>
Reţea de socializare

,,Feisbuc" mania.

10:12 Raisa
În primul rând,vreau să-mi cer scuze că nu am postat de atâta vreme,dar am fost într-o zonă în care nu prindeam internet deloc,aşa că doar cu gândul am putut fi prezentă pe aici.
Astăzi m-am gândit să postez despre ,,feisbuc" şi tot ce înseamnă ,,obsesia feisbuc".ATENŢIE:ORICE FAN ÎNRĂIT AL FACEBOOKULUI NU TREBUIE SĂ CITEASCĂ ASTA!!!
Ce înseamnă pentru mine facebook?Înseamnă o reţea de socializare care mai nou s-a umplut de toţi nătărăii şi ,,sexy bunicile".Da,şi ,,sexy bunicile" au câte un cont pe facebook,în care desigur,afişează punctele lor ,,sexy"În fine,trecem şi peste asta cu vederea.
 Acum,să vedem ce mă deranjează pe mine atât de mult la facebook,şi ce am eu de zis în legătură cu el(defapt,eu întotdeauna am ceva de zis,dar măi,asta trebuia s-o spun neapărat!):
-Copiii(începând de la 7 ani),trebuie să aibă ,,neapărat" cont de facebook.Fraţilor,eu la vârsta voastră nici nu ştiam ce-i ăla computer,dapăi să mai am şi facebook!Să-mi fie cu pardon..
-Adolescenţii nu pot trăi o zi fără să-şi acceseze contul de ,,facebook".Okay,şi eu sunt adolescentă,şi eu am facebook,dar asta nu înseamnă că mor încet dacă nu-mi actualizez noutăţile.Mai răruţ,că-i mai drăguţ!
-Facebook-ul a fost creeat ca să aratăm cât de ,,macho" şi ,,tari" suntem?Sau poate pentru înjurături,că la comentarii e plin de aşa ceva.
-Recent,am observat că până şi animalele de companie au facebook!Acum serios,dacă nu ai facebook nu exsişti?
 Dragi cititori,dacă v-am supărat cu ceva,sau am jignit pe cineva cu acest post,îmi pare nespus de rău.Dar cum am zis şi la început:FANII ÎNRĂIŢI AI ,,FEISBUCULUI" NU TREBUIAU SĂ CITEASCĂ ASTA!
Voi ce părere aveţi despre facebook?Vi se pare normal ceea ce fac unii în această reţea de socializare?
                                                   O zi bună să aveţi!V-am ţucat!:*




You Might Also Like

46 Curioşi

  1. Sunt de aceeași părere. Are și facebook-ul rolul lui, dar unii deja nu pot să clipească fără să posteze pe facebook. Ca să nu mai spun că-mi ies fire albe când văd câte-o persoană care e populară pe facebook și primește 10000 de like-uri pentru o poza cu un șervețel folosit, dar în viața reală aceeași persoană este ștearsă și abia scoate două cuvinte pe gură. :))
    Abia aștept să treacă și mania asta cu facebook-ul!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Off,Doamne ce mă bucur!Da,oricine e ,,şmecher" între patru pereţi,se pare.Va trece şi asta,peste ceva timp când lumea îşi va da în curând seama de câte persoane stupide e plin facebbook-ul.Poate va veni ,,twiter mania",cine ştie:))

      Ștergere
    2. twitter-ul mi se pare muuult mai ok decât fb :)) urăsc fb :)) intru foarte rar şi asta ptr ca sa mai vad ce poze şi-a mai pus cea mai bună pr a mea :)) sau ca sa mai văd sts drăguţe sau poveşti :-? dar în rest nu prea sufăr fb :)) zău, twitter-ul e muuult mai mişto :)) măcar acolo râd cu lacrimi la fiecare max 10 minute :))

      foarte tare post-ul :*:* felicitările mele :*:*

      Ștergere
    3. Nu am încercat twitter-ul,dar îi va veni şi lui vremea în curând.:)Mulţumesc!

      Ștergere
  2. Facebooci asta ma exaspereaza si eu am un cont, da nu intru decat de vreo 3-4 ori pe saptamana, doar pt jocuri, atat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Am aceeasi parere despre facebook . Din pacate unii nu stiu ce e ala ,,site de socializare" si fac tot ceea ce nu trebuie pe el SAU devin dependenti de el !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact.Unii chiar nu au limite,nu ştiu,am o părere din ce în ce mai proastă despre majoritatea românilor!

      Ștergere
  4. :)))) Lumea evolueaza cica, dar peste 1 an, doi, n-o sa mai fie facebook. Fie sigura c-o sa apara altceva care-i va lua locu`.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sunt de acord cu tine.
    Peste ceva timp o sa fim obsedati de altceva si tot asa...este ceva normal.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,ar fi bine să nu fim obsedaţi de nimic:))

      Ștergere
  6. Sincera sa fiu acum cateva luni si eu eram fana inraita a facebookului.Insa..pe parcurs am lasat-o mai moale.exact cum ai spus si tu ''mai rarut ca-i mai dragut '' :d
    In fiecare zi,aproape,observ comentarii jalnice,sau poze cu ''bombe sexy"care mai de care mai dezbracate.
    Se pare ca cine n-ar facebook nu exista .
    Pupici:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,aşa e.Şi eu eram odată,dar am cam terminat-o şi am o părere tot mai proastă pe zi ce trece despre facebook.

      Ștergere
  7. Eu intru pe facebook datorita grupurilor super tari gen "blogoteca" "rockeri", grupul clasei mele unde fiecare scrie cate ceva nou. Si pentru a-mi face reclama la blog. Oh, da! FB-ul iti face trafic pe blog! :)) :D
    Nu dau accept la manelari si pitipoance si cand vad ca vreunul a dat "distribuie" la o poza cu Salam sau la muzica cocalareasca, merg imediat si-i dau "Block" :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. True,true.Are şi el rolul lui,dar de la o vreme e invadat pur şi simplu de piţipoance şi cocalari.Tipic..

      Ștergere
  8. Mie mi se pare ca este o pierdere de timp!pup:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uneori este o pierdere de timp,îndradevăr.

      Ștergere
  9. Ideea initiala a facebookului a fost buna. Doar ca s-a transformat intr-un esec total. Eu daca nu aveam blogul nu cred ca mai aveam de mult facebook.
    E interesant, dar trebuie sa stii sa filtrezi informatia :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Ai atata dreptate :), mai ales cu copiii (cunosc personal o fetita de 6 ani cu facebook, cand am aflat mi-a picat fata ). Presupun ca asa a ajuns lumea ..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da.Copiii de azi diferă foarte mult de copiii de ieri.

      Ștergere
  11. Eu unul consider facebook-ul o mare adunatura de mojici,in mare parte la fel ca tine.Mi se pare total imatur sa face facebook unui animal de companie.Nu credeam ca se va ajunge pana aici.Oricum,felicitarile mele pentru post,ai spus lucrurilor pe nume si imi place!

    RăspundețiȘtergere
  12. Dacă m-aş duce în curtea şcolii şi ţi-aş citi postarea, cred că nu m-aş mai întoarce acasă vie :)) Toată lumea e obsedată de facebook. Trebuie să-şi posteze mărimea chiloţilor, fiecare loc unde merg.. frate, oamenii ăştia chiar n-au viaţă?
    Şi cel mai enervant e atunci când cineva îţi dă tag la o poză şi începe să comenteze singur, şi te trezeşi cu zeci de e-mail-uri în căsuţă.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ahh,da.Păi facebook-ul e ca şi cum te-ai duce într-un balcon la etajul 10,în centrul unui oraş şi ai urla în gura mare ce faci tu toată ziua.Şi la noi în şcoală,toţi sunt obsedaţi de facebook!

      Ștergere
  13. Ohh,da!Eu cred ca facebook-ul nu face altceva decat sa distruga cativa ani din viata fiecarui om,mi se pare o totala pierdere de vreme.

    RăspundețiȘtergere
  14. Am si eu cont pe facebook. Dar doar pentru ca imi trebuie la unele concursuri si din astea. :-? In rest imi este nefolositor.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Pentru aşa ceva este folositor facebook-ul!

      Ștergere
  15. interesant subiect, eu zic ca facebook e o pierdere de timp, mai joc si eu jocuri pe el :$ recunosc...dar nu toata ziua :P

    RăspundețiȘtergere
  16. aoleu , si eu am facebook . si cand ii vad pe ceilalti cu statusuri gen :
    -Fac baie
    -Mananc
    Ok..cui ii pasa :)))?
    In fine .. cica daca nu ai facebook nu existi ! urasc cand aud asta , eu am facebook de 1 an aproape . si inainte sa-l am toti ziceau vai ce om esti ..:|

    RăspundețiȘtergere
  17. Facebook e ce-a mai mare prostie inventata forever, nu are nici un rost ! Sorry admiratori facebook it's sucks :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Cat de adevarat ai scris:))E o lume nebuna,sa stii.Ma gandeam la ceva..ghici la ce?:D daca vrei,te astept sa vorbim.O zi frumoasa sa ai..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc la fel!
      Da,sigur că aş vrea să vrobim,cu tot dragul!

      Ștergere
  19. sunt de acord cu tine...si pe mine ma deranjeaza motivele care le-ai spus si poate mai am si altele..si sigur si tu mai ai..

    RăspundețiȘtergere
  20. Off.... Obsesia Facebook e doar din cauza nevoii de "maturizare", "tehnologizare" a oamenilor. Ceva gen ...: "Doh, am fost azi cu NustiuCare de pe Facebook. Vezi ca am facut poze, am si tagguit, lasa si tu un like, un comm, ceva.. ;))"...
    Uneori rad cu prietenii mei de feisbuc-mania, la cum si-o facut facebook la caine, la cum un copil de 3 ani care nu stie sa scrie are facebook... Doamne ... :)) Sau radeam ca amenintarea anului 2012 e "Vezi ca pun ce ai spus la status pe Facebook, dau tagg, si rad toti de tine!"
    Am facebook si eu de 3 ani... dintre care 2 nu l-am folosit, recunosc. Il folosesc doar pentru poze amuzante sau interesante de pe pagini in general ... sau ca scuza cand intra mama in camera si nu vreau sa vada ce fac la laptop [e la favourites tocmai din cauza asta] :)) ... Dar cand ma plictisesc... e si bun uneori! Chiar daca la unii devine o obsesie... :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai atâta dreptate!Mă bucur că mi-ai înţeles articolul,chiar mă bucur!:)

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact