>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[20]-**

19:05 Raisa
                                                                        **
..După un an.Din jurnalul lui Michelle
Minciuni,acuzări,josnicii,lacrimi,zâmbete.Asta era viaţa noastră decând ne-am mutat aici,în New York.Într-un fel e mai bine aşa.De ce?Poate pentru că sunt total paralelă de ceea ce se întâmplă în Causton.Ei,şi ce dacă Dan m-a înşelat?Am suferit,da.Acum prioritatea mea e prietenia cu Sarah.Sarah,la rândul ei s-a despărţit de Robert.A trecut un an decând suntem în New York.Un an de la despărţirea cuplului Sarah-Robert.Un nou cuplu s-a format.Cred că tot colegiul ştie desspre cine e vorba:Sarah şi Peter.
     Nu poţi să zâmbeşti când vezi astfel de situaţii.O fostă colegă de la vechiul liceu mi-a spus că Robert şi Maya sunt din nou împreună.Nu credeam că se va termina aşa.Sarah a plâns o vreme,o vreme mai lungă.Cum Peter i-a fost aproape,ea l-a ales pe el.A mai primit un singur telefon de la Robert,de ziua ei.I-a oferit cel mai ,,frumos" cadou posibil.I-a spus că el şi Maya sunt acum împreună..Pe mine,Dan nu m-a mai căutat.Cred că a şi uitat de mine.Am aflat că s-a îmbolnăvit grav de ulcer la stomac.
       După lungi investigaţii,am aflat că Steve punea la cale ceva foarte urât,trafic de carne vie cu minori.Dacă nu era Dora,noi nu mai trăiam acum într-o lume normală.Până la urmă,Dora a murit datorită unui infarct miocardic.Era aşa de tânără.Am plâns mult la înmormîntarea ei.Acum eu şi Sarah locuim în fostul ei apartament.
        Ieri am primit un telefon.Era de la mama mea.Mi-a spus că eu şi Sarah trebuie să ajungem de urgenţă în Causton,deoarece Dan e grav bolnav.Mi s-a oprit inima în loc.Sentimentele nu dispar aşa,cu una.cu două.Îl iubeam.Nici Sarah nu cred că îşi doreşte prea mult asta,datorită lui Robert.Mi-a spus într-o zi că vrea să continuie investigaţiile cu privirile la criminalul Elisei.Şi vrea neapărat să vadă jurnalul ei adevărat.
    Ştiu că nu e prea bine să scriu ,,dragă jurnalule" la sfârşit.Dar,eşti un jurnal tare preţios.Şi data se scrie tot la sfârşit?Ohh,sunt atât de ameţită astăzi!
       Miercuri,21.07.2008,ora 17:10
                                                               

     
                 

You Might Also Like

34 Curioşi

  1. Cred că romanul tău ar putea fi scenariu de film! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sunt de acord cu Patratel. Imi place mult cum scrii.:)!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce repede trece timpul in povestea ta si cate se schimba! E interesant ce se intampla si, dupa cum am spus, abia astept sa vad cum se incheie! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ai un talent, sti ce si cum sa scri, sper ca intr-o buna zi sa publici ceva pentru ati arata talentul, tine-o tot asa felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  5. Mi-a placut foarte mult si astept sa vad ce va urma! :x

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place tehnica ta de a scrie.

    RăspundețiȘtergere
  7. Hey scumpa ai ceva de la mine :*:* Sper să-ţi placă ;;)

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/only-us.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mullt darling!:)

      Ștergere
    2. Nu ştiu dacă obişnuieşti să te joci şi tu Leapşa, dar te invit la una marca 'Noi 2 şi un blog' şi sper să-ţi placă şi să te distrezi :*:*

      http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/leapsa-muzicala-3.html

      Ștergere
  8. nu cred ca mai are rost sa te laud...toata lumea stie ca esti foarte talentata si scri extraordinar...asa ca o sa pun doar asta: " :) " si abia astept sa scri o carte...am sa fiu primu care o cumpara!! :)):))

    RăspundețiȘtergere
  9. Si eu inca pastrez jurnalele mele de cand eram mica si chiar si acum mai am...imi place ce ai scris...mai ales cel cu roz de la urma...

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt atat de curioasa daca Sarah si Robert vor ramane impreuna pana la urma!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact