>
Lost Our world

Mâine vine iar..

20:49 Raisa
-Nu mai ai nimic de spus?
-Absolut nimic.Încaercă să te gândeşti la un nou ,,mâine" fără mine.Am pus suflet la ceva în care tu ai dat,din nou,cu piciorul.
Degeaba încerci să străluceşti într-un întuneric în care eşti cufundat de unul singur.Degeaba încerci să întinzi mâinile sperând ca cineva să-ţi ofere ceea ce tu îţi doreşti.Întotdeauna,doar tu vei fi marioneta.
 ,,Azi speram să mă văd fericită.Speram ca aburul dimineţii şi mirosul de cafea să-mi îmbrăţişeze din nou plămânii.E  totul prea frumos pentru a fi realitate.Urmele valizei tale încă îmi mai sunt imprimate în suflet,ai plecat lăsând doar o scrisoare.Ahh,parcă o scrisoare ar fi de ajuns să-mi ţină în lanţ sentimentele.Parcă o scrisoare ar putea stinge focul pe care tu singur l-ai aprins în mine.
   Intru năvălind în cameră.Te caut,îţi caut privirea,dar,e doar aerul ce mă sufocă.Mă simt ca o frunză silenţioasă în cădere.Fericirea privită în ochii mei erai tu.Tu cel care ai contemplat în mine o zeiţă a frumuseţii.Tu care mi-ai pictat interiorul în versurile neînfricate ale poeziei.
   ,,Mâine" vine iar.Dar,e un ,,mâine" fără tine.Fum,praf şi nişte foi arse au rămas în cutia noastră.Mulţumesc.."
                                                                 
 

You Might Also Like

43 Curioşi

  1. "Maine vine iar"
    Mereu maine va veni indiferent daca vrem sau nu si nimeni nu stie cum va fi ziua de maine...

    RăspundețiȘtergere
  2. Îmi place mult . Mă regăsesc .
    "Fericirea privită în ochii mei erai tu. "
    Mai mult decât perfect . :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vai,îţi mulţumesc!Te mai aştept pe-aici!

      Ștergere
  3. Parca citesc ramasite din mine .. ador ce ai scris ,chiar este superb .

    RăspundețiȘtergere
  4. Mi-a placut atat de mult..
    Chiar daca va fi un maine fara el...va fi un maine in care se pot intampla multe..

    RăspundețiȘtergere
  5. Partea bună e că mâine e vineri și urmează weekend-ul. Cine știe ce se mai întâmplă! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai scris foarte frumos! E trist, dar te-ai exprimat atat de frumos incat... nici nu mai conteaza :)). De fapt, pentru tine conteaza, mult, stiu! Dar maine vine iar si chiar daca e un maine fara acel el, va fi un maine cu alt el :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate!Parcă acum aştept mai mult ziua de mâine!:))

      Ștergere
  7. Foarte frumos,mereu va veni un "maine" si mereu oricat de greu ar fi trebuie sa mergem mai departe chiar daca sufletul nu ne permite de fiecare data!Ai scris mai mult decat impresionant.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc foarte mult de cuvintele frumos spuse!

      Ștergere
  8. Zâmbeşte mâine e o nouă zi :) las' că vine şi vremea noastră :*:*:* foarte frumos scris :*:*

    RăspundețiȘtergere
  9. Da,vine,indiferent daca ne convine sau nu,maine exista intotdeaua,pentru a ierta,pentru a uita,pentru a te indragosti din nou!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai descris totul intr-o maniera mistica!E foarte frumos ceea ce faci aici!

    RăspundețiȘtergere
  11. Scri din ce in ce mai frumos pe zi ce trece!

    RăspundețiȘtergere
  12. Scrii superb,si nu vreau sa par idioata dar chiar mi-au dat lacrimile :((

    RăspundețiȘtergere
  13. "Fiecare "azi" e in fiecare "maine"...decide azi ce vei face maine"...sau poate nu...pt ca "maine" n-ar mai avea valoare daca i-ai spui azi ce sa faca :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Place maxim ce ai scris <3
    Ai ceva de la mine <3 :*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.ro/2012/06/100.html

    RăspundețiȘtergere
  15. De ceea ce faci äzi",depinde "maine"..Poate veni o zi in care amintirile pot atarna mai greu decat oricare "maine"..

    RăspundețiȘtergere
  16. Daca am putea opri timpul...sau sa prelungim un anumit moment...Slow Motion!!!=)))

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact