>
Our world Romania

În mijlocul unei veri perfecte(sau nu).

11:49 Raisa
Salutare!E vară,vară,vară şi e şi vacanţăăăl!Cred că toţi ne bucurăm ori de vacanţă,ori de un concediu bine meritat,dar vara asta a venit şi cu micuţe probleme(nu chiar atâât de micuţe) şi de aceea aş dori să trec direct la subiect.
   Prima dată încep cu părţile rele ale acestei veri,ca să las ce-i mai bun la sfârşit:
 -căldura,ehh căldura.Suntem în luna lui cuptor,şi este ceva normal să fie cald,dar fratee,e prea cald!Medicii ne recomandă să nu ieşim din casă între orele 13:00-17:00 (deşi eu am încercat,şi era să leşin pe stradă),deci îngheţata e cel mai bun remediu,ceea ce mie îmi comvine pe deplin!
 -manelele date la maxim în timpul orelor de odihnă sunt total respingătoare!!Când toată lumea doarme liniştită se găseşte câte un cocalar să arate tuturor ce maşină i-a luat tăticu' prin manele (respectiv Nicolae Guţă şi Salam pă sistem) date la maxim în difuzoare.Normal că răsună tot blocul şi funcţionează ca un ceas deşteptător pentru toată lumea.
   Şii,cam atât cu părţile rele.Acum urmează cele bune,ca să vedeţi că nu sunt chiar atât  de cicălitoare:D.
 -îngheţata,ooo daa!Îngheţata este una dintre cele mai bune părţi ale verii.Iubesc orice tip de îngheţată,mai ales pe o căldură de 39 de grade cum e la noi.Defapt,cine nu iubeşte îngheţata?
-fructele verii de exemplu pepenele roşu.Vara are cele mai bune fructe,categoric,iar eu sunt moartă după ele.Sunt suculente,bune şi dulci, şi mai mult,în luna iulie avem de toate!
-vacanţa este categoric cea mai bună parte a verii!De la mic la mare toată lumea iubeşte vacanţa de vară!!
Vouă ce vă place şi ce nu vă place la această vară?Aţi dori să fie tot timpul vară?
Vă pupp!:)

You Might Also Like

58 Curioşi

  1. Vara aceasta a fost una plina,dar si frumoasa!Imi place articolul tau,si mai ales ca ai amintit pepenele rosu,care este fructul meu preferat!

    RăspundețiȘtergere
  2. vara...este dupa parerea mea cel mai frumos anotimp(desi ziua mea de nastere este in februarie)...sper sa rezisti pe aceasta caldura!!!mananca multa inghetata;la fel mananc si eu(sa speram ca nu ne ingrasam:)) )si bineinteles Multa distractie!!!!;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Absolut!Îngheţata cât mai multă funcţionează ca o armură îmmpotriva căldurii.

      Ștergere
  3. Cine nu și-ar dori să fie tot timpul vacanță? :)) Numai că mi-ar plăcea să fie într-o perioadă mai puțin călduroasă deși serile de vară au magia lor.. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Desii urasc vara ,din cauza caldurii,caci mi se face rau si de la o mica raza de caldura;ador sa mananc inghetata si sa beau suc ,sa mananc pepene :x. dar puteam face asta si in toamna :)). Oricum pana pe 14 pentru mine nu e vacanta :-s, ca astept rezultatele intrarii la licee :(.
    Sper sa ai o vacanta superba >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Al meu vara este anotimpul preferat.Eu sunt născută în toamnă,dar nu îmi place deloc anotimpul deoarece e mult prea ploios.Şi vara are defectele ei mai ales căldura.Stai liniştită,va veni vacanţa şi pentru tine!!

      Ștergere
    2. Si eu tot in toamna sunt nascuta ,s-ar putea chiar sa sarbatorim aceiasi luna . De ce sa nu-ti placa toamna ? cand e si rece si calda la inceput , mai ales ca tine in ea ziua ta de nastere [-x.

      Ștergere
    3. Da,aşa e,dar îmi place doar la început:)).De la mijlocul lui octombrie deja se urâţeşte vremea,dar cum se spune:Fiecare anotimp are ceva aparte şi frumos!:)

      Ștergere
  5. Şi mie mi se întâmplă aceiaşi chestie cu manelele. Cici-laca-cici-cea x.x
    Mie îmi place vara pentru că e ziua mea şi nu trebuie să stau cu grija temelor :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhh,urăsc manelele alea aiurite.
      Dacă e ziua ta vara,îţi urez ,,la mulţi ani" de pe-acum!:)

      Ștergere
  6. Chiar mi-ar placea sa fie tot timpul vara :x ! Insa .. mi-ar fi dor de celelalte anotimpuri :) !

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu! Nu mai vreau vara, nu mai vreau caldura . Ceea ce vreau e vacanta! :))
    In fn.. am aceeasi problema cu manelistii [cocalarii] strazii... Spre exemplu... azi-noapte pe la 11 jumate se auzea de la mine [stau la etajul 4] o manea tampita ... "Vine vara, vine iarna, vine satra de tigani, salalalailalala :))"
    Cat despre tot timpul vara, intotdeauna ce-i prea mult strica. Mai bine las totu` asa cum e! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact!Ce-i prea mult strică,şi căldura asta ne poate ucide..
      Mulţumesc de susţinere!:)

      Ștergere
  8. E din ce in ce mai cald,de asta urasc vara!Partea buna este vacanta,doar atat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam aşa ceva!Să nu uităm de îngheţatăă!:)

      Ștergere
  9. Sunt total împotriva muzicii date la maxim şi sunt pentru Îngheţata zilnică!:)

    RăspundețiȘtergere
  10. La capitolul manele te înţeleg perfect! Vara e anotimpul meu preferat, dar deja căldura asta a întrecut măsura!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact aşa e şi la mine!Prea mare căldura,şi te face să mănânci foarte,foarte mult!

      Ștergere
  11. Vreau pepene rosuuuuu! :( N-am mancat vara asta decat putin de tot :(. INghetata..sincer, nu prea mor dupa ea. E buna ca racoreste :D. Este o inghetata tare buna, nu stiu ce "firma" e :)) E cu profiterol =P~ Dinaia as manca non-stop!
    Mie la vara imi place faptul ca nu e scoala :)) Si nelipsita limonada rece :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh da,limonadaa!Şi NU şcoală,cea mai bună parte a verii.Îngheţata aceea cred că e de la Nestle dacă nu mă înşel.Are ambalaj verde,parcă..

      Ștergere
  12. Ce frumos ti-ai decorat blogul...e chiar roz...inghetata cu ciocolata e perfecta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!:)
      Aşa este,e superrr pe o căldură ca asta.

      Ștergere
  13. Este caldddd !!!!! Foarte cald...caldura este singura care ma deranjeaza :))
    siii..inghhetata :x Yamii ! =p~

    RăspundețiȘtergere
  14. Pacat ca este prea cald. In rest este super OK. si. desigur.. sunt revoltata si eu cand vine vorba de manele. :) Si.. BIg Like la Inghetata..\
    -----------------------------
    I Scream You Scream, We scream for Ice-Cream! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooooo,daa!Mă bucur că eşti de-acord cu mine!:=

      Ștergere
  15. Ehe.. Bine punctat... mi-a plăcut mult postarea ta..sunt complet de acord cu tine!Trăiască îngheţata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc şi mă bucur foarte mult că ţi-a plăcut!:)

      Ștergere
  16. Mie imi place vacanta si inghetata .Si urasc manelele :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fructele verii si inghetata sunt cele mai bune!
      Pe mine caldura nu ma deranjeaza,uneri si eu ma mir dar nah,cred ca sunt norocos prin faptul acesta!:D

      Ștergere
    2. Aş vrea să fiu şi eu în locul tău! -pentru Anonim-

      Ștergere
  17. Ce-mi place pepenele :D. Si inghetata cu cioco :x :x
    ... <3 <3

    RăspundețiȘtergere
  18. Urăsc căldura și manelele! În special manelele .. :@
    Și ai surprins perfect cele mai bune părți ale verii ! :x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de susţinere!
      P.S:Cred că orice om normal urăşte manelele!

      Ștergere
    2. Bun răspuns!
      Doar că în România sunt puțini oameni normali.

      Ștergere
    3. Da,România este ţara în care orice e posibil.

      Ștergere
  19. Cred ca vacanta este cea mai buna parte a verii.
    Cat despre manelari..sa se duca undeva cu muzica lor cu tot.
    Nice post!

    RăspundețiȘtergere
  20. Tot anul scolar am asteptat vara,iar acum astept iarna.Verry strange.

    RăspundețiȘtergere
  21. Si eu ador vara :x este anotimpul meu preferat ;)) pacat ca si anul asta va trebui sa stau sa invat vara :( dar asta este ,tot am sa ma bucur de ea. <3 in restul caniculei toate bune si frumoase. ;))

    Ai ceva de la mine aici : http://pooh-dreams-roxy.blogspot.ro/2012/07/va-multumesc-ca-sunteti-aici.html :*

    RăspundețiȘtergere
  22. Vara e cel mai controversat anotimp, dar e preferata mea:X

    RăspundețiȘtergere
  23. Pai nu imi place: caldura si ca nu pot sa merg la mare :)))
    Imi place: ca avem vacanta, etc :)))))))
    te tuc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Întradevăr prea cald..
      The holiday is the best thing we ever had.

      Ștergere
  24. La vara imi place tot!Pana si caldura:))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact