>
Endless

Lumi mute.

16:11 Raisa
Bătăile inimii sunt tobele care îmi sună în urechi zi şi noapte.Aş vrea să spun că totul s-a terminat,dar tu eşti încă prezent în gândul meu.Mi-aş dori să sparg liniştea cruntă ce-mi acoperă porii sufletului,o dorinţă mută ce mă ucide.E prea pustiu ca să pot păşi în gol,e o lume mută,în alb şi negru vizibilă doar cu ochii dragostei atât de vinovate!Aş putea oare,să spun că amintirile sunt tot ce mi-au mai rămas acum?
    Bucăţi de inimi frânte,ciobesc asfaltul atât de rece şi tăcut,metamorfoza privirii e la final.Oglinzile, care,pe vremuri obişnuiau să reflecte doar adevărul,acum reflectă lumile noastre mute.Alb..o culoare atât de pustie..culoarea care interpătrunde sunetul...
    Şi uneori aş vrea să-mi găsesc sufletul pierdut în amintirea ta,dar acum ştiu:e doar un joc al sunetelor care au amuţit.Borcanul cu lacrimi s-a săturat pur şi simplu să se umple..
   

You Might Also Like

39 Curioşi

  1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am aflat din postarea anterioara ce ti s-a intamplat. Imi pare rau pentru tine! Dar sa nu renunti! Scrii fascinant!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am să mai renunţ..:)mulţumesc de susţinere.

      Ștergere
  3. Am aflat din postarea anterioara ce ti s-a intamplat. Imi pare rau pentru tine! Dar sa nu renunti! Scrii fascinant!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mai mult decat minunat! ador atat de mult cuvintele tale...! copil talentat ce esti.

    RăspundețiȘtergere
  5. Scrii minunat :x Imi era dor de cuvintele tale :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce frumos!Ma bucur ca te-am "descoperit":)

    RăspundețiȘtergere
  7. Dacă spun că toate trec, probabil nu vei crede, însă şi suferinţa e parte din noi!
    trebuie să o laşi să-şi facă partea, apoi să zâmbeşti! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Cu timpul toate vor disparea! Trebuie doar sa avem rabdare:(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact..probelma este că nu totul trece atât de repede pe cât ne aşteptăm noi..:(

      Ștergere
  9. super:) mereu ma regasesc in postarile tale intr-o oarecare masura:D

    RăspundețiȘtergere
  10. viata unui om e precum o carte de colorat...coperti minunate...pagini alb-negru...doar forme fara fond ce asteapta sa fie colorate...sa capete sens...fara lacrimi, un zabmet nu are valoare...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte frumos!Ma bucur ca ai revenit!

    RăspundețiȘtergere
  12. e asa trist:(..si e scris asa frumos

    RăspundețiȘtergere
  13. Mie imi place ploaia..Ea curata deseori imperfectiunile din jur,daca ar putea sa le curete si pe cele din suflet:)

    RăspundețiȘtergere
  14. Ma atinge ceea ce-ai scris tu :)
    Si imi place poza!

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos.. ce frumos! Cuvintele astea se potrivesc perfect cu starea mea. Foarte frumos scrii. Bravo. Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  16. A fost atat de pur ce ai scris ,ma uimesti in tot ce faci :x

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact