>
Anunturi

Rezultatul a sosit!!

14:12 Raisa
Rezultatul a sosit mai repede decât mă aşteptam!Am depus foarte multă muncă,întradevăr,dar efortul a fost pe deplin meritat!
Iată câteva lucruri care le-am schimbat la acest blog:
-Am schimbat titlul blogului din ,,Când visele sunt viaţă" în ,,Cutiuţa cu surprize"


-Am creeat un nou banner!Îl puteţi găsi în pagina ,,Ia-mă la tine"!
-Am schimbat total aspectul blogului.
Şi acestea fiind spuse,vreau să vă prezint şi câteva din planurile mele pe viitor:
-Am de gând să schimb total tematica postărilor şi a blogului.
-Voi organiza concursuri.
-Voi face mult mai multe LEPŞE.
Şi multe altele!Aşa că vă aştept să deschideţi şi voi ,,Cutiuţa cu surprize",avem timp toată vara,nu?

You Might Also Like

44 Curioşi

  1. Ai facut o treaba minunata!Eu te voi citi in continuare deoarece am incredere in tine si in planurile tale de viitor!
    Ar trebui sa fi premiata pentru tot ce ai facut aici,e grozav!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur mult că îmi apreciezi munca,şi sper ca rezultatele să fie pe măsură!:)

      Ștergere
  2. Awesome! <3 Abia aştept să văd ce se află în cutiuţăă :X

    RăspundețiȘtergere
  3. Ododododod, cat de dragut. :x
    Trebuie sa facem schimb de bannere :* Daca vrei. :]

    RăspundețiȘtergere
  4. E atâââât de plin de viaţă :x:x:X foarte dulcee :x:x:x
    Felicitări :*:*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Presimt ca blogul tau o sa fie o raza de soara in vara asta "inghetata"
    Imi place ce ai facut cu blogul:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult,Denisa!
      Mă bucur că şi tu îmi apreciezi munca şi chiar simt că eşti alături de mine în tot ceea ce vreau să fac!
      Îţi mulţumesc!

      Ștergere
  6. Cat de sooper ti-a iesit :x
    Imi place enoorm de moolt . Felicitari !

    Am o intrebare: cum ai facut banner-ul ? adica...prin ce program ?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc!
      Bannerul l-am făcut cu ,,my banner maker",dar logo-ul(imaginea de pe banner) l-am făcut în fotoshop!:)

      Ștergere
  7. Imi placeeee!:X.E super dragut noul aspect!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. cumde ti-a ve nit aceasta idee?:) imi place ca esti plina de optimism :)
    am o intrebare, vei mai continua povestea?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am zis să fie ceva diferit de ceea ce am făcut până acum!Şi da,voi continua povestea pentru că merită!Voi mai face ficuri,de asta să fi sigură:)

      Ștergere
  9. Foarte dragut noul aspect :x imi place mult! <3
    Si abea astept sa vad ce se va afla de acum incolo in cutiuta. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur să citesc asta!E foarte drăguţ din partea ta că mă susţi şi îţi mulţumesc din suflet!Eşti o persoană în faţa căruia ,,JOS PĂLĂRIA"!:*

      Ștergere
  10. Ce schimbare radicala!E plina de viata si e atat de colorata!
    Chiar imi place,se vede ca ai muncit!
    Sa-ti ajute Domnul sa mergi mai departe cu blogul deoarece e fabulos,merita toate aplauzele,si pare atat de promitator!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Îţi mulţumesc din suflet!Acest comentariu înseamnă mult pentru mine!

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. :* Mă bucur mult că îţi plac ideile mele trăznite:))!

      Ștergere
  12. Observ o nota de optimism in fiecare schimbare pe care ai facut-o acestui blog. :)
    Astept cu nerabdare sa vad care-i va fi drumul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aşa e!
      Abia aştept şi eu să îţi descopăr ,,Cutiuţa cu surprize"!:)

      Ștergere
  13. Cutiuta cu surprize? Suna interesant!

    RăspundețiȘtergere
  14. super:> asteptam cat mai multe surprize:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Suna interesant, imi place mult blogul tau, cred ca il voi urmarii!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact