>
Confesiuni One Life

Eu şi iubirea..

13:04 Raisa
Heyya!Nu voi mai scrie chiar atât de des,deoarece am de învăţat destul de multicel şi chiar nu am timp pentru toate!Am mai postat 2 capitole din ,,Viaţă după moarte",dacă vreţi să citiţi click AICI.  Am observat că prin blogosferă circulă tema ,,iubirii" şi m-am gândit să o abordez şi eu..hi,hi,hi.
  Eu şi iubirea nu prea suntem prietene.Da,pot să spun sincer şi nu îmi este ruşine că am avut numai o relaţie serioasă până în momentul de faţă(şi nu sunt chiar atât de mică încât să nu pot să am una).Eu nu ştiu ce să cred despre  iubire.Parese că la mine nu funcţionează mai nimic şi voi rămâne single pe veci.Dar nu mă plâng..îmic convine şi aşa..
     Prefer să stau cuminte şi în banca mea,să îmi aştept perechea până ce ea va veni de la sine.Nu îmi place niciodată să fac primii paşi,nu ştiu de ce..dar sunt cam timidă.Deşi ,,prietenele" îmi spun ,,Haide măi,mai ieşi şi tu cu un băiat ceva,sau vrei să te duci la Burlăciţa?" eu mă mulţumesc şi aşa.Nu sunt o persoană disperată după asta şi nu ştiu cum se simt alţii într-o relaţie,dar eu la început mă simt..oribil.
     Sincer,mie îmi place mai mult perioada aceea în care sunt îndrăgostită dar nu sunt într-o relaţie,nu pot să spun de ce.Probabil e lipsa de experienţă,or something like that,dar chiar nu mă pricep.
      Articolul acesta se prea poate să fi fost un răspuns la 30 day challenge:)),day 1.Nu ştiu ce mi-a venit să vorbesc despre mine,probabil că vroiam să mă cunoaşteţi mai bine.
   E doar părerea mea..nu zic şi de voi!Să nu o luaţi în nume de rău,sau ceva asemănător,suntem persoane diferite..şi asta ne face speciali!Voi ce ziceţi despre voi înşivă şi iubire?În ce relaţii sunteţi cu dragostea?:D

You Might Also Like

50 Curioşi

  1. Eii,lasa ca va veni si vremea ta.Eu pana in clasa a 10-a nu am avut nici o iubita iar acum am terminat a 12-a si sunt cu o fată de 1 an.Dragostea vine de la sine,nu intra fortat in sac!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum am mai spus:nu mă stresez pe chestia asta!Când o fi o fi,nu sunt obsedată să am un iubit..îmi place şi-aşa.!

      Ștergere
  2. Iubirea asta e in fel si fel de chipuri! :) Este asa cum esti tu si cum o vezi tu, o mulezi dupa personalitatea ta. Nu e la toata lumea cu fluturasi, toata lumea e roz si asa mai departe. Poa' sa fie cu tachinari si tot ce-ti face tie mintea sa explodeze de fericire.

    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Iubesc sa fiu indragostita! Si bineinteles de cele mai multe ori ma indragostesc de ratati care-mi fac inima varza. Dar dragostea doare... si-mi place durerea. IMI PLACE, pentru ca imi da multa inspiratie. imi place sa ma afund in golurile durerii mele ... sa simt cum inima imi este sfartecata....
    Iniante nu-mi placea. Dar de ceva timp.. de un an, mai bine zis, nu m-am mai indragostit de nimeni si nimic (exceptand personajele din cartile Anne Rice, care mi-au produs aceleasi sentimente precum niste fiinte umane - belive me!) si mi-e dor sa sufar... mi-e dor sa am iar inspiratie pentru tone de poezii. mi-e dor sa pictez iar neincetat. Caci sentimentele ma determina sa fac aceste lucruri.
    E mai bine sa suferi din dragoste (bine ca.. eu de cele mai multe ori exagerez... sunt o romantica incurabila, ce vrei? :)) ) decat sa nu simti nimic. sau.. ura. macar ura. e bine sa simti ura. e bine, nu? :(
    Vara asta a fost muult prea zgarcita cu sentimentele mele! si desi am un prieten... nu mi-a intrat prea myult in suflet.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu nu ma mai indragostesc de nimeni/nimic de o vreme. Nu chiar un an, dar cam vreo jumatate de an asa. Eh, cand o fi, o fi! :D

      Ștergere
    2. P.S.: Si mie imi da dragustea/suferinta din dragoste inspiratie :)

      Ștergere
    3. -Ghost Painter- Mie nu-mi place să sufăr!Nu ştiu de ce dar întotdeauna mi-a fost frică de o relaţie serioasă.

      Ștergere
  4. Eu si iubirea... Vaca si baletul :)). Mie nu imi place sa ma leg intr-o relatie serioasa, nu stiu de ce. Oricat de dragut si de perfect ar fi tipul dupa un timp ma plictisesc si nu mai sunt atrasa de el:(.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa stii... ca uneori e mult mai bine singura, decat cu un bou... care te va face sa suferi mai devreme sau mai tarziu. E greu intr-adevar sa nu simti nimic, si stiu asta... Dar... Poate e mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu mi-as dori sa nu simt nimic,pe cuvant!:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Şi eu mi-aş fi dorit,când am fost îndrăgostită.

      Ștergere
  7. Cam la fel sunt și eu, doar să facă el primul pas, doar e băiat :))
    Eh, o să vină și vremea noastră, și va fi o vreme pentru care a meritat așteptarea.
    Spor la învățat :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nimeni nu va fi singur ,pentru toti e cineva pe lumea asta care este sortit sa ne fie suflet pereche , de aceea nici eu nu-mi fac griji :)). sunt la fel ca si tine :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Relatia mea cu dragostea...Nu cred ca ne-am cunoscut...Daca u ai avut o singura relatie - afla k eu nu am avut niciuna!!!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si eu stau cam la fel ca si tine cu dragostea. De fapt nu, chiar mai rau. Nu pot spune ca am avut vreodata o relatie serioasa. Spre deosebire de tine insa, ca ti-e bine singura, eu as vrea o relatie :(. Insa cred ca m-as speria daca as avea ocazia sa incep una :)). Sunt de acord cu tine - perioada de "indragosteala" e probabil mai frumoasa decat relatia in sine. Sau... poate asa ni se pare noua, care n-aavem prea multa experienta (cum ai zis si tu...) Anyway, va veni candva! Sper ca destul de curand...

    RăspundețiȘtergere
  11. mna,stii cum e..poti sa astepti cat de mult,da' cand apare sa simti pe bune si sa ''nu fi fost cuminte'' degeaba

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ştiu cazuri.Chiar o fostă prietena de-a mea a păţit aşa!

      Ștergere
  12. Ah ! Dragostea este complicata..de fapt nu cred ca este ea,ci noi..oamenii..indragostitii. In prezent sunt intr-o relatie de aproape un an ..Am avut destule momente neplacute ,dar sper ca totul va fi bine. :)
    Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  13. buna ai o leapsa de la mine http://danieladiaryonlinedany.blogspot.com/2012/08/leapsa-de-la-lavideea.html#comment-form

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu cred ca ai sa fii singura mereu.Dumnezeu are pentru fiecare cv special.Doar trebuie sa avem rabdare.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ei! Este asa de frumos! Momentul acela unic in care simti ca plutesti. Esti alaturi de ea, nu va tineti de mana, nici macar nu va uitati unul la altul (poate din cand in cand, pe furis), cand lumea pare ca e si ea alaturi de voi, sau nu, nu sunteti decat voi doi! Pasarelele canta doar pentru voi, fluturasii danseaza, florile va trimit miresme imbatatoare...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte frumos..dar păcat că eu nu am parte de aşa ceva.

      Ștergere
  16. lasa scumpa ca eu n-am avut nicio relatie serioasa pana acum =)) asa ca :)))))

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte interesante capitolele din ,,Viata dupa moarte"
    Eu si iubirea..hmm..baba si mitraliera:D.Acuma mna,nu stiu ce sa spun dar sunt foarte atrasa de tipii care sunt foarte draguti,dar de obicei acestia isi bat joc numai.Oricum,nu cred ca o si fi ,,forever alone" si sper ca intr-o zi sa ne gasim amandoua jumatatea:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Eu sunt intr-o relatie foarte foarte buna cu ea <3 iubirea este un sentiment unic si merita respectat ca atare ...si sunt de acord cu tine sa iti astepti perechea va veni cand nu te vei astepta .Sunt sigura ca poate ai parerea asta din cauza persoanei dar nu toate sunt la fel ..iti urez mult succes. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc şi mă bucur mult pentru tine!:*

      Ștergere
  19. asteptarea te omoara..dar si cand apare dragostea..te omoara mai rau =))

    RăspundețiȘtergere
  20. ce-mi place cum scrii, asa ma amuzi uneori:)

    RăspundețiȘtergere
  21. Sincera sa fiu, ideea de iubire (a mea) e pastrata pentru baietii din carti, macar aia nu ma pot ranii la propriu :)))

    RăspundețiȘtergere
  22. Majoritatea fetelor sunt asa,la o anumita varsta.Psihologic vorbind,e normal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa cred şi eu.Acum să fim sinceri,eu de ce vârstă par?:))

      Ștergere
    2. 15-16 ani cam asa.Am dreptate?

      Ștergere
  23. nush ce sa spun :!!! iubire este ce-l mai frumos sentiment posibil!! care iti da aripii sa zborii,pt mn iubire inseamna totu dar hmmm o sa ai timp sa o gasestii, cand vei fi mai mare.dar nu te grabii vei avea destul timp si de baietii acum este cea mai frumoasa perioada la 15 ani distreazate plimbate bucurate de viata de singuratate nu te grabii sa ai un prieten bucurate de ce ai relatii serioase o sa ai tot timpu din lume dar acum nush la ce te gandesti tu ca am avut o relatie serioasa ? nush cat inseamna asta la tn ? deci nu iti strica copilaria cu probleme dastea !!!! traiestetii viata ca iti spun eu ca nu este bn sa ai o relatie de la varsta asta ca stiu ce inseamna asta !!!! deci traiestetii copilaria

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact