>
Our world

Totul pentru blogosferă!

12:32 Raisa
Bună,bună!Săptămâna aceasta a fost una cam agitată(doar l-au suspendat pe Băsee,dăă) dar să zicem că am trecut cu chiu cu vai peste.
 Subiectul care îmi doresc să-l abordez astăzi este unul legat de BLOGOSFERĂ.
   Eii bine,de-a lungul acestui an, mulţi dintre cititorii mei m-au întrebat dacă nu cumva mă plictisesc aici,cu cine colaborez,de unde primesc premiile ş.a.Acum a venit vremea ca şi eu să le dau un răspuns,sau puţin mai exact,m-am gândit să fac un articol despre aşa numita blogosferă.
  Pentru mine blogosfera înseamnă o lume a tuturor bloggerilor care au ceva în comun(adică câte un blog) şi care colaborează unii cu alţii.Bine,nu aceasta este definiţia exactă a blogosferei,dar asta înseamnă ea pentru mine.Despre plictiseală fiind vorba:nu te poţi plictisi niciodată când lucrezi cu oameni super de treabă şi mai ales,nu te poţi plictisi niciodată când faci ceea ce-ţi place.
    Premiile le câştig de la bloggeri,dar atenţie:Premiile nu sunt făcute de mântuială.Ele vin din interiorul fiecărui blogger şi reprezintă respectul şi admiraţia  pentru blogul căruia îi este destinat premiul.De obicei,persoanele care nu sunt bloggeri şi citesc site-uri sau bloguri se gândesc că este o nimica toată să creezi un blog(sau site) sau să faci ceva ce ţine de responsabilităţile unui blogger.Vreau să vă spun că nu este aşa,deoarece un blogger depune un efort foarte mare doar postând un articol,şi de aceea aş dori să ştiţi că treaba unui blogger nu este deloc uşoară(asta pentru cei care consideră blogging-ul ca fiind o pierdere de timp)
   Blogosfera este o lume creeată de noi,bloggerii.De aceea aş ruga persoanele care consideră blogosfera ca ceva inutil,să se gândească puţin înainte să scoată pe gură nişte lucruri total neadevărate.Pentru dovezi concrete,comparaţi blogging-ul cu ,,feisbuc-ul" să vedem unde se ajunge.
Deoarece ,,Cutiuţa cu surprize" susţine cu onoare întreaga blogosferă,aş dori ca fiecare blogger care a citit acest articol să ridice premiul de mai jos şi să-l afişeze la el pe blog,pentru că fiecăruia i se cuvine respect pentru munca pe care o depune!

O zi cât mai frumoasă s-aveţi!

                                           
   

You Might Also Like

56 Curioşi

  1. Hei,interesant articolul acesta.Mi-a placut ca ai spus ca a avea un blog nu e ceva inutil sau pierdere de vreme.Eu una cel putin, imi dau toata silinta ca blogul meu sa arate cat mai bine.
    Multumesc pentru premiu,o zi faina si tie!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei!
      Da,am spus-o cu tot dragul şi cu toată dezamăgirea faţă de cei care spun lucruri urâte despre blogosferă!
      Cu mare plăcere,crede-mă că meriţi din plin acest premiu!

      Ștergere
  2. foarte adevarat ai scris.
    bloggerii sunt ca si o familie mare :)
    multumesc frumos pt premiu :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ca o familie!:)
      Cu mare plăcere!Îl meriţi din plin!

      Ștergere
  3. Foarte corect! Dar ai uitat să spui că suntem şi ca o familie !:) mie aşa mi s pare :)

    Mersi de premiu, e super drăguţ :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,suntem ca o familie!:)
      Cu mare plăcere,scumpă!:*

      Ștergere
  4. M-ai dat gata cu acest post!
    E genial,si imi place ca sti sa formulezi o idee,si o sustii pana la capat,indiferent daca esti criticata sau nu!
    Mi-a placut mult!

    RăspundețiȘtergere
  5. Dragut premiu :d
    Foarte interesant articolul, iubesc blogosfera :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Very true :). Ai scris frumos.
    Purcelusu' ala e adorabil. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Hei :D Imi place mult noul tau stil ;;) O sa revin cu drag pe aici, la fel ca si-n trecut <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hei:)
      Mulţumesc şi mă bucur mult că îţi place!Desigur,te mai aştept pe-aici!:)

      Ștergere
  8. Cat de frumos ai scris :x >:d< Ai perfecta dreptate .Si...multumesc pentru premiu >:d<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult!
      Premiul este din suflet,crede-mă!:)

      Ștergere
  9. P.S:Eu am inceput sa scriu si o povestioara,daca esti curioasa,o gasesti aici: http://emotionless-13.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte frumos spus și da,să ai un blog nu e o treabă ușoară.
    E greu mai ales dacă ești la început cum sunt eu.. :o3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Şi eu am fost începătoare la vremea mea,toţi de aici am fost!Dar crede-mă,cu puţină muncă lucrurile se vor aşeza de la sine şi totul va fi OK:)!

      Ștergere
    2. Mulțumesc pentru încurajare ! >:D<

      Ștergere
  11. Ma bucur ca ai postat acest articol ,ca sa iti faca fiecare o parere despre bloguri. Multumesc pentru premiu >:D<.
    P.s : scuza-ma daca te-am suparat ,s-au batut la cap cu intrebarea : " cati ani ai ?" dar eram doar curioasa, nu mai insist si astept ziua ta :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniştită,nu m-ai bătut la cap şi nici nu m-am supărat!Este dreptul tău să întrebi,nu ai greşit cu nimic!:*

      Ștergere
  12. Foarte interesant si bine gandit!

    RăspundețiȘtergere
  13. Waw! Nu vreau sa par rautacios dar, a avea blog nu trebuie sa fie o corvoada. Daca ai ceva de scris, scrii. Daca vrei sa pui pe blog poze, le pui. Toate astea, indiferent daca esti apreciat sau nu. Eu, in ultima vreme, nu prea mai sunt apreciat si, implicit, vizitat. Ei, si? Cred ca daca ti neaparat sa te laude lumea ajungi la "mai binele este raul binelui". Asta este! Cred ca trebuie sa fim naturali in tot ceea ce facem.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta aşa este!Dar eu doar spuneam că trebuie să nu spună nimic dacă nu au habar despre ce este vorba.Ce să faci,aşa e firea omului,băgăcioasă,niciodată n-o să putem scăpa de asta!:)

      Ștergere
  14. Ce bine ai scris in acest articol!
    Imi place ca spui tot ceea ce gandesti,fara resemnari!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc pentru premiu :)>:d<
    Ai mare dreptate cu tot ce ai scris mai sus :x
    O seara placuta :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare,mare plăcere!:*
      La fel şi ţie,scumpă!:)

      Ștergere
  16. Cu totii(cei care avem un blog) stim ce greu e sa faci si sa mentii(mai degraba sa mentii) un blog! Am putea numi asta ca un job part time, dar cum noi o facem din suflet, nu se numeste chiar un JOB.
    Ce ar fi sa trimiti un fel de leapsa cu ce inseamna blog/blogosfera/cateva cuvinte despre bloguri/etc. pe care noi, sau cei la care trimiti sa o completam/completeze.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. În primul rând,mulţumesc că susţii ce am scris eu pe-aici!
      Leapşa nu pot s-o fac eu!Leapşa o primesc de la anumiţi bloggeri,o completez şi eu şi-o dau mai departe.:) Dar când voi primi una cu siguranţă o voi face şi vi-o voi da şi vouă!

      Ștergere
    2. Pai cu totii putem crea lepse, ideea era sa faci un fel de intrebare gen ce inseamna blog/blogosfera/cateva cuvinte despre bloguri/etc. Orcm faci cum vrei

      Ștergere
    3. Mulţumesc de idee!Am să fac una cât de curând!

      Ștergere
  17. Foarte interesant articolul..:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Sa stii ca nu m-am gandit pana acum la ce e cu adevarat blogosfera. M-ai adus cu picioarele pe pamant. Si ... Ai mare dreptate in ceea ce ai scris.
    Puup! Multumesc pentru premiul pe care il merita toti cei carora le face placere sa scrie pe blog, care fac parte din aceasta familie numita "blogosfera"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu mare plăcere!Te mai aştept pe-aici,şii mulţumesc de încurajare!:)

      Ștergere
  19. Imi place foarte mult blogul tau!Si eu sunt noua pe-aici dar,imi place foarte mult cum scri!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Desigur ca voi reveni!Imi place mult ce-i pe aici.

      Ștergere
    2. P.S:Am vazut ca ai scris si o poveste,ai sa mai faci alta?

      Ștergere
    3. Asta încă nu o ştiu deoarece am multe subiecte de abordat şi nu cred că voi avea timp pentru un nou fic.Probabil mai încolo..:)

      Ștergere
  20. Ai foarte mare dreptate ,tot ce face il facem cu mult drag si punem suflet ,nu o sa ne plictisim nicicand ;)).Mi-a placut mult postarea. >:D< foarte frumos premiul. :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Dreptate.. si totusi.. hai sa comparam feisbucisti cu bloggeri.. unde se ajunge?? O sa se vada mai exact care au mai multa cultura generala. :) Premiul este foarte frumos. :) O sa il pun si eu pe blogul http://dealepustoaicelor.blogspot.ro daca nu te superi.. Blogsfera este oricum, formata doar din oameni de treaba si muncitori.. :) fata de feisbucisti.. RESPECT!

    RăspundețiȘtergere
  22. Buna!Eu tocmai am ,,debutat'' sa ii spun asa, cu un blog in blogosfera si il am doar de cateva zile, nu pot sa spun ca am multi urmaritori, de fapt ce mai, inca nu am nici unul. Dar eu scriu in continuare, pentru ca o fac cu mult drag si cu multa placere. Sunt de acord cu tot ce ai spus despre blogging si blogosfera si sunt foarte incantata ca pot sa ridic premiul. Multumesc frumos:)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact