multe lacrimi vărsate,am decis să rămân.Decizia mea a fost influenţată doar de voi,dragii mei,pentru că mi-am dat seama cât de mult doriţi ca eu să nu rămân aici,şi că întradevăr v-ar părea rău dacă eu aş pleca.
   Cu câteva zile în urmă am dat cu ochii peste un citat şi anume: ,,Nu spune niciodată ,,la revedere" pentru că  ,,la revedere" înseamnă a pleca departe,iar a pleca departe înseamnă a uita" ,iar eu nu pot să vă uit pe voi,şi nu pot să dau cu piciorul la tot ce am muncit eu aici,doar pentru nişte invidioşi care vor să mă doboare.Prieteni,nici nu ştiţi cât de mult m-aţi ajutat la nevoie,nici nu ştiţi că voi,şi nu acele emailuri,mi-aţi deschis ochii şi m-aţi învăţat să lupt.
  Acum îmi dau seama întradevăr ce înseamnă blogosfera.Înseamnă o familie.Iar dacă cineva din familie pleacă,ceilalţi suferă,suferă pentru că s-au obişnuit,au trăit şi au râs împreună cu acel membru.Acum,pot să spun că blogosfera pentru mine înseamnă totul,iar voi sunteţi adevărata mea familie virtuală.
  Nu voi mai pleca capul în faţa răutăţilor altora,nu mă voi lăsa înjosită pentru că,mi-am dat seama că mulţi oameni îmi sunt alături şi nu vor ca eu să renunţ la scris.Vă mulţumesc încă  odată pentru tot ce aţi făcut pentru mine,şi pentru că,în fiecare zi îmi primiţi şi îmi citiţi postările cu atâta drag.Vă sunt mai mult decât recunoscătoare,dragii mei!
                                                                                                       

You Might Also Like

56 Curioşi

  1. Felicitarile mele pentru aceasta decizie!A fost cea mai inteleapta!Nu puteai sa pleci asa!Cat ma bucur!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai făcut alegerea perfectă.
    Locul tău e aici.
    Ai încredere în tine, iar dacă se va mai întâmpla să nu ai vom avem noi încredere și pentru tine ca să poți merge mai departe ca și acum.
    Acum ești mai puternică!
    Have a nice day! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Cea mai buna decizie! Blogsfera este cea mai mare familie! >:d< Nu cred ca iti imaginezi cat de mult ti-as duce lipsa daca ai pleca!

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca nu renunti!!!astept cu nerabdare viitoarele postari;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Mulţumesc mult pentru susţinerea acordată!

      Ștergere
  5. Uiiii :x Asa si trebuiaa sa fie :x
    Nu ai idee cat ma bucur >:d< Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat ne bucuram cu totii!Locul tau e intradevar aici,cu noi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu ai idee cat ma bucur ca ai ales asta:x
    Chiar m-ai facut sa zambesc si multumesc mult :*
    Asa te vreau si sper sa nu iti mai treaca niciodata prin cap sa renunti >:D<

    RăspundețiȘtergere
  8. >:d< Ma bucur atat de mult ca ramai! :*:* Aici e locul tau, in blogosfera :* >:d<

    RăspundețiȘtergere
  9. Haide acum! Chiar credeai ca noi cititorii tai o sa-ti zicem "Mars de pe blog, nu ne place de tine!" :)) De ce te-am mai citi atunci?

    RăspundețiȘtergere
  10. Aw, ma bucur foarte mult ca vrei sa ramai :x.
    O sa te sustinem si o sa citim cu aceasi placere orice vei scrie in continuare. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  11. Yuppii, asteptam postari noi, draga noastra!

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo, draga mea! Ţi-am spus că nu se merită să le dai satisfacţie :*:* Mă bucur că ai realizat că eşti dorită aici >:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. Ma bucur pentru alegerea pe care ai facut-o . >:d<

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu te-am descoperit pana acum, dar chiar nu inteleg cum de ti-a venit sa parasesti blogul tau atat de interesant! Am citit cateva postari, foarte multa lume te apreciaza si chiar au de ce cu totii.
    Cand mai primesti vreu email rautacios...arunca invidia altora la gunoi si incanta publicul larg cu parerile tale sincere in care eu, una, m-am regasit!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma bucur ca ramai:xSa fii tare in continuare;)

    RăspundețiȘtergere
  16. Cea mai buna veste pe ziua de azi! :* Nu imi imaginam blogosfera fara postarile tale si fara micile semne de viata pe care le dai de fiecare data pe blogul meu :).
    Welcome back! Scuze, de fapt nu ai plecat niciodata.

    Te pup:*
    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu ai pentru ce. Ma bucur ca ai ramas! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  18. Ma bucur tare mult ca ai ramas :x chiar iti simteam enorm lipsa daca nu o faceai :( ai facut cea mai buna alegere ,aici e locul tau si aici va fi mereu :*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult Roxy,nici nu şti cât mă bucură cuvintele tale!

      Ștergere
  19. Yeeey me!:X
    Ce bine imi pare ca te-ai mai gandit si ti-ai dat seama ca ar fi gresit daca ai pleca.Te pricepi la ceea ce faci si dupa cum spuneam numarul de cititori nu arata neaparat asta.Merita sa ramai si pentru o singura persoana care te citeste cu drag,merita sa ramai pentru tine,pentru ca in primul rand scri pentru tine...

    RăspundețiȘtergere
  20. Imi pare bine ca ai luat aceatsa hotarare .

    RăspundețiȘtergere
  21. Ohh, Raisa, ce mă bucur că nu ai renunțat la blog . Eu sunt nouă pe aici dar îți urmăresc blogul de foarte mult timp . Ai atâtea idei bune și faci ca acest blog să fie o cutiuță cu surpriză . De fiecare dată când o deschid, un zâmbet apare pe față . Ești fantastică :*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. Scumpo, bineinteles ca vrem sa ramai! >:D<
    Iti iubesc blogul.
    Si la urma urmei... ce motiv intemeiat ai ptr a pleca...? :D:D
    Poate ca e.. unul mic. Rautatile altora nu inseamna nimic pe langa sentimentul acesta superb, cand stii ca cineva te citeste si iti comenteaza postarila, am dreptate?! :X

    RăspundețiȘtergere
  23. IIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiippppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppp!!!!!!!!YYYYYYYYYYYYYYYYYYYYyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!! fericită, fericită fericită!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact