>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.II.[22]-*

17:19 Raisa
                                             Capitolul 22:Golful inimilor noastre
                                                                  *
Din perspectiva lui Robert.
Aş vrea să zâmbesc.Aş vrea să-i râd Sarrei în faţă pentru tot ce s-a întâmplat!Dar nu pot!!!Nu pot,nu pot!O iubesc prea mult,e ca o muză pentru mine.Nu ştiu de ce lucrurile trebuie să fie aranjate aşa,nu îmi vine a crede tot ce mi se întâmplă de la o vreme.Acum,parcă,toate amintirile mi se derulează în faţă ca un film eşuat al vieţii mele.Am ascuns acel jurnal bine,pentru că are multe secrete de ascuns,pe care aş vrea ca Sarah să nu le vadă.Pentru binele ei...
  În ziua revenirii Sarrei totul a fost un prăpăd,un eşec.Încă de când ajunsesem acasă am spart lampa preferată a mamei şi am tăiat faţa de masă cu cuţitul.Încercam să mă gândesc că e doar ghinion,pur şi simplu ghinion.Dar nu,e mai mult decât ghinion!E KARMA!.Parcă toate faptele care i le-am făcut Sarrei mi se întorc înzecit.Amintirea ei mă făcea absent.
  Am hotărât să merg să dau o raită prin magazine,să-i iau Sarrei un cadou de bun venit.Mă întrebam în sine mea:,,Oare şi-a schibmat gusturile?" ,,Poate acum îmi va arunca toate cadourile în faţă,după ce m-am purtat ca un măgar".Am ajuns cu paşi mici şi greoi în faţa casei sale.Am ezitat.Mă uitam la cerul înnorat şi parcă tot aerul din mine se zbătea să iasă afară.Inima şi gândurile nu-mi dădeau pace.Dar dacă eu nu făceam primul pas,atunci cine să o facă?
   Bătând la uşă,imaginea zâmbetului ei îmi apăsa din nou inima.Cred că acea aşteptare a fost cea mai lungă din viaţa mea.Când în sfârşit se ivise muza mea,ea arăta divin.Avea un look sălbatic şi sexy,dar în acelaşi timp decent.
  -Robert?
 -Sarah,uite,îmi pare rău pentru cum m-am purtat cu tine la venire.Ştiu că nu trebuia să te întâmpin aşa.
 -Ah,şi vrei să te cred?Pentru cine sunt acele cadouri?Vroiai cumva să i le dai Mayei,dar le-ai adus cu tine,din greşeală?
 -Sarah,nu fi absurdă!Sunt pentru tine.
 -Atunci oferăi-le Mayei.Nu am nevoie de ceva de la tine în casă!
 Şi atunci îmi trântise uşa în nas.Nu o acuzam,ba chiar dimpotrivă!O ploaie cruntă se abătea asupra lui Causton.O ploaie ce avea să sape mai multe amintiri în mine,cum nici o ploaie n-o mai făcuse vreodată!
                                                                   

You Might Also Like

34 Curioşi

  1. Ca de obicei eu nu sunt la curent cu postarile tale sau mai zis cu nr. la capitole. Imi place cum ai scris...

    RăspundețiȘtergere
  2. In sfarsit :x. A fost un capitol asa frumos :o3

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac capitolele tale pentru ca mereu lasa un mister si ma tin in suspans.
    sunt imprevizibile.

    RăspundețiȘtergere
  4. Dar nu inteleg de ce s-a purtat asa :|. Adica... of,povestea ta ma ameteste din ce in ce mai mult cu fiecare capitol scris :-s. Si totusi abia astept sa-l citsc pe urmatorul sa vad ce se intampla de fapt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :))Nici eu nu-l prea înţeleg pe Robert,deşi eu l-am creeat.Adică nu aş înţelege un băiat care ar face aşa ceva..

      Ștergere
  5. Ce poveste frumoasa.Un nou capitol al unui destin.Mi-a placut mult.Inta pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Off :o3 dar ii dau dreptate Sarrei nu trebuia sa reactioneze nici el asa cand s-a intors ea.Foarte frumos si capitolul asta. <3

    RăspundețiȘtergere
  7. Dupa vorbele pe care Robert i le-a aruncat in capitolul trecut, cred si eu ca Sarah la respins. Sunt deacord cu ea. Si eu, la randul meu, as fi facut la fel.
    Frumoasa povestea.:x!

    RăspundețiȘtergere
  8. Oh :( saracutu' de el.
    Dar femeia are mereu dreptate \m/

    RăspundețiȘtergere
  9. mereu ploaia aduce cu ea tot felul de amintiri:-?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Truee.Şi le spală pe cele mai multe dintre ele..

      Ștergere
  10. Nu, ploaia nu sterge nicio amintire. Ele raman, se aduna si, cand si cand, rabufnesc. Asa sunt amintirile. Au un comportament ciudat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hey scumpo ai ceva de la mine :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/si-timpul-trece.html

    RăspundețiȘtergere
  12. Ah ! Postarea asta mi-a trezit atatea amintiri :x

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-am pastrat si tie ceva la mine pe blog: http://carcea-georgiana.blogspot.ro/2012/06/sunet-de-pian-2-premiu.html
    L-ai mai primit odata dar nu conteaza :))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact