>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[23].Criminalul(final)

13:21 Raisa
                                                                    Capitolul 23:Criminalul
                                                                         Capitolul final
Din perspectiva Sarrei.
Au trecut 5 ani de atunci,dar n-o să pot uita niciodată descoperirea criminalului celei mai bune prietene!
După vizita neaşteptată a lui Robert,am primit un telefon de la Michelle.Credeam că m-a sunat să întrebe cum m-am acomodat,şi ce aveam de gând să fac cu Robert,dar a fost cu totul altceva.
  -Sarah,este o urgenţă!Vino repede în parc,chiar acum!!Te aştept pe banca noastră,semnată cu cifra 1.Te rog,trebuie să-ţi spun asta!
 -Mă îmbrac şi vin acum!
 Am zbughit-o repede pe uşă.Am luat maşina mamei şi am apăsat puternic pe acceleraţie.În câteva momente am fost în parc.În acel timp mă gândeam la Robert şi la Peter,iar puţin câte puţin misterul se dezlega în faţa mea.
 Am găsit-o pe Michelle acolo unde mi-a spus la telefon.Era palidă la faţă,iar pe umărul ei avea zgârieturi şi urme puternice de degete,ca şi cum cineva ar fi strâns-o cu o mare putere.
-Sarah,te rog uită-te la mine!Îţi promit că tot ce îţi spun e adevărat,şi dacă cumva primeşti un telefon de la Maya sau Dan te rog,nu le răspunde.Întâi uită-te la ăsta.
-Dar,Michelle.Ăsta e jurnalul Elisei!De unde îl ai?Ce e asta?
I-am arătat o foaie pătată cu sânge pe care era desenată un pistol.Acela era jurnalul adevărat al prietenei mele.Nu-mi venea să cred ce-mi vedeau ochii!Criminalul Elisei era chiar ROBERT!
 -Michelle,de unde şti că toate astea sunt adevărate?Ai dovezi?
-Desigur,ascultă-mă cu atenţie!Când am aflat că Robert i-a cerut Mayei să fie iubita lui,m-am dus acasă la el pregătită să fac un scandal monstru,să-l întreb ce-i cu tot tărăboiul acela.M-am dus aşadar la el acasă,dar mi-a deschis mama sa,el fiind plecat nu ştiu unde.M-a poftit în camera lui,unde era o dezordine de nedescris.Am dat peste un sertar în care se afla o bucată de pânză mototolită cu un obiect destul de greoi în ea.Am început să desfăşor mai bine de 3 metri de pânză,după care în mână ţineam un pistol.Nu-mi venea să-mi cred ochilor,dar era acelaşi pistol ca şi cel descris de poliţişti la anchetă.Mi-am pus nişte şosete pe mâini,deoarece nu aveam mănuşi chirurgicale şi am inspectat mai bine pistolul,după care am dat de un fir blond agăţat de trăgaci.
 Nu vroiam să mai aud.Mi-a fost suficient.I-am cerut  acel fir de păr,pe care îl păstra într-o punguliţă de ceai şi l-am dus la testul ADN.După câteva săptămâni mi-a fost adus rezultatul:era al Elisei.
 Nu ştiu ce s-a mai întâmplat cu Robert de-atunci.L-am denunţat,a fost anchetat şi şi-a recunoscut fapta într-un mod total ruşinos.Când i s-a cerut explicaţia a spus procurorilor doar atât:,,Am ucis-o pe Elisa deoarece era o piedică între mine şi Sarah.Am iubit-o pe Sarah de când eram împreună cu Elisa.Defapt,nici nu ştiu de ce m-am cuplat cu ea.Probabil s-o fac geloasă pe Sarah,nu ştiu."Mi-a trimis o scrisoare odată,am citit câteva rânduri în care spunea că nu trebuia să se întâmple aşa,că nu vroia să aflu niciodată.Desigur,eu nu mai vroiam s-aud de el,şi mă gândeam câte am pătimit tot timpul încercând să descopăr criminalul,iar criminalul era chiar lângă mine!
  Eu şi Michelle am rămas cele mai bune prietene,şi desigur,eu cu Peter am fost naşi la nunta ei şi a lui Dan.Maya s-a sinucis lăsând doar un bilet pentru Robert în căsuţa poştală a închisorii.Despre mine,ei bine,eu sunt fericită acum.Am o familie împreună cu Peter,iar pe Robert nu l-am mai văzut de-atunci,deşi am auzit că a fost dus la sanatoriu,după ce spunea că fantoma Elisei îl bântuie.N-o să-l pot uita niciodată pentru că el a fost iubirea adolescenţei mele,şi o mare umbră în lumina care m-a însoţit în acest drum primejdios.
                                                                 SFÂRŞIT

You Might Also Like

50 Curioşi

  1. Nu pot sa cred!Era ultima persoana la care m-as fi asteptat sa fie criminalul!Asta da final,chiar nu ma asteptam!
    Oricum,a fost o poveste frumoasa,plina de suspans,chiar am trait alaturi de personajele tale!Sper sa mai creezi povesti dintr-acestea,sunt interesante,si stilul tau e foarte interesant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acesta era şi planul,să nu se aştepte nimeni la criminal!

      Ștergere
  2. Sincer ma asteptam sa fie cei doi impreauna, de fapt ca sa fiu sincera vroiam ca cei doi sa fie impreauna, Sarah si Robert :))
    Totusi e foarte frumos si asa:x
    Mi-ar fi placut sa fie mai lunga povestea dar poate mai scri una?;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu dacă o să mai scriu una,probabil,dar e foarte mult de muncă la un fic.
      Mă bucur că-ţi place finalul acesta dramatic,într-un fel:)).:*

      Ștergere
  3. A fost un soc :))). Dar oricum minunata povestea ;x. Poate va mai fi inca una , asa ca o surpriza :-"pentru noi <3.

    RăspundețiȘtergere
  4. ma asteptam sa fie mai lunga povestea :) dar e faina, pacat ca s-a terminat :D
    eu aveam o banuiala cand am inceput sa citesc acest capitol :D de faptmi-a trezit banuieli de atunci de cand ai mentionat ca robert avea adevaratul jurnal si nu dorea ca sarah sa il vada, nu mai stiu in ce capitol :D
    frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da:)Poate o să mai fac,depinde de dispoziţia mea:).

      Ștergere
  5. Ne aşteaptă o nouă poveste? :D Te roog, zi "da"! :3

    RăspundețiȘtergere
  6. Ma intreb daca vei face o alta poveste :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sii cand ne incanti cu urmatoarea poveste ?:> :*

    RăspundețiȘtergere
  8. ooohhh..chiar tr. sa se termine???:(...nu ma gandeam la Robert :-?...oricum foarte faina povestea..:) sper sa mai faci :) sa fi o adevarata "Cutiuta cu surprize" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu dacă aş fi fost în pielea cititorului nu m-aş fi gândit vreodată la Robert.

      Ștergere
  9. Uau,totul se leaga si sfarsitul e genial! <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Glumesti,nu?
    Cum să fie Robert criminalul,nu pot sa cred!Era preferatul meu,plus ca eu o banuiam pe Michelle sau pe Maya.
    Nu vroiam sa ramana Aarah cu Peter,uhh.
    Tragic final,si neasteptat.Chiar nu banuiam niciodata ca Robert ar putea s-o ucida pe Elisa!

    RăspundețiȘtergere
  11. Pierdusem cateva capitole (pentru rusinea mea),dar le-am citit acum..felicitari,superba poveste, m-ai tinut in suspans.. imi place :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Important e că ţi-a plăcut!Mă bucură foarte mult asta!:)

      Ștergere
  12. :o3 nu`i asa ca mai faci alta poveste:o3.

    RăspundețiȘtergere
  13. Era atat de aproape de criminal,incat imi este ciuda cand ma gandesc cat de naiva a putut fi!
    Oricum,eu daca eram in pielea ei nu m-as fi gandit niciodata la un asemenea lucru!
    Un final socant,chiar nu ne-am asteptat nici unul!

    RăspundețiȘtergere
  14. imi place foarte mult cum scrii, ai talent, dar peste un timp sa-ti reiei scrierile si sa le modifici, si ai sa vezi cate schimbari o sa vrei sa faci.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa e,întotdeauna este ceva de schimbat sau de modificat,de asta sunt sigură!:)

      Ștergere
  15. In sfarsit nu ne mai chinui.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hey tu :* dacă tot ai o 'Cutiuţă cu surprize' dă-mi voie să am şi eu o postare cu o surpriză ptr tine :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/07/home-sweet-blog.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Te invit la concurs! :*

    http://anna-annaswords.blogspot.ro/2012/07/concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Foarte frumos, daca o ti tot asa eu cred ca vei putea avea sanse chiar sa publici ceva, Felicitari !!! Si pe bune ori de cate ori mai intrebat daca stiu cine ar putea fi criminalul nu mam asteptat la el ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,chiar am vrut să fie un final imprevizibil.După cum spuneam,dacă aş fi fost şi eu în pielea unui cititor nu mi-aş fi închipuit niciodată că Robert ar fi putut fi criminalul Elisei.

      Ștergere
  19. Wooow incredibil finalul,mi-a placut foarte mult povestea ta :x pacat ca s-a terminat :o3 am citit-o cu mare placere! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  20. Nu ma asteptam la asa u n final, desi nu am citit de la inceput mi-a placut ce am citit...

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact