>
Immortal Wishes

Speram să fi găsit răspunsul..

14:55 Raisa
O ambiţie poate supravieţui până când ceva o distruge.E uşor  să distrugi speranţe şi să-l laşi pe celălalt să bâjbâie orb în întuneric.Dar dacă tu te pui în locul lui...
  Am stat ore în şir aşteptând o minune.Stăteam privind cum în faţa mea se declanşa un adevărat război.O umbră imensă îmi ascundea indentiatea,iar jocurile minciunii mă căutau nebune.Există oare un final al acestei drame jucate imparţial,fără favoruri de către sentimentele noastre?Mă pot considera o victimă a banalului destin,o instanţă crudă şi rece.
                                                                             
  Mai degrabă m-aş vârî într-un întuneric nemilos decât să mă văd sclava dorinţelor tale.Nu aş vrea să mă opresc până nu aş găsi un răspuns plauzibil minciunilor tale,teatrului pe care tu îl pui în scenă,considerându-mă pe mine ca marionetă.Laşitatea poate fi uneori o virtute?

Aş vrea să închei prin a vă ura tuturor o vacanţă plăcută şi o vară cât mai frumoasă şi relaxantă!Să nu uitaţi să vă distraţi cât mai mult,aşa cum scrie la carte:)!

You Might Also Like

34 Curioşi

  1. Este teribil de usor sa distrugi sperantele ,visele cuiva ..dar sincer le poti construii iar si iar la oricine apare ,chiar daca doare ;inevitabilul se intampla.N-o sa gasesti raspuns ,asa cum nici eu nu l-am gasit .o fi o satisfactie sa minti.
    Vacanta placuta si tie ,Raisa .Si o vara perfecta ,fara suparari si sa ne auzim cu toate cele bune . iar daca esti cumva a 8a ,succes la examen >:D<. ( nu stiu de ce ,dar eu cred ca esti a 8a ,daca ma insel ..iertare :( ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate,e uşor,chiar foarte uşor să distrugi speranţele şi iluziile cuiva!
      Cât despre urare,îţi mulţumesc frumos!Eu nu sunt clasa a 8.a,dar mă bucură mult faptul că te-ai gândit să-mi urezi asta!Îţi mulţumesc!

      Ștergere
    2. Ah ,m-am inselat :(..scuza-ma . Dar pe ce clasa esti ,daca nu sunt prea curioasa :o3?

      Ștergere
    3. Uhh:))Asta va rămâne secret până la ziua mea de naştere.Cred.:))

      Ștergere
    4. am gasit , cred ca ai 16 ani :"> ?
      P.s : sunt extrem de curioasa , dar se vede ca esti mai mare ca scri mai altfel ,mai matur :o3.

      Ștergere
  2. Multumim! Sa ai si tu o vacanta placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai sa gasesti si acel raspuns intr-o zi,o vacanta cat mai frumoasa si placuta si tie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. O vacanta superba si tie scumpo!:*>:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Raspunsul este inauntrul tau.
    Vacanta placuta si tie! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Chiar este,oare?Am căutat atât,mi-am pus inifinite întrebări care să-mi ofere răspunsul!Şi totuşi nu l-am găsit!
      Mulţumesc frumos de urare!

      Ștergere
  6. Eu..eu am ajuns sa cred ca speranta inseamna de fapt renuntarea..renuntarea la a mai lupta.
    Pss:Vacanta placuta si tie :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate voi ajunge şi eu la aceaşi concluzie odată..
      Mulţumesc frumos!:*

      Ștergere
  7. Nu te ascunde de propriile scopuri.Nu-ti lasa dorintele sa te ucida.Fii tu mai puternica decat ele.Si da,uneori lasitatea e chiar o virtute.O vacanta cat mai placuta iti doresc.Te astept si pe la mine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scopurile mele sunt criminale..
      Vacanţă plăcută!:*

      Ștergere
  8. ce ar fi sa ii spui si lui ce crezi si sa vezi ce zice..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am încercat.
      E chiar inutil să discuţi cu un om căruia nu-i pasă.Dacă el nu vrea să te asculte n-o va face niciodată,indiferent că te vede suferind,plângând sau trăind în amintiri.
      Eu cred că întotdeauna m-a folosit,nu pot să mă mai uit la el,deşi sentimentele mele sunt foarte ciudate în momentul de faţă!

      Ștergere
  9. Frumos scris si dur...
    Trebuie sa faci ceva pentru a-ti fi tie bine.

    Vreau si eu vacanta!:))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!:)
      Uhh,probabil o să ai un concediu în curând!:)

      Ștergere
  10. Mulţumesc de urare şi îţi doresc şi ţie o vacanţă perfectă!
    Cât despre postare, m-ai lăsat fără cuvinte, îmi place foarte mult şi parţial înţeleg ce simţi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Aceleasi lucruri as vrea sa le fac si eu, dar m-am schimbat prea mult incat nu gasesc solutii...:-<
    Multumesc, la fel iti doresc si eu, o vacanta cat mai frumoasa alaturi de cei dragi!>:D< :*

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact