>
Anunturi

Anunţ foarte,foarte important pentru cititorii acestui blog!

09:03 Raisa
Salut!Am să încep cu ceva foarte important pentru voi,dar şi pentru mine!Am decis să schimb TOTAL acest blog,prin TOTAL însemnând că îl voi schimba până la cel mai mic detaliu,inclusiv titlul!
 Aşa că,de azi voi începe lucrările la ,,noul blog" (adresa va rămâne aceeaşi).Sper să fie gata până diseară,dar,nu promit nimic.Oricum când se vor termina lucrările pe aici,voi posta.:*Pupici!

You Might Also Like

6 Curioşi

  1. Ce te-a determinat sa faci schimbari la blog ?

    Sa ai o zi minunata !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. M-a determinat faptul că doream o schimbare majoră.E interesant să faci schimbări,mai ales când schimbi tot,inclusiv conţinutul,titlul şi celelalte.Va fi o schimbare majoră,ve-ţi vedea.

      Ștergere
    2. :) Mă bucură faptul acesta.Totuşi,cred că o să încep schimbările mai repede deoarece trebuie să plec undeva.

      Ștergere
  2. Imi place acest anunt! Site-ul ararta mult mai bine :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact