>

Noi scriem corect?

13:28 Raisa
Ciau,ciau!În primul rând vroiam să-i anunţ pe cei care mi-au oferit leapşa Liebster că pot găsi răspunsurile AICI.Articolul meu de astăzi conţine ceva despre cum scriu românii pe forumuri şi alte site-uri(de nu înţelegi o iotă).Să vedem..
  Cred că toată lumea a auzit de TPU,acel site unde toţi inculţii au câte un sălaş unde îşi pun întrebările absolut stupide,ca de exemplu:,,Bună,am mâncat papa de câine.Mi se întâmplă ceva?".Asta este culmea penibilului.Şi nu numai că pun întrebări stupide,dar îşi bat joc şi de gramatica limbii române.Pe forumuri stau adunaţi analfabeţii ca în stupuri,iar de cum scriu nici nu mai vorbesc.Unii se găsesc să scrie nişte cuvinte pe care chiar nu le înţelegi,iar cratima la ei dispare cu desăvârşire(sau nu există).
  Din asta tragem două concluzii:
1.Aceste specimene chiar nu au habar de gramatica limbii române.
2.Aceste specimene au habar de gramatică,dar pur şi simplu nu-i interesează.
  Nu ştiu de unde moda asta cu ,,sh" , ,,tz" sau alte minunăţii în loc de o literă,dar a pus stăpânire pe internet.Toată lumea scrie cum are chef,şi mai mult nimeni nu îi critică.Pe de altă parte folosesc şi un limbaj vulgar care este postat la comentarii,şi astfel tot internetul din România ajunge să se umple de analfabeţi.
   Nu am habar câte clase are fiecare,nu ştiu dacă fiecare om a frecventat şcoala,dar ştiu că fiecare are internet acasă,şi fiecare îşi permite să facă cu ,,ou şi cu oţet" gramatica noastră.Ca dovadă priviţi această fotografie:
(click stânga pe poză pentru mărire)
Ce să mai zic?No comment.
Dacă analfabetismul ar durea,oare câţi dintre români ar muri de durere?
V-am ţucat!O zi faină să aveţi!

You Might Also Like

62 Curioşi

  1. Câtă dreptate poti sa ai!Asa e,mai nou internetul e plin de inculti si nimeni nu se ocupa de asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai mare dreptate :).
    Pe mine cel mai mult ma enerveaza folosirea incorecta a "decatul-ui" .. God. Imi vine sa ma dau cu capu' de pereti cand aud "Azi am manacat decat un mar." :)).
    Habar n-am unde o sa ajungem daca o sa continuam asa..

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer , cand a inceput moda asta pana si eu scriam cu k si z ca sa ma dau mare :-??..doar pe mess cand vorbeam cu prietenii ca sa ne amuzam ,dar la scola sau pe alte site-uri nu stricam limba romana. acum m-am obisnuit sa rad de ceilalti care scriu asa , pentru ca eu mi-am scos acel obicei de a scrie urat si acum scriu cat se poate de corect.. cred eu . poate mai gresesc o litera ceva ,dar nu e mare chestie.

    P.S : Pe tpu ,nu sunt chiar analfabeti multi,sau prosti . sunt doar copii fara distractie ,fara prieteni care doresc sa se rada de intrebarile lor :-j.. (ce oameni)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,şi eu foloseam k,z când eram mai mică dar de vreo 3 ani mi-a venit mintea la cap.

      Ștergere
    2. De ce nu scri mai des :o3? Nu ai timp :(?
      Sper sa nu te superi ,dar nu mai vrei sa scri povesti sau ce ti se intampla tie :(?

      Ștergere
    3. Nu prea am timp,aşa este.Tot ce scriu aici mi se întâmplă şi mie:)).decii..

      Ștergere
  4. Ai foarte mare dreptate. acum folosesc mereu cratima.. desi inainte nu o faceam, dar eu stiam regulile de ortografie :-??

    RăspundețiȘtergere
  5. Vaii :-j va dati seama ce bine se simtea acea fetita sau ce o fi ea,acum ca s-a descarcat ?
    Imi place tpu,insa cei care-l folosesc sunt vai de capul lor..nu toti , mai exista din fericire persoane care vor doar sa ajute.
    Eu sunt satula de cretini,sincer. Pai nu serios , ce se va alege de viitorul lor ?:|

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi mie îmi place ideea siteului TPU de a ajuta oamenii,dar întrebările puse de unii sunt chiar anapoda.

      Ștergere
  6. Chiar radeam aseara cu niste prieteni de fazele astea de pe TPU. Nu pot sa detaliez din motive de limbaj.
    Stii ce cred eu ? Unii pun intrebari stupide si la "misto" ! Doar doar de ajung si ei pe facebook in vreun print-screen.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu de asta am renunţat la TPU. Nu numai că întrebările sunt achmadafacasaca, dar şi răspunsurile sunt ceva de genul "şase cai, prostule!". Spre exemplu, vrea cineva să ştie (adică eu :3) câte tencacule are caracatiţa şi mă trezesc fără niciun răspuns care să mă ajute, doar tâmpenii aruncate. Cer doar un număr, atât! x.x

    RăspundețiȘtergere
  8. Detest rahaturile astea! Si nu e vorba numai de forumuri si tpu, dar pe orice site se intampla... citesti un articol despre... stiu si eu, snitele cu dovlecei sau ingrijirea parului si te minunezi de cat de idioata e lumea....

    Limba romana moare :) Defapt.. ROMANIA MOARE. Adolescentii se sperie din ce in ce mai mult de carti, nu stiu altceva in afara de jocuri, si n-au auzit ce-i aia scoala... Bineinteles ca mai sunt si specimene care se pot numi "exceptii" ca noi, de exemplu... pentru ca noua ne pasa. Dar cat de multi suntem? Iti zic eu, 1 la 20.

    E groaznic ce se intampla. Si cu cat esti mai prost, cu atat esti mai popular si interesant pentru ceilalti. BULLSHIT!!

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu inteleg ca nu toata lumea scrie cu diacritice(nici eu nu ma prea omor cu ele de altfel), dar totusi daca ajung sa foloseasca internetul macar sa aiba atata respect fata de cei care le citesc prostiile.
    Am impresia ca mai nou e "cool" sa respecti cat mai putine legi ale gramaticii cu putine.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai perfecta dreptate ! Limba romana moare la propriu in creierul unor persoane .

    RăspundețiȘtergere
  11. Nici eu nu ma omor cu diacriticele la calculator, pentru ca pur si simplu e greu sa tot schimb tastatura de pe engleza pe romana. Si stiu ca e comoditate. Si de aici sunt si celelalte ignorari ale gramaticii - din comoditatea celui care scrie. La un moment dat, cei de la mine din clasa s-au apucat de scris prin caiete cu "limbajul de mess" si s-a uitat nu stiu care profa prin caiete. Le-a pus cate un 3 la fiecare si s-au lecuit de acest "libaj de mess" la scoala. Dar esenta e ca... romanu` ori nu stie, ori ignora tot ce stie ca sa para "mai bazat". Mi-e sincer mila de ei.
    Nu stiu cine mi-a spus "Nu mi-e rusine ca sunt eu roman, mi-e rusine de altii ca sunt romani. "

    RăspundețiȘtergere
  12. Bun..SI UN COPIL DE CLASA A IV-A STIE SA SCRIE TOT CE NU S-A SCRIS ACOLO CORECT.Sa nu mai zicem ca trebuie sa fi mai maricel pentru a-ti face diverse conturi...si...nu-oi scrie eu cu diacritice...da' nu scriu cu "sh" si "tz"...A!... Ai uitat sa mai adaugi si "J"!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Sincer,eu am vazut multe greseli si pe blog.Poate ca si din neatentie,dar cratima lipseste uneori cu desavarsire si am vazut multe cuvinte scrise incorect.Cred ca ar trebui sa fim mai atenti.Imi place ca ai abordat subiectul!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu am văzut dar na,totuşi se acceptă!:D

      Ștergere
  14. Frumos blog ti-ai facut,imi plac modificarile!

    RăspundețiȘtergere
  15. Poza e facatura, vreau sa spun, uneori foloseste "m-a" si alteori "mam"...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu asta nu ştiu,dar ştiu că nu eu am făcut-o.Am specificat sursa foto!:*

      Ștergere
  16. TPU a fost un site care se vroia a fi de folos, dar acum nu mai e la moda hi5-ul, asa ca s-au mutat -claie peste gramada- pe TPU. :)) Si mai rau, pe facebook...:| Acuma, fiecare face cum il duce capul,e o tara libera.

    RăspundețiȘtergere
  17. WTF?Chiar asa tembeli sunt romanii?Draguta schimbare..

    RăspundețiȘtergere
  18. Adevarat! Nici eu nu suport felul in care unii oameni mutileaza limba romana >:(

    RăspundețiȘtergere
  19. Ai perfecta dreptate şi îi tot vezi că se laudă ca ei ştiu aia si altele şi cand e vorba de scris ,îi doare mana ce naiba ? Dar na,cum ai zis si tu asta e Romania.

    RăspundețiȘtergere
  20. Hei ! :o3
    Ai o leapșa la mine pe blog ! :*

    RăspundețiȘtergere
  21. Doamne,ce oameni!Nu de alta,dar ramai fara cuvinte cand vezi asa ceva!!

    RăspundețiȘtergere
  22. Nici nu mai are rost sa zic ceva.Fotografia spune tot..

    RăspundețiȘtergere
  23. stiu persoane care stiu sa scrie corect, insa pe messenger le este mai usor sa nu foloseasca cratima.

    dar bine, nu se compara cu poza aceea sau cu ce ai scris tu. unii chiar nu stiu sa scrie.

    RăspundețiȘtergere
  24. Inteleg. Totusi, este ingrozitor atunci cand iau in text de pe net, cu cratime, si calculatorul imi transcrie cu semne de intrebare. Ex: ma?in?rie. Cat despre analfabetism... e fara leac! Peste 20 de ani vom vorbi prin... poze!

    RăspundețiȘtergere
  25. Si eu am avut o data cont pe TPU. Insa am renuntat ca s-a umplut de fraieri.

    RăspundețiȘtergere
  26. Foarte reusit articolul si ma bucur ca in sfarsit cineva a pus punctul pe ”i„. Bravooo :*
    P.S. Foarte funny pozele :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact