>
Confesiuni Our world

Eu,tu şi..copy&paste-ul.

12:12 Raisa
Salutare dragilor!Cred că toţi suntem zăpăciţi cu situaţia actuală din România,care pe toţi ne face să turbăm.Oricum,articolul acesta nu este despre politică ci despre plagiat şi copy-paste.
   Plagiatul este..este hoţie.Acum să fim serioşi,dacă până şi prim-ministrul României îşi perimite să plagieze,noi de ce nu ne-am permite?Nu ne permitem pentru că nu suntem un popor de hoţi(cel puţin unii dintre noi).Cred că foarte mulţi dintre voi ştiţi că şi eu am fost plagiată de către o domnişoară(nu-i dau numele acum,că ar fi considerat fără drept de autor) şi am renunţat pentru un timp la activitatea pe blog din această cauză.Dar se pare că instinctul de a-i face în ciudă a fost mult mai puternic,şi iată-mă aici.
  Cât despre copy-paste..ar trebui să fie interzis pentru unele persoane,nu pentru toate deoarece uneori chiar avem nevoie de el.Dar nu avem nevoie tot timpul.Deja din ce în ce mai mulţi adolescenţi şi tineri,chiar şi adulţi nu sunt în stare să îşi facă un referat de unii singuri şi preferă în locul gândirii un copy-paste frumuşel de pe wikipedia.Dar măcar specifică sursa..
   Să nu mă înţelegeţi greşit:plagiatul şi copy-paste nu sunt aceleaşi lucruri.Dacă dai copy-paste şi specifici sursa nu înseamnă că ai plagiat.Deci în concluzie sunt lucruri diferite.
    Nu spun că eu nu am dat copy-paste niciodată,ba dimpotrivă:am dat de foarte multe ori.Dar diferenţa este că eu nu am făcut în aşa fel încât să pară scris de mine,asta mi se pare absurd.Totuşi ,,eu gândesc,deci exsist".Şi dacă vă întrebaţi ce a plagiat de la mine domnişoara cu pricina,vă spun sincer că toată seria ,,Umbră în lumină" a fost postată la ea pe blog,plus încă câteva opere,fără a se specifica de cine sunt scrise,insinuând că sunt creeaţiile ei.Dar asta nu e o problemă,deoarece am reclamat-o la domnii de la Goagle,so I don't wanna think about it anymore.
       Dacă tot ne-am luat cu vorbăria,voi ce părere aveţi despre plagiat şi copy-paste?Le consideraţi una şi aceeaşi?
P.S:M-am apucat de un nou FIC!Dacă vreţi să-l citiţi îl găsiţi AICI
                                                                  V-am ţucat!O zi faină s-aveţi!:*

You Might Also Like

31 Curioşi

  1. Nu stiam ca ai fost plagiata,iar cea care a facut acest act nedemn sa ii fie rusine.Oricum,noi te sustinem si sa sti ca adevarul tot iese la iveala pana la urma(ca si in cazul Ponta,vorba ta).Ai spus tot adevarul din lume in acest articol.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de susţinere!Oricum treaba asta cu plagiatul a fost mai demult,prin mau doar deabea acum a avut tăria să vorbesc despre asta.Mulţumesc oricum:*

      Ștergere
  2. Nu stiu daca Ponta a plagiat, iar daca cineva ma plagiaza, treaba lui. Nu ma sinchisesc. Oricine plagiaza inceteaza sa mai fie natural si asta se observa. Poti copia ce a scris (zis) cineva, dar nu poti intelege suficient. Atunci te incurci in propriile explicatii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt groaznici oamenii astia, dar asa e la noi in Romania :-j
    Sincer, si mie mi-e cam frica sa imi pun pe blog anumite lucrari, pentru a nu fi copiate. Si cred ca mi s-a cam intamplat si mie, in doi ani, sa fi copiata.... dar pana acum nu mi-am dat niciodata seama...
    Plagiatul e groaznic, si ar trebui interzis. Dar ... :( asta e, nu-i asa?

    RăspundețiȘtergere
  4. Perfect de acord cu tine. Poate ca treaba asta e legata un pic de postarea ta despre "analfabetismul roman".. Nu ti se pare? Pentru ca oricine care nu stie sa scrie corect este capabil sa dea un copy&paste de pe wikipedia sau alte site-uri de genul. Eu nu sunt de acord cu asa ceva, chiar daca am mai facut-o si eu, recunosc- dar am facut-o numai din lipsa de timp, nu din lene sau neputinta..

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai primit o mica leapsa pe blogul meu:)!
    http://tadotakii.blogspot.ro/2012/07/leapsa-din-nou.html

    RăspundețiȘtergere
  6. Dupa parerea mea un om cu bun simt specifica sursa atunci cand copiaza ceva.E greu sa fie toti corecti si sa respecte anumite reguli de etica.
    Ma bucur ca nu ai renuntat la blog,a fost o alegere inteleapta!:)
    Hugs'n'Kisses!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai perfecta dreptate. Multi aleg sa plagieze...
    Si eu am dat copy-paste , dar am mai modificat continutul , schimbat ideile , modificari de structura si gata :D
    Asta s-a intamplat la referatele la ,,limba chimie" :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Mai merge uneori sa dai copy-paste :)) de ex cand faci o tema si trebuie sa intri pe wikipedia si sa dai copy-paste .:)))

    RăspundețiȘtergere
  9. În sfârşit se ea cineva de ei! xD Şi mie mi s-a întâmplat, dar nu ştiam că pot reclama asta la Google. Dacă mi-ai spune procedura mi-ar fi de mare ajutor :)
    Te pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Îmi pare aşa de rău dar nu mai ştiu cum am făcut:)).Ştiu că cineva mi-a trimis un link unde pot reclama,şi am intrat acolo.

      Ștergere
  10. Uneori un copy&Paste e util..
    Dar nu-i inteleg pe aia care copiaza,povesti,bloguri si lucruri de genul..-.-

    RăspundețiȘtergere
  11. nu cred ca sunt acelasi lucru...iti dau dreptate tie....si nu sunt de acord cu plagiatul..dar un copy-paste...mai merge din cand in cand:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Si pe mine ma enerveaza astia care plagiaza.. :) parca nu au incredere in propriile idei

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu nu sunt impotriva plagiatului atata timp cat se pun ghilimelele de rigoare

    RăspundețiȘtergere
  14. Ce ma bucur ca ai inceput o poveste noua!E mai interesanta ca cealata,serios!:O:O

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,bine că mi-ai spus!Am să fac un post cu rezumatul şi toate cele..:D

      Ștergere
  15. Plagiatul este aiurea rau. Stiu foarte bine cum este sa fii plagiat. In schimb, sa dai copy-paste fara sa te dai drept autor este ok! Dupa parerea mea.. si cum poti reclama la google?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am să fac un post despre asta cât de curând!

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact