>
Lost

Printre sentimente străine.

16:51 Raisa
                                                                                     
Toţi paşii pe care îi fac sunt daţi înapoi.Îmi privesc zilele ţesute în pânza vieţii,imaginile îmi sunt redate mult prea clar pentru a fi cunoscute.Căldura noastră efemeră se coboară în încăperile sufletului,aburindu-i ferestrele.Sentimentele tale au devenit o artă:arta necunoscutului care mă atrage precum un felinar atrage fluturele arzându-i aripile.
   Amintirile mă rănesc,vorbele dor..şi dragostea e deşartă.Credeam că voi fi curajoasă,că voi fi sigură pe mine,şi totuşi am incertitudini care se zvărcolesc în mine.Ochii tăi au străpuns întotdeauna liniştea sufletului şi a nopţii din mine.Dar acum totul s-a stins,rezerva e împuţinată,hainele călduroase au fost roase de molii..
    E dificil să îţi cauţi loc printre sentimente străine.E greu să fi nesigur că poate mâine nu va mai fi la fel.Vremea din tine e întunecată..

You Might Also Like

32 Curioşi

  1. Nu trebuie sa te doara amintirile ! Pe cele urate le uiti si pe cele frumoase trebuie sa le pastrezi .Aminteste-ti cu drag de tot .. caci peste ceva timp iti va fi dor ,cu zambetul pe buze !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta aşa e,dar..e greu să le uiţi pe cele rele,mai ales dacă ele sunt şi multe!

      Ștergere
  2. Amintiri mereu vei păstra în sufletul tău, plăcute sau neplăcute. Trecutul te formează, dar e alegerea noastră dacă îl lăsăm să ne conducă sau nu.

    RăspundețiȘtergere
  3. E greu cand realizezi ca nu e asa cum ti-ai dori,ca nu ai acea siguranta pe care ti-o doreai,acel curaj de care ai atata nevoie.

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar daca timpul va trece.Chiar daca vor trece multi multi multi ani.Amintirile vor fi mereu in acelasi loc: sufletul tau:)
    Esti o persoana cu adevarat minunata.Capul sus !

    RăspundețiȘtergere
  5. Tot ce e in jurul nostru, sunt amintiri...ne caracterizeaza..ne fac speciali..unici...invatam din amintiri...trecutul e o amintire..prezentu' realitate...iar viitorul vis...trei lucruri pe linia carora mergem fara oprire...trei lucruri pe care daca le intelegem...putem intelege totul...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E foarte greu să trăieşti din amintiri..

      Ștergere
  6. Nimic nu prea e cum credem noi ca va fi...

    RăspundețiȘtergere
  7. Cuvinte profunde ,scoase dintr-un suflet minunat! <3 Iar in timp aceste sentimente straine ,vor deveni cunoscute. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate,dar problema e că nu ne pute obişnui cu nişte sentimente care nu ne plac,dar totuşi depindem de ele.

      Ștergere
  8. Amintirile sunt frumoase... trebuie doar sa stii pe care sa le pastrezi...

    RăspundețiȘtergere
  9. da, dar vremea se schimba, o sa apara si soarele <3

    RăspundețiȘtergere
  10. Din amintiri inveti. Iar ele te ajuta sa intelegi unele chestii prin care ai trecut si daca nu mai vrei sa treci ai so poti face, pentru ca ai trecut deja ! Oricum ce va urma nu stie nimeni doar cu ce am ramas stim...

    RăspundețiȘtergere
  11. ,,Căldura noastră efemeră se coboară în încăperile sufletului,aburindu-i ferestrele.Sentimentele tale au devenit o artă:arta necunoscutului care mă atrage precum un felinar atrage fluturele arzându-i aripile." O fraza absolut geniala!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mâine e o nouă zi şi nu ştii ce aduce cu ea ! Zâmbeşte mereu :*:*

    ps: te invit la primul meu concurs !! :*:* Sper să participi !!:*:*

    http://noi2siunblog.blogspot.com/2012/05/primul-concurs.html

    RăspundețiȘtergere
  13. Stiu ce vrei sa spui...
    Si eu inca am amintiri care imi omoara sufletul.Si cand acele amintiri se gandesc sa mai treaca prin fata ochilor atunci chiar nu mai am deloc puterea sa mai zambesc.
    Amintirile rele NU SE UITA!

    RăspundețiȘtergere
  14. Timpul va vindeca toate ranile...

    RăspundețiȘtergere
  15. Din pacate, viata e facuta din experiente. Unele sunt neplacute. Dar trebuie sa trecem peste tot ce e rau si sa invatam. Pas cu pas.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact