>
Our world

Medicine.

18:04 Raisa
                                                                         
Suntem în goană după ceea ce noi am construit.Suntem în goană după un meteor al nimicului.Dormim cu speranţa că unul dintre noi se va trezi.Aş vrea să-mi spui din nou că sunt cea mai frumoasă.Se poate asta ,oare?Lanţul nostru îşi pierde luciul,a rămas din nou doar o verigă pe care,încet am construit-o.
  Să nu ai puterea să te uiţi în ochii mei!Nu vreau să mă mai cuprinzi cu îmbrăţişări false.Nu vreau să mă desfăt în vise care într-un final se spulberă.Aş spune că ne învârtim în cerc.Dansăm pe cuie,salutul nostru ne străpunge inimile înflăcărate.Totul e viceversa.
   Poate că nu te vreau înapoi.Totul e o reconstruire a amintirilor pe care le avem împreună.E doar în imaginaţia mea,sau se petrece cu adevărat?Mă găseşti pe aceaşi bancă pe care ne-am întâlnit prima oară mâinile.E casa mea acum..

You Might Also Like

41 Curioşi

  1. Răspunsuri
    1. Şi eu m-am gândit uneori la asta,să şti!:(

      Ștergere
  2. Sunt de acord cu ce spune Bllondie...

    RăspundețiȘtergere
  3. Vaii,ai descris totul atat de frumos!

    RăspundețiȘtergere
  4. poate ca...nu stiu...e greu sa iti spun:(....daca il iubesti...nu stiu...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu sgiuranţă îl iubesc..:(

      Ștergere
    2. spune-i ca il iubesti foarte mult si intreaba-l daca si el te mai iubeste:(...nu stiu ce sa iti spun

      Ștergere
  5. Esti atat de minunata ,cine nu vede asta e prea orb :) am spus-o si am so repet mereu.Ai scis impecabil. :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Orice sfirsit genereaza un nou inceput.Dupa orice cadere,urmeaza o noua implinire.Sa nu uiti asta.

    RăspundețiȘtergere
  7. In capitolul asta cred ca eu sunt ultima persoana care poate da sfaturi dar ai putea sa il pastrezi in amintiri iar acum trebuie sa il astepti pe urmatorul , doar daca vrei:x

    RăspundețiȘtergere
  8. Trist,dar imi place.Cred ca e mai bine sa lasi timpul sa rezolve lucrurile!:)

    RăspundețiȘtergere
  9. frumos ai scris, imi place faptul ca consideri acea banca ca si casa ta, nu stiu de ce :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, asa zic si eu, lasa timpul sa rezolve lucrurile, ele pot genera inspre bine sau rau...amintirea sau o piesa de muzeu e tot una, amandoua se pot distruge la fel de usor...Be careful !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mi-a plăcut niciodată să las timpul să le rezolve pe toate!

      Ștergere
  11. Foarte impresionanta postarea ta...imi aduci aminte de foarte multe amintiri..:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc,şi mă bucur că te regăseşti în ea!

      Ștergere
  12. De ce trebuie sufletele noastre naive sa sufere tot timpul dupa un barbat/baiat, care poate nici nu merita?...
    Citind asta, am simtit ca traiesc in randurile tale.

    x

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off nici eu nu ştiu asta.Poate că îi iubim prea mult...

      Ștergere
  13. Inca ti la el chiar daca iti spui ca sunt doar simple amintiri..
    Poate nu este persoana potrivita ..sau poate inca nu l-ai cunoscut indeajuns :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Știi mitul androginului? Dacă ascultăm ceea ce mitul ne spune, fiecare clipă a vieții noastre o petrecem încercând să devenim un întreg prin descoperirea jumătății. Doar că ceea ce uităm noi este că suntem simple piese de puzzle pe marea masă de joc a Universului. Și piesele de puzzle trebuiesc potrivite. Nu le poți uni la întâmplare. Trebuie ca ele să fie 2 părți ale aceluiași întreg. Altfel nu se vor putea uni. Trebuie să găsești acea piesă care ți se potrivește. Poți încerca să o găsești mereu, sau poți aștepta să te găsească. Dar nu fi dezamăgită dacă nu ai găsit din prima piesa care trebuie. Nici când faci un puzzle nu reușești să potrivești din prima piesele. Trebuie să încerci. Știu, cu fiecare eșec apare suferința. Dar gândește-te că toată suferința acumulată va păli în fața bucuriei pe care o vei simți în clipa în care vei găsi acea piesă cu care să devii un întreg. Fruntea sus... ai răbdare și continuă să lupți. Asta e menirea noastră. Să luptăm pentru fericirea noastră.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai foarte foarte mare dreptate!Mulţumesc de susţinerea acordată!

      Ștergere
  15. Hey scumpo :* ai o leapşa de la minee :*:*
    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/agenda-de-vara-vine-cu-o-leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  16. Nu te-ai gandit ca poate meriti ceva mult mai mult, decat sa astepti pe o banca spernd ca el sa vina?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uhh,m-am gândit.Dar îl iubrsc prea mult pentru a-l abandona acum!:(

      Ștergere
  17. Totusi,ar trebui sa-l dai uitarii..

    RăspundețiȘtergere
  18. Draga,eu zic să nu te dai bătută,continuă să lupţi pentru el!Aşa va fi mai bine,poate vei reuşi să obţi ceea ce îţi doreşti!:)

    RăspundețiȘtergere
  19. Şi dacă-i o goană a nimicului...
    acea verigă nu va fi într-un final atât de slăbită încât să frângă toate sentimentele?

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact