>
Complicated Hai la sfat

Hai la sfat:Relaţiile virtuale.

08:41 Raisa
Bună tuturor!Am decis să creez o nouă rubrică surpriză,şi anume ,,Hai la sfat".So,let's begin!
   Acum 2 zile am discutat cu o prietenă despre relaţiile virtuale,deoarece ea mi-a cerut un sfat,aşa ca între prieteni.Era vorba că ea a cunoscut un tip pe internet,şi mare i-a fost mirarea când acesta a început s-o asalteze cu fel şi fel de întrebări personale,deşi nu se cunoşteau în realitate.
  Okay,cu aceşti tipi nu e de glumă,aşa că aş dori să citiţi câteva idei despre ce s-ar putea întâmpla dacă noi avem încredere în relaţiile virtuale cu persoane necunoscute.
  Dacă cumva este prea misterios/misterioasă în legătura cu propia-i persoană înseamnă că este total ceva necurat la mijloc.Nu îţi oferă detalii despre el/ea,şi mai mult spune că vrea să vă vedeţi?Acesta este un motiv total plauzibil pentru lista de ,,ignore"!!
    De multe ori,persoana misterioasă care dă add cere o multidudine de informaţii despre tine.Nici nu mai ai nevoie de indicii ca să îţi dai seama că tipul/tipa are intenţii dubaşe.Nu mai sta pe gânduri şi întrerupe orice conversaţie cu el/ea.
  Dacă cumva se ajunge să aveţi o relaţie online să fiţi foarte precauţi înainte să vă daţi o întâlnire.Recomandabil ar fi ca la prima voastră întâlnire să nu fi singur/singură din motive de siguranţă.Oricum,nu poţi avea încredere în cineva pe care nici nu-l cunoşti şi nici măcar nu şti cu ce se ocupă,dincolo de monitor.
   Părerea mea despre relaţiile virtuale este una cât se poate de proastă.Nu am nici un fel de încredere în aceste relaţii deoarece nu ştim niciodată ce se poate ascunde în spatele monitorului.Ceea ce numim relaţie virtuală este defapt o amăgire,o iluzie.Aaa,că unii spun că ,,Mi-a dat webcam,şi am văzut clar că nu e prea mare pentru mine" asta e altă poveste.Da,poate să dea web-ul şi să-l pună pe fratele mai mic să stea în faţa lui.Nimic mai simplu!
   Aşa că sfatul meu ar fi ca relaţiile virtuale să iasă de pe lista dorinţelor,deoarece s-ar putea să iasă cu probleme.Niciodată nu ştim ce om se poate ascunde în spatele unor imagini.Voi ce părere aveţi despre relaţiile pe internet?
                                                            Să aveţi o zi minunată!

You Might Also Like

60 Curioşi

  1. Mie aceste relatii virtuale mi se par chiar o pierdere de timp,plus ca,vorba ta nu stim ce se poate ascunde in spatele monitorului.Poate fi chiar un criminal in serie care cere o intalnire si ii picam in plasa.Eu nu am avut niciodata una,si nici nu as vrea sa am!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a plăcut cândva de un tip online,dar n-a ţinut mult!Mă bucur că mi-ai înţeles articolul!:)

      Ștergere
  2. Îmi place mult articolul :) Eu n-am avut parte de relaţii online (şi nici în lumea reală, hihi), şi nici nu-mi doresc. Nici nu ştiu dacă pot să mă îndrăgostesc de scrisul cuiva. ;))
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Nu aş vrea niciodată să cad în plasa unui ciudat care se plictiseşte în adevăratul sens al cuvântului în lumea reală.Va veni vremea şi pentru noi,nu-i aşa?:)
      :*

      Ștergere
  3. Imi place noua rubrica! :) Oricum, relatiile astea sunt defapt pierdere de timp.. si pe langa faptul ca mai sunt si periculase mi se par cu adevarat nefolositoare.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super noua rubrică :*
    Și da, ai dreptate, poate fii periculos dacă ai încredere în cine nu trebuie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt unele cazuri in care ei spun adevarul, dar da, majoritatea sunt cum ai spus tu. Si eu am o parere rea despre relatiile virtuale, nu ajuta la nimic.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,mai sunt unele cazuri.
      Mulţumesc că mă susţi!:*

      Ștergere
  6. chiar asa .. am patit-o o data ,trebuia sa scri asta mai devreme :)),sigur te ascultam .
    Dar pana la urma aveai dreptate ca nu poti sti cine e dupa monitor ,defapt dupa monitor era fosta mea cea mai buna prietena incercand sa ma amageasca ..:-??

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne,astfel de persoane nu merită prietenia ta.
      Eu am văzut un caz la ştiri cu o fată de 15 ani care la fel,a avut o relaţie virtuală şi a ajuns prostituată în Germania.Inconştienţa poate costa scump.Doamne fereşte de aşa ceva!

      Ștergere
    2. Aoleu :-s. Ce fel de oameni sunt pe lume :-<.

      Ștergere
  7. Sincera sa fiu cu vreo 5 ani in urma aveam mii de prieteni virtuali,chiar mi'a placut de niste tipi atat de mult ca aveam impresia ca traiesc pentru internet,dar e doar o pierdere banala a timpului.Buna postare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. La fel şi eu,dar mi-am dat seama că nu e o lume în care pot trăi cu adevărat.

      Ștergere
  8. Buna postare! Am fost si eu odata intr-o situatie de genu`. Stiam ca tipu` era de 18 ani, locuia in Italia... oricum... nu l-am luat niciodata in serios. Da` nici bine nu ma simteam cand imi cerea poze cu mine, web camu` [pe care el cica il avea stricat si pe care nici eu nu i l-am dat] sau mai stiu eu ce ....:)) L-am trimis destul de usor pe lista de ignore... pentru ca ma simteam intr-un fel ... vinovata.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine că ai făcut aşa şi că nu i-ai dat webcamul.Unii salvează webcamul iar apoi îl pun pe internet.Oricine e şmecher între patru pereţi..

      Ștergere
  9. Chiar ca ai dreptate :) Eu sincera sa fiu am avut succes cu relatiile astea virtuale ..Chiar daca nu au fost decat decat 4 :d :)) Unul dintre ei este cel despre care vorbesc in postari..al doilea imi este prieten de 3 ani :x al 3 lea imi este iubit actual si al patrulea un nesuferit pe care il ador =))
    Chiar si asa nu am incredere in totii tipii de pe net..am dat si peste multi ciudati,dar am ales sa stau in banca mea.Totul trebuie facut cu cap :)
    Pupii:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa,poţi să ai noroc în privinţa asta,dar rareori un noroc aşa mare cum ai avut tu!Ei bine,dacă e aşa,îţi urez toate cele bune şi să fi fericită!:*:*
      Pupici!

      Ștergere
    2. Cat noroc pe tine Lexii! Ma gandesc oricum ca ai avut grija ce si cum :)

      Ștergere
  10. Tot ceea ce spui se refera la siguranta. Este adevarat...nu poti stii cine se afla in spatele monitorului .
    Pana acum cativa ani nici eu nu eram ,,pro" acestor relatii , dar am avut un exemplu in familie care mi-a taiat tot filmul.Verisorul meu a intalnit o fata pe internet , au discutat ...s-au intalnit...s-au placut... etc etc etc ...iar azi...dupa ani de zile au casa lor , sunt fericiti si au si un copil :) .
    Deci crede-ma ca nu stiu ce sa zic...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Wow!Mai sunt şi astfel de cazuri,dar eu mă refeream doar la relaţiile strict pe internet.

      Ștergere
    2. Relatiile acestea strict pe internet la consider o mare,mare tampenie!E cea mai mare prostie pe care putea s-o faca romanul vreodata,serios!

      Ștergere
  11. Interesant, dar... ma gandeam acum la Teo de exemplu, ca si-a cunoscut mare iubire in "mediul virtual". :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Sincer am aceeasi parere ca si tine. Am scris zilele trecute un post tot asa, despre cineva pe care l-am intalnit online si ca mi-e dor de el, insa n-am avut o relatie cu el, o relatie virtuala, tocmai din motivele pe care le-ai insirat aici. Nu am avut incredere sa il intalnesc tocmai pentru ca nu stiam cine e cu adevarat, daca e adevarat tot ce mi-a spus despre el. Pur si simplu n-ai de udne sa stii... Am ramas doar prieteni. (Si tot nu ne-am intalnit vreodata :)) )

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vreau să spun că acel articol a fost sursa inspiraţiei mele:D:))
      Sper să nu te superi,dar chiar am avut o sursă de inspiraţie,şi în acea zi am scris şi eu postul acesta,şi l-am postat deabea acum.
      Motivele sunt bune şi realiste,iar cei care nu vor să mă creadă,e problema lor.

      Ștergere
    2. Nu-ti fa probleme, nu m-a suparat cu nimic :)):*

      Ștergere
    3. Mulţumesc de înţelegeree!:)):*

      Ștergere
  13. de acord si eu:) daca vorbesti doar de relatiile strict pe net,virtuale etc.nu poti sa duci o relatie doar pe un ecran pt ca nu-i rost,in rest..mai sunt exceptii destule si dragute cand sa te paleasca insecte in burta si sa fie pe bune..nu se stie niciodata,numa' cap sa ai cum zicea lexii. nice blog

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact!De acele relaţii vorbeam,doar strict pe internet cu o persoană pe care nu o cunoşti.

      Ștergere
  14. Da,sunt ciudate relatiile acestea virtuale,si daca nu esti prudent poti iesi putin "sifonat".Nu am avut parte de o astfel de relatie...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. nu te mai poti increde in totalitate nici in persoanele pe care le cunosti...dar sa te increzi in necunoscuti...nu zic ca nu or fi si cazuri fericite,dar in marea majoritate se termina urat...

    RăspundețiȘtergere
  16. Parerea mea, nu trebuie luata ca un sfat, este ca cel mai bine este sa pastrezi relatiile virtuale acolo, pe net. Amestecul cu lumea reala duce la o dependenta prea mare de net si la o inhibarea in relatiile "fata in fata".

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aveţi foarte mare dreptate şi sunt de-acord cu dumneavoastră!

      Ștergere
  17. eu am o relatie virtuala de un an si amandoi ne-am spus informatii unul despre altul..si...nu pot sa spun ca nu sunt periculoase sau ca nu ai dreptate..dar...nu pot sa incadrez relatia mea intre acelea periculoase...m-am atasat foarte mult de ea si urmeaza sa ne vedem vara asta...cred ca o sa fie asa cum imi doresc..sper:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt şi cazuri fericite!Să vă ţină şi să vă dea Dumnezeu tot norocul din lume!:*

      Ștergere
  18. Si eu am avut o relatie virtuala,si vreau sa spun ca a fost o drama.Eu credeam in el,si cand ne-am intalnit prima data era altcineva decat in pozele care mi le-a aratat.Apoi,ma mintea ca nu are prietena si ca doar pe mine ma iubeste,dar defapt el avea prietena,pentru ca eram din orase diferite si nu stiam ce face unul si celalalt.
    De atunci nici nu mai vreau sa aud de relatii virtuale,nu!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aceasta este una dintre relaţiile care se termină urât.Foarte urât din partea lui..

      Ștergere
  19. Relațiile aste... era să o pățesc, dar nu s-a mers până la o întâlnire față în față, ce bine.
    Cred că ne atrage la ele misterul.
    Zi faină să ai!

    RăspundețiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. Eu pe cele periculoase doar,dar cazurile fericite sunt drăguţee!:)

      Ștergere
  21. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  22. interesanta schimbarea...chiar imi place...destul de...interactiva...[da :-? cred ca asta e cuv :)) ] si legat de tema abordata...treaba asta cu relatia virtuala e cu 2 fete ca sa spun asa...si riscul e destul de mare...cum au spus si cei mai multi de deasupra, cel mai des intalnesti tot felu de ciudati...in cel mai rau caz traficanti...dar sunt si exceptii...cazuri fericite in care oamenii se intalnesc (nu doar in mediul virtual) si raman uniti o viata...si nu sunt chiar atat de rare...sa nu uitam ca sunt site-uri care se ocupa cu asa cv...o relatie virtuala e oarecum placuta si amuzanta...de preferat sa RAMANA virtuala daca e cv dubios la mijloc...:)si ca un fel de concluzie...nu stiu...sa ai grija in cine ai incredere...sunt multi "prieteni" pe internet (ar cam tr sa se dea jos) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa este,ai foarte mare dreptate!Mă bucur că îţi place schimbarea:)

      Ștergere
  23. Relatiile "virtuale" sunt nesigure, si foarte periculoase. Ca in cartea iubitul virtual, nu ai de unde sa stii cine e cu adevarat :))) , nu m-am putut abtine :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa,am citit cartea şi ai foarte mare dreptate!:)

      Ștergere
  24. Hm..the story of my life..
    Pai..eu sunt "implicata" intr`o astfel de relatie..adica a cam trecut de stadiul virtuala..nu o iau cu inceputul doar spun faza care sa zic asa..
    hm..ma facut sa raman cu persoana respectiva.
    Am discutat destul de mult cu acel baiat..si vorbeam ca niste copii=]..si pac dintro suparare..na eu copilaroasa cum sunt m`am suparat pe el..eh si pam pam..el a decis sa`mi faca o surpriza si a venit la mine.sa ma vada ;">
    Sincer nu`mi pasa de ce au crezut ceilalti am fost doar fericita ...ca parintii m`au inteles ei stiau de acea "relatie virtuala" si le`am spus despre el etc..etc..si el a venit la mine si dupa ce ne`am vazut a spus ca..cel mai fericit moment a fost imbratisarea noastra in fata parintilor.[pentru ca el dorea ca totul sa fie normal desi eram la mare distanta]
    Cine stie ce cred altii cand o sa citeasca asta, dar m`am obisnuit ca oamenii sa nu ma inteleaga.
    P.S: Eu inainte de faza asta nici nu credeam in asa ceva ca "relatie virtuala":)
    Eh, am ajuns si la sfarsitul comm`ului cam lung..scuzii;3...and...este adevarat ca totul este periculos. insa eu cred ca important este si cine se implica in asa ceva..depinde cum privesti si daca esti constient/constienta de ceea ce faci.
    Si daca o sa intrebe cineva(ma indoiesc) nu.nu l`am intalnit pe nu stiu ce site ci intr`un joc:)).eh;-j. Life goes on.^.^
    Hugz and kisses sweet panda:*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact