>
Frenemies Friends

Prieteni?Hai nu zău..

11:38 Raisa
Salut!Îmi voi începe postarea intrând direct în subiect,deoarece de mult aveam piatra asta pe suflet,şi cred că acum mă voi scăpa într-un fel de ea..
   Tot timpul când ne gândim la prieteni,ne gândim la cineva care ne este alături zi şi noapte,la bine şi la rău(nu doar la bine..) şi care îţi răspunde la telefon chiar dacă îl apelezi la 4 noaptea(nu care îţi închide telefonul spunând că nu are timp de prostiile tale).Nu ştiu dacă eu sunt mai ,,ghinionistă" la aceste persoane sau chiar nu ştiu să le ţin aproape,dar niciodată în viaţa mea nu am avut un ,,cel mai bun prieten" sau un prieten adevărat(înafară de căţeluşa mea,hi,hi,hi).
   Prietenii adevăraţi sun foarte,foarte greu de găsit,şi pe lângă asta,oamenii poartă diverse măşti care te fac să crezi că ei sunt ,aleşii".Dar realitatea este cu totul alta.În lumea de astăzi nu mai poţi să şti cine îţi este prieten şi cine îţi este duşman,deoarece aceia pe care îi credeai jumătate din tine te atacă pe la spate în lipsa ta.Am păţit-o de prea multe ori ca să nu ştiu ce înseamnă un ,,frenemie",şi asta este trist.
    Eu sunt genul de persoană care îşi face doar un ,,cel mai bun prieten",şi pe ceilalţi îi lasă baltă când vine vorba de ieşit sau aşa ceva.Şi asta nu e deloc bine,deoarece trebuie să avem o multitudine de prieteni din care să alegem,iar eu una schimb prietenii ca şi mănuşile.Nu am habar de ce,dar sunt persoana care oferă prea multă încredere odată,şi de aceea am suferit foarte mult pe parcursul acestor ani.De prefăcătorie nu mai vorbesc,pentru că toţi prietenii pe care i-am avut s-au prefăcut că ţin la mine,iar eu le făceam pe plac fără să primesc nimic în schimb,şi aşa am rămas doar cu dezamăgirea.
  Nu ştiu ce prieteni aveţi voi,iar dacă aveţi prieteni adevăraţi sunteţi cei mai norocoşi din lume!Dar totuşi cred că măcar odată în viaţă vi s-a întâmplat să aveţi încredere oarbă în cineva,şi acesta să profite de ea.Sau nu?Voi ce spuneţi despre aceşti ,,prieteni"?

You Might Also Like

74 Curioşi

  1. Se intampla tuturor,stai linistita!
    De exemplu,prima(si singura) ,,Bff" pe care am avut-o eu a fost cea care s-a imprietenit cu mine ca s-o invat sa deseneze(cu gura ei a spus-o).Dupa ce si-a atins scopul,m-a aruncat ca pe o carpa.^^

    Acum incerc si eu sa am mai multi prieteni,dar ma simt mai mult ca un catelus plouat care se tine dupa ceilalti...

    RăspundețiȘtergere
  2. Povestea vieţii mele :))
    În şcoala mea, "peietenia" se rezumă la "Te roog, îmi dai şi mie să copiez tema? :3", urmat de un "Vai, mersi, ce dulce eşti!", iar când termină, încep să te bârfească: "Uite tocilara aia..." E greu să găseşti un om calumea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare rau ca ti se intampla asa ceva, Raisa. Nu meriti, esti prea dulce, prea de treaba, prea prietenoasa. Ai doar mai multa grija la cine dai increderea ta micuta, da:*?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc frumoss de susţinere!
      Da,o să am grijă!

      Ștergere
  4. Au fost si sunt o gramada de persoane din acestea in viata mea,dar am reusit sa le clasez acolo,cam pe ultimele locuri in lista de preferinte.Nu trebuie sa pui la suflet orice sarlatan care se da drept cel mai bun prieten al tau!

    RăspundețiȘtergere
  5. e greu...mai ales in ziua de astazi!!!totul este numai pe interes;dar nu-ti fa probleme...la personalitatea pe care o ai,este imposibil sa nu gasesti acel prieten pe care il cauti:D
    doar ai incredere!

    RăspundețiȘtergere
  6. la ora actuala pot spune ca am un singur prieten pe care chiar ma pot baza. si sper sa il tin vesnic langa mine :-s


    eu cred asa.
    sunt doua categorii de prieteni adevarati.
    1. cei care sunt la distanta, sau nu vorbitit o luna doua 3, deloc, insa cand va intalniti sunt ca si cum ati fi fost toata viata unul langa celalalt ( si va puteti baza unul pe celalat)

    2. cei pe care chiar ii poti suna oricand, si le poti spune orice, fara sa te temi.cei care chiar sunt de incredere.


    cam asa am invatat eu in ultima vreme ca pot sa fie prietenii.

    iar legat de oamenii cu care iesi pe nu stiu unde, eu aia ii numesc amici sau colegi dar prietenii ii vad ca pe ceva mai superior, si mi-i aleg cu grija.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cam ai dreptate..Nu cred ca am fost o singura data dezamagita de "prietenii buni"ci de o infinitate de ori ,pentru ca ma "ofer pe tava",de fapt le dau toata increderea imediat,fara sa ma gandesc ca o sa li se urce la cap.

    Cred ca nu am decat 2 prieteni buni..un baiat pe care il cunosc de aproape 4 ani si o colega de clasa :)Anyway..Nu poti avea incredere in nimeni in ziua de azi :-j

    RăspundețiȘtergere
  8. Eu am 3 prieteni (cei mai buni prieteni) pe care am contat si pot conta oricand si oriunde ; prieteni cu care ma cunosc inca de pe vremea cand purtam scutece ...
    Este adevarat ca nu sunt foart multi , dar merg pe urmatorul proverb :,,putin si bun" :)

    RăspundețiȘtergere
  9. exista si prieteni adevarati ,chiar am realizat asta. si nu conteaza varsta lor .am observat ca acum mai nou se spune prieten bun la orice om popular si bine imbracat :-j.. ca daca nu gata nu mai suntem prieteni .
    e cutremurator sa vezi cum toti in care ai avut incredere te dau la o parte pentru altcineva si te barfesc pe la spate,asta dupa ce tu ai avut incredere sa-i spui toate prostiile .
    Eu ,am o singura prietena buna ,si chiar niciodata nu ma dezamgit ..desi suntem prietene de 1 an , mai mult pe net ,si decat de cateva ori ne-am vazut . si mi-au ajuns sa stiu ca imi va fi aproape.
    Cum spuneam , o sa ai parte de prieteni toata viata ,unii mai buni alti mai putin buni. trebuie doar sa sti sa-i alegi si sa-i pastrezi >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact!Dacă eşti popular sunt cei mai buni cu tine,dar când pici în cealaltă extremă,bye-bye!Mulţumesc de susţinere:*

      Ștergere
  10. Eu am o singura super buna prietena care imi este si verisoara.Exista multi prieteni falsi in ziua de astazi si uneori este foarte greu sa iti dai seama de intentiile lor pentru ca se prefac foarte bine.Mi s-a intamplat sa fiu dezamagita de asa-zisi prieteni,dar am trecut peste.In ultimul timp chiar nu mai pot avea incredere in nimeni...

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu mai am acum doar o pritena adevarata. Colega mea de bloggering de pe blog, Andreea. :) In rest, am mai simtit o prietenie atat de puternica pentru o fata care se comporta acum de parca ar fi o ASHLEYS. :| Si am fooarte multi "amici" care ma "injunghie " pe la spate. :|

    RăspundețiȘtergere
  12. Cred ca prietena mea cea mai buna este verisoara mea mai mare. In ea am incredere deplina. Am si prietene foarte bune care nu imi sunt rude, insa de la ele ma astept undeva la 0.01 % sa ma dezamageasca. In ziua de azi greu ii gasesti pe cei in care ai incredere.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu am invatat sa nu mai am incredere oarba in nimeni.Asa e cel mai bine.Nici nu stii cand increderea aia oarba,odata acordata,se poate intoarce im potriva ta.

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai mare dreptate :).
    Nici eu n-am avut o cea mai buna prietena de muuult timp.
    Acum am mai multi prieteni mici si cu fiecare vorbesc numai despre subiectele comune si asa totul merge destul de bine :D.
    Sunt sigura ca pana la urma amandoua o sa ne gasim "jumatatea". ^.^
    Trebuie doar sa asteptam, pentru ca, oricum, fiecare dintre noi este sortit unei/unor persoane. <3

    RăspundețiȘtergere
  15. Urasc ipocrizia, iar in ziua de azi nu mai poti avea incredere nici in asa-zisii prieteni. Eu nu obisnuiesc sa imi pun increderea in nimeni si sunt constienta ca e un lucru rau, dar nu am de gand sa ma schimb - am avut cateva experiente nu tocmai placute din care am invatat cate masti poate purta o persoana...

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hmm... prietenia e ca o floare rară.
    De câteva zile mă tot gândesc la asta.
    Am ajuns la o concluzie: sunt oameni care știu să fie prieteni, și oameni care știu să aibă prieteni.
    Cei care fac parte din prima categorie suferă mai mult, ceilalți doar așa- sunt cei care doar așteptă, doar pentru ei.
    De suferit am suferit, dar am învățat să pun fericirea lor în fața fericirii mele.
    O zi faină îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o floare destul de rară,prea rară ca să o poate culege unii,din păcate..

      Ștergere
  17. Profa mea de romana ne zice mereu sa avem ca mottou "Doamne,apara-ma de prieteni ca de dusmani ma pazesc singura." Bine spus.Pana la urma dusmanii sunt chiar acei prieteni.Nu exista diferenta intre ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact!Eu am păţit-o de multe ori,pentru că nu m-am ştiut feri de ei!

      Ștergere
  18. Buna Raisa!
    Stiu cum e sa ai incredere in cineva si dupa sa te acuze ca tu ai fost ala care a gresit sau pur si simplu sa te lase balta, si asta dupa ce ti-a luat persoana la care tineai cel mai mult (de 2 ori am patit-o asa ca acum nu prea mai am incredere totala in nimeni in afara de mine). Nu stiu daca voi gasi o fata care sa fie prietena mea cea mai buna mai mult de 2 ani, poate o sa dau de ea candva (sper), dar va fi greu cu toti prefacutii din ziua de azi.
    Am cam intrat in detalii...scuze...
    Iti doresc sa iti gasesti cea mai buna prietena, acel suflet pereche cu care te vei intelege de minune si veti pastra legatura toata viata. o sa o gasesti, poate nu acum, dar mai tarziu o vei gasi cu siguranta! Multa bafta cu blogul in continuare!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Asa este ,daca nu suntem siguri de persoanele de langa noi nu trebuie sa le oferim increderea respectiva...pentru ca nu se stie cand dezamagirea se va produce,sunt de acord cu tine! >:D< Insa atat timp cat sunt mai putini eu zic ca pot fi mai apropiati si mai de incredere,mi-a placut postarea ta! <3

    RăspundețiȘtergere
  20. La mine prietenii nu dureaza niciodata... ce sa mai zic de aia "adevarati"? cum ai zis tu, ramai numaicu dezamagirea.

    RăspundețiȘtergere
  21. Ai un premiu aici http://romanceofpages.blogspot.ro/2012/07/premiu-si-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu sunt tipul de persoana ce are foarte multi prieteni. Eu ma apropiu greu de cineva. Dar am ajuns sa am o "bff". Acuma "foreverul" e subiectiv. Dar ceea ce am constatat este: chiar daca te apropii de cineva si ajungeti best friends trebuie sa iti patrezi integritatea personalitatii tale. Eu am gresit mult in relatia cu fosta bff, caci de la bun inceput am fost veriga slaba, calul de povara, catelul tras in lesa. Asta m-a facut mai tarziu, cand m-am maturizat sa constat ca nu mai imi place asa si ca vreau sa schimb ceva. Numai ca s-au iscat certuri iar in ultimul an ajunsesem sa ne uram si sa stam apropiate doar din cauza dusmanilor comuni. Metoda cea mai buna a fost sa ne ducem fiecare la un liceu diferit, iar acum as putea spune ca relatia e salvata. Fiecare am avut ocazia sa ne facem noi prietene, mai potrivite stilului pe care am ales sa ne dezvoltam. Pana la urma e greu sa fii BFF cu cineva pentru toata viata, caci e greu sa nimeresti persoana potrivita. Ca si cu iubitul.
    Momentan am o noua BFF, aceasta este una aleasa "in cunostiinta de cauza". Adica matura fiind, stiu cam cine e pe aceasi lungime de unda cu mine, iar la varsta asta personalitatea e formata deja. Cu vechea prietena am ramas amica, si inca exista cateva subiecte pe care numai cu ea le pot discuta, pentru ca avem un trecut bogat impreuna (5 ani).
    Ca o concluzie: e important sa-ti alegi prietenii care au aceleasi obiective si aceleasi preocupari ca tine. Sa fii foarte diferita de prietena ta nu e foarte bine, la fel cum nici sa fii foarte asemanatoare cu prietena ta nu e bine. Plus ca prieteniile din anii de liceu ar trebui sa fie mai matur selectionate si sa tina pana dupa terminarea facultatii.

    RăspundețiȘtergere
  23. Concluzia:Încrederea ta nu este la-ndemnâna oricui!

    RăspundețiȘtergere
  24. Sunt exact in aceeasi situatie!
    O singura data am avut o prietena,dar nu pot spune ca a fost adevarata,deoarece eu ii faceam toate poftele iar cand nu faceam ce spunea ea ma lasa balta si ma barfea.Ce sunt oamenii..

    RăspundețiȘtergere
  25. Nici eu nu stiu daca am prieteni adevarati. Defapt, nu prea cred in asta. Omul asa se mai schimba mereu! Am fost de mai multe ori mintita de prieteni, iar acum imi este foarte greu sa am incredere in cineva. Am destul de multi prieteni, dar care defapt nu stiu daca sunt ceva mai mult de "cunostinte". O prietena pe care o cunosc de la grupa mica si cu care inca ma inteleg chiar daca suntem la scoli diferite am... doar ca .... ne-am schimbat in ultima perioada. Inca o consider "BFF", vorbesc cu ea mereu, ies cu ea pe-afara .... dar simt ca ceva nu e in regula. O alta prietena, pe care chiar o consider "BFF", pana la proba contrarie, este o persoana pe care nu o cunosc mai mult de doi ani.
    Timpul este foarte important intr-o prietenie, poate fi chiar sprijin. Dar nu este un factor chiar definitoriu pentru mine. In adancul inimii, cred ca tin mai mult la prietena de 2 ani decat la cea de 11.

    RăspundețiȘtergere
  26. Un premiu si o leapsa de la mine : http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  27. Iubita prietenii sunt prieteni si cam atat, nu frati, nu surori, nuuuuu... doar prieteni!!! Aaa si mai sunt si cunostintele, aia cu care vorbesti cand iti aduci aminte;)) Atat exista! No BFF :)) nu exista asa ceva;))

    RăspundețiȘtergere
  28. Ai primit o leapșă! :*

    http://anna-annaswords.blogspot.ro/2012/07/leapsa-liebster-lunga-i-neamule.html

    RăspundețiȘtergere
  29. Salutare! Ai o leapsa de la mine!

    http://soul-crusade.blogspot.ro/2012/07/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  30. Acei prieteni care se prefac nu sunt preiteni, iar caînd ai încredre în cine trebuie să te gândești de două ori înainte.

    RăspundețiȘtergere
  31. Trebuia sa plec saptamana trecuta cu ai mei la bunici si inainte de asta am vrut sa ma intalnesc cu cele mai bune prietene ale mele pentru ca nu stiam cat stau. Sunt 2 fetele de care zic. Una din ele a facut pe dracu-n patru ca sa ne vedem, ca sa zic asa. Cealalta a spus ca ea nu vine pentru ca e prea cald afara :). Asa prieteni... mda...
    Ai mare dreptate, pritenii adevarati si "cei mai buni" sunt foarte greu de gasit.

    RăspundețiȘtergere
  32. Hey, stiu ca ai primit cateva lepse pana acum, dar daca ai chef te invit sa complectezi o leapsa pe care o gasesti aici: http://booktownlover.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  33. Ai primit o leapşă şi un premiu pe http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/premiu-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  34. Probabil ai mai primit din zece parti premiul, dar tin sa ti-l inmanez si eu :) http://ungand-unsuflet.blogspot.ro/2012/07/premiu-si-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  35. Am o prietena adevarata...ne cunoastem de...de...de cand ma plimbat mama prima data cu carutu':))Cred cs deaceea. Toata lumea are "prieteni" care...ma rog, cred ca ghilimelele spun tot...

    RăspundețiȘtergere
  36. EU nu am avut niciodata prieteni adevarati, care sa tina cu adevarat la mine, ci doar prieteni ”buni”, sau asa ii consideram :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Ma bucur din suflet ca eu mi-am gasit cel mai bun prieten, si imi doresc sa il gasesti si tu. Sper sa ti-l gasesti. E cel mai minnunat sentiment :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact