>

Pentru voi..

12:11 Raisa
Bună dragilor!În postarea anterioară câţiva dintre voi m-aţi întrebat cum am denunţat-o pe domnişoara respectivă care m-a plagiat.Ei bine,la un post de mai demult cineva mi-a lăsat un link(accesaţi-l AICI).Buun,ştiu că pare cam complicat la prima vedera dar nu e greu deloc odată ce completezi toţi paşii.
  Vreau să vă spun că am avut parte de un nou update.În ce constă?
    -când am terminat seria ,,Umbră în lumină" mulţi dintre voi m-aţi rugat să contiunui povestea sau să creez alta.Am decis să creez alta,pentru voi!Aşa,din întâmplare am accesat site-ul wattpad şi am început să lucrez la un roman,numit ,,Viaţă după moarte".Dacă vreţi să îl citiţi intraţi CHIAR AICI sau dacă vreţi să vizualizaţi mai multe daţi click pe acel ,,w" de sub butonul de ,,TWITER".
  -Acesta este intro-ul:,,Este oare posibil să existe viaţă după moarte?Şi dacă da,cine se poate bucura de acest drept?
-Tu semeni cu cineva pe care toată lumea o îndrăgea pentru banii ei.Dar tu nu eşti ea,ea a murit.Nimeni nu se poate întoarce din morţi. -M-am trezit la o morgă,asta este tot ce ştiu!Nu pot să spun cine sunt,sau cine am fost.Am o viaţă după moarte,ceea ce tu nu o să ai niciodată! Credeau că aiurează,dar nici nu-şi închipuiau cât adevăr grăia.Era o fată săracă,îngrijită de portăreasa unui spital.O fată care spunea despre sine că a renăscut din propia cenuşă.Nu vroiau s-o ajute.Fiinţa cu care semăna i-a dispreţuit prea mult."
  -la fiecare post am să anunţ câte capitole am scris din romanul respectiv,şi am să dau şi linkul.:) POATE voi face şi un trailer ',deşi nu sunt prea sigură de asta.Oricum eu mă bucur dacă voi veţi citi acest roman,şi desigur aştept părerile voastre!
                                                                O zi faină,faină s-aveţi!:*

You Might Also Like

48 Curioşi

  1. Logic ca o sa fiu prezent si citesc :D
    Dai incolo de plagiatori si hateri ...acele persoane nu merita nici macar un gram din atentia noastra .

    RăspundețiȘtergere
  2. Il voi citit cu siguranta.Si sa nu uiti odata ce esti plagiata inseamna ca esti admirata si in acelasi timp criticata.Deci,e bine.Te astept cu drag si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sper sa nu mai lipsesc si sa fiu si eu la zi cu ce mai scrii pe aici.

    RăspundețiȘtergere
  4. Vreau sa citesc cat mai repede,dar nu vreau sa te presez sa scrii, ia-ti cat timp ai nevoie ca sa iasa ceva bun :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E drăguț romanul ! Am început să-l citesc !

    RăspundețiȘtergere
  6. suna frumos pana aici. dabea astept sa citesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. E foarte folositor link-ul, ne-ai făcut un mare serviciu >:D< Scumpo, scrii superb. Continuă cu povestea :) Pupiici. ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult!Mă bucur că ţi-a fost de folos,asta era şi ideea:D

      Ștergere
  8. Eu o sa citesc ;;) Suna foarte interesant! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. :) Te astepta ceva aici:: http://dealepustoaicelor.blogspot.ro/2012/07/premianti-si-premiante-2.html

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-a captat atenția ! :x
    Abia aștept să citesc mai multe ! :x

    RăspundețiȘtergere
  11. Bună! Eu sunt Zappy şi pe lângă blogul meu personal am mai creat un blog numit "Blogopoveşti" (aici: http://blogopovesti.blogspot.ro/).
    Pe acest blog invit şi alte persoane să scrie poveşti de orice gen. Nu cer zilnic sau săptămânal, ci atunci când este inspiraţie.
    Sper să te intereseze. Aştept un răspuns pe blogul cu poveşti. (că mai uit şi eu pe la cine am dat:D).
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey,am să-l vizitez,mulţumesc de invitaţie!:*

      Ștergere
  12. Imi pare rau ca cineva te-a plagiat :(

    RăspundețiȘtergere
  13. Zilele acestea am fost putin ocupata si marti plec in "vacanta".Sper sa imi fac timp sa iti citesc povestea...Pare interesanta si stiu ca tu scri superb.Sunt curioasa!:X

    RăspundețiȘtergere
  14. moarte lor moarte lor moarte plagiatorilor :X:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Iuuuuii cat ma bucur ca ai anuntat despre asta!:x:x

    RăspundețiȘtergere
  16. super :>, chiar vreau sa denunt si eu pe cineva :)))

    RăspundețiȘtergere
  17. Ai un premiu la mine pe blog : http://viziunidinviata.blogspot.ro/2012/07/premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  18. Te-a copiat pentru ca ai niste postari minunate ! Abia astept sa citesc si acest roman.

    RăspundețiȘtergere
  19. Am citit,iar sfarsitul ma infioara!
    Mult succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact