>
Hai la sfat Our world

Hai la sfat:Un video sfătos+ surpriză.

12:18 Raisa

Salutare!Îmi cer scuze pentru absenţa mea de câteva zile dar am rămas fără inspiraţie.Aseară,cum am avut o profundă insomnie am decis să scormonesc pe YouTube.Şi ghiciţi ce am găsit?Nişte video-uri super cool pentru rubrica noastră.Haideţi să vedem despre ce este vorba.
  Haha,şi funny şi cu povaţă.Luaţi aminte la aceste 10 lucruri când
mergeţi la shopping.
                            Super taree!Dacă sunteţi petrecăreţi acest video chiar vă poate fi util!(la faza cu puii de panda am râs vreo 5 minute)
Dacă v-a plăcut şi doriţi să mai vizionaţi câteva video-uri sfătoase intraţi AICI.
       Şi acum..urmează o surpriză marca ,,Cutiuţa cu surprize".Am decis să împart printre bloggeri un premiu răcoritor de vară.Iată premiul:
Şi premiul merge laaaaa..
-Anna.           -Roxy.
-Adrii:x.          -Vioreld
-Ghost Painter.     -Lexii.
-Rose               -Alex.
-C.L.M          -Lxii
-Pufulet   , -Rox.(Handicapatul amintirilor)
-I'm yours.   -Tadotakii.
-Cloe.  -Flyerboy.
-Lavii.     -Duduş.
-Surasdeamagire   -Love for books(Dee and Criss)
-Alexandra Radu     -S.
-Deea    -Yuuki
-Anca  -B.D
-Lost in Amsterdam  -Crina Madalina
-Cuddly Books  -JuStOnElAsTdAnCe
-Livia.   -Alee Criss
-Alle.   -Sweet Lemon.
-Tavi  -Cretinisme
Felicitări tuturor care aţi ,,câştigat" surpriza,ca să spun aşa.O zi fainăă s-aveţi!:*


You Might Also Like

72 Curioşi

  1. Mulțumesc din suflet!
    :)
    E unul dintre cele mai frumoase lucruri primite în vara asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mersiii mult! :*:*
    Apropo : S-ar putea sa tin cont de sfaturile din video-uri. ;;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce:*!
      Hahah,da video-urile sunt faine!:)

      Ștergere
  3. faiin:)...mersiiii....sunt faine clipurile:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,n-ai pentru ce!:*
      Da,da sunt foarte faine!:)

      Ștergere
  4. Ce tare a fost replica asta ,,Aaa,uite porumbul de la pranz".Foarte frumoss gestul si videoclipurile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)):)):)) Daa chiar a fost o fază tare!Să nu uităm de puii de panda!:D
      Mulţumesc frumos:*!

      Ștergere
  5. Awwww mersiiiii :*:*:* dulceaţă mică :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  6. Iti multumesc din inima pentru tot >:D<.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Super funny video-urile.Danke pentru premiu.Esti o scumpete!:X:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Deja simt cum ma racoresc !:) Multumesc pentru surpriza, chiar ca a fost o surpriza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte faine video-urile si mersi mult mult pentru premiu! >:D< :*

    RăspundețiȘtergere
  10. Heh...bune videourile.Chiar interesante.Pacat ca nu m-am gasit in lista.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că ţi-au plăcut!Uhh,îmi pare rău,data viitoare promit că îţi voi oferi o surpriză!:)

      Ștergere
  11. Aww ce surpriza super draguta din parte cutiutei :x multumesc foarte mult Raisa! :*:* <3

    RăspundețiȘtergere
  12. multumesc frumos raisa :*:*
    tu chiar esti o cutiuta cu surprize>:D<

    RăspundețiȘtergere
  13. "Sfatos" ce m-a amuzat asta :))
    Multumeeesc pentru premiu! :X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi,hi!:D
      Cu multă plăcere,şi altă dată!:)

      Ștergere
  14. Mersi mult de tot, scumpo >:D<
    Sa ai o seara faina :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce,Rose dragă!
      Mersii,la fel şi ţie!:*

      Ștergere
  15. Mulțumesc mult de tot ! :*:*:* :x
    Ești o scumpă ! :* >:D<

    RăspundețiȘtergere
  16. ai primit o mica atentie aici
    http://lavii-osperanta.blogspot.ro/2012/07/detalii.html

    RăspundețiȘtergere
  17. Mersi mult :) Tare dragut! :D M-au amuzat mult filmuletele, mai ales editarea :D Si muzica buna :D

    RăspundețiȘtergere
  18. :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X Multu' :D

    RăspundețiȘtergere
  19. Heii multumesc mult...imi pare rau ca am vazut tocmai acum...Esti minunata!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ai pentru ce,nu e nimic..stai liniştită!:*

      Ștergere
  20. thnx!...Stiu....am cam intarziat...m-a preocupat o carte..

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu stiu daca am dat comentariu sau nu.. dar am vazut premiul de la Covasna! Multumesc foarte mult!E primul premiu primit!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact