>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[20]-*

12:41 Raisa
                                                     Capitolul 20:Aparenţele înşeală
                                                                        *
          -Intructor?Instructor în ce domeniu?
         -Vă voi învăţa tot ce ştiu.E vorba de o misiune foarte importantă.Poate că nu ştiţi,dar unchiul Elisei,Steve,face parte dintr-un clan de rapperi din New York.
         -Rapperi?Nici nu l-am întrebat câţi ani are!
         -Până în 25 de ani.Tot ce trebuie să faceţi e să fiţi foarte precaute la tot ce scoateţi pe gură,şi,mai ales,la ce secrete îi spuneţi.
        Aşa se explica totul.Fusesem prinse într-o capcană.Jurnalul acela al Elisei,era cu adevărat fals.Nu puteam să dăm înapoi.Trebuia să vorbesc cu Robert,să îi spun tot ce aflasem eu şi Michelle despre acel jurnal.Falsificatorul ne-a întins o cursă frumoasă.Oare puteam avea încredere în Dora?Încrederea este cel mai preţios dar pe care il poate păstra un om.E un geam de argint,pe care,dacă îl spargi,cu greu îl poţi reface.
          La liceu cunoscusem un tip pe nume Peter.Părea un băiat cu o anumită carismă,prea sigur pe sine.Nu era foarte înalt,dar în schimb avea un zâmbet fermecător.Îmi aduce aminte de Robert.Gândindu-mă la Peter am ajuns,încet să-l uit pe Robert.Săptămânile treceau,iar Robert ieşea încet din sufletul meu,din mintea mea.
          Într-o după-amiază de marţi,în timp ce Michelle era la cursurile de yoga,m-am hotărât să-l sun pe Robert,să-i spun că nu mai are rost s-o continuăm aşa,că pur şi simplu nu mai simt nimic(sau cel puţin aşa credeam)pentru el.Telefonul suna,până într-un târziu când la telefon am auzit o voce caldă,dar răguşită.
          -Sarah!Sarah!Te rog,spune-mi că eşti bine!
          -Robert?Tu eşti?
          -Mi-a fost atât de dor de tine,nu pot rezista,apăsarea e mult prea cruntă!Te rog,întoarce-te acasă!
           În clipa aceea,Peter a apărut pe uşă cun un buchet mare de flori şi cu un bileţel parfumat.A început să-mi descrie magazinul de unde a cumpărat florile,dar,în cele din urmă,s-a auzit vocea lui Robert.
           -Sarah,tu ai un prieten?De ce nu mi-ai spus,puteam să te las să fi fericită!
           -Robert..
           -Sarah,mi-ai frânt inima!Te rog nu mă mai căuta!
          Am aruncat telefonul pe jos.Izvorul de lacrimi îmi umezea obrajii plăpânzi,iar Peter se uitea mirat la mine.Totul era sfârşit acum..
                                                                           
   
       

You Might Also Like

35 Curioşi

  1. Nu am citit toate capitolele dar pare interesant !

    RăspundețiȘtergere
  2. AUCI! Povestea devine tot mai ambigua :-s. Sunt tare curioasa cum stau lucrurile de fapt!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)Da,aşa e..aparenţele înşeală şi in ficul nostru:)

      Ștergere
  3. Of eu cred nu la uitat pe Robert! :( sper sa clarifice lucrurile. :-s astept continuarea. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Cata tristete... abia astept sa vad ce se intampla mai tarziu si cum va ramane cu dragostea lor.

    RăspundețiȘtergere
  5. Deci aşa ceva! Acum se dă lupta!
    Parcă aş mai vrea să citesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Nuuu,nu vreau ca Robert si Sarah sa se desparta!Formau cel mai frumos cuplu din ,,Umbra in lumina"!!

    RăspundețiȘtergere
  7. e o poveste extraordinara :) felicitari...si sper sa nu te superi pe mn ca-ti spun asta, dar am o mica sugestie ca sa-i spun asa...o observatie mai bn spus...nu am simtit nimic din ce vor personajele sa transmita...din ce vrei tu sa ne transmiti...nu am simtit panica...nu am simtit confuzia...nu am simtit ura, misteru'...[poate pt ca sunt un nesimtit:)) ]...nu am simtit nimic :|...o buna perioada din Vol 1 aproape ca imi dadeau lacrimile citind...acu mai nimic...e o poveste extraordinara si e pacat sa nu insisti mai mult pe ceea ce gandesc si simt personajele in momentu respectiv...:) nu vreu sa-mi mai folosesc imaginatia...vreu sa lasi cuvintele sa ma doboare...:)stiu ca poti mai mult :)...si inca o data...sper sa nu te superi pe mn :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu mă supăr,ba chiar îţi mulţumesc că mi-ai spus!Dar,am şi eu ceva de zis în legătură cu asta.Desigur că eu nu pot să fac nimic,poate că trec printr-o perioadă mai grea,mai nerăbdătoare,mai dificilă.Dar asta e tot ce pot să fac eu,şi mie mi se pare că acum relatez dintr-o altă perspectivă,şi nu ştiu..eu întotdeauna am crezut că volumul 2 e mai reuşit.Îmi pare rău,asta e tot ceea ce pot face..nu depinde de mine,ci de sentimentele pe care le am în fiecare zi!

      Ștergere
    2. P.S:Perioada în care am scris capitolul ăsta a fost o perioadă lipsită total de inspiraţie pentru mine,deci ceea ce am scris eu aici consider fiind o minune,pentru că eu de obicei nu prea scriu în perioadele fără inspiraţie şi încredere în mine!:)

      Ștergere
  8. Eu zic ca e foarte,foarte bine si ca faci ceea ce ai facut si la inceput!Eu zic ca totul decurge asa cum trebuie,si sincer..imi place volumul 2 mai mult decat volumul 1!!Nu gurile rele sa te doboare,nu are rost!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare are părerea lui personală,eu zic că trebuie să ascult fiecare cititor care îmi citeşte lucrările!

      Ștergere
    2. Şii mulţumesc de susţinerea acordată,dar să şti că îi mulţumesc lui NuContează pentru sfatul care mi l-a dat!

      Ștergere
  9. Aparentele inseala !!!
    Pss: Mi-a placut :x

    RăspundețiȘtergere
  10. Ti-am citit toata povestea.! Imi place la nebunie.:X! Astept next.:)!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact