>

I am back.

19:48 Raisa
Din întâmplare..m-am gândit să revin..de ce?Ca să îi demonstrez plagiatoarei Andreea Iulia Popescu,că eu sunt eu şi nimeni nu are voie să îmi copieze propiile lucrări.Poate că voi reveni cu nişte postări noi,dar..o voi denunţa pe Andreea!Mulţumesc mult persoanelor care m-au anunţat de acest act ilegal şi extrem de urât!
                                                                                   

You Might Also Like

30 Curioşi

  1. Foarte bine faci! Nu trebuie sa te dai batuta din cauza unei impostoare!

    Ps1: Vei mai intalni asemenea persoane, trebuie sa fii tare :(

    Ps2: Multumeste-te ca nu este un adult care a publicat o carte plina cu poeziile tale spunand ca sunt ale sale... Era mai rau. Un simplu blog cu putin vizualizari nu e chiar asa de grav.. dar totusi e urat, da, stiu....

    Ps3: Se zice "Am i back?" ... :d

    Ps4: Imi place noul aspect.. o super schimbare :d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mda..am pus semnul intrebări în loc de punct..sorry.

      Ștergere
    2. Şii mulţumesc foarte mult pentru că mă susţi!

      Ștergere
  2. Eu ma bucur ca te-ai intors :)
    Nu stiam motivul pentru care nu mai postai... dar uite ca l-am aflat :-s. Ce sa-i faci, mai sunt si astfel de oameni :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru asta nu ai mai scris atata timp? Ei haide, e doar o dovada ca scrii superb si ca altii, constienti de faptul ca nu vor ajunge niciodata ca si tine, iti plagiaza lucrarile.
    Esti de un milion de ori mai buna decat orice plagiatori. Ma bucur enorm ca te-ai intors, chiar imi lipseau postarile tale:*.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc mult pentru susţinere,dragă Dee!

      Ștergere
  4. Mi-a fost foarte dor de tine si de postarile tale :o3 si eu ma intrebam ce s-a intamplat si acum chiar sunt extrem de mirata cand am citit! :| Cum sa faca asta ? da ce sa le faci ? alti stiu doar sa copieze ...pana si ce ne place noua sa facem si anume sa :scriem.Tu scri foarte frumos si nu trebuie sa te lasi desurajata din cauza asta! :* pentru ca sentimentele si gandurile nu ni le poate fura nimeni! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. Bine ati revenit. Cat despre cei care "copy-paste"... Trebuie totusi sa recunoasteii ca acei ce copiaza sunt admiratori ai scrisului dumneavoastra! Cine ar copia ce nu ii place? Nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Foarte adevărat,dar,din fericire mie nu îmi place ca cineva să îmi copieze lucrările şi să spună că sunt ale lui personale!

      Ștergere
  6. Carevasăzică, și ție ți-a copiat lucrări? Eu am anunțat pe cine am putut, dar nu am reușit să recunosc toate lucrările copiate. Bine că ai denunțat-o, așa am făcut și eu :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă bucur că ai revenit, îmi era dor să-ți citesc blogul! :D:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  9. de asta nu mia scriai? :D eu ma gandeam ca nu aveai timp, dar ma bucur ca am revenit, si eu am fost plagiata odata, dar nu de persoana aceasta, e aiurea oricum, dar asta nu dovedeste decat ca scrii foarte frumos , asa ca sa nu renunti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulţumesc de susţinere!Apreciez foarte mult:)

      Ștergere
  10. Te rog să nu mai faci prostia să te opreşti din scris pentru astfel de persoane, nu se merită, mai ales la cât de superb scri!
    Bine-ai revenit ! >:D<:*:*

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte bine faci! Nu trebuie sa fie asta un motiv pentru a te lasa de blog, pentru a ne lasa pe noi...
    Ai sustinerea noastra! :o3

    RăspundețiȘtergere
  12. Imi pare rau ca ti se intampla astfel de lucruri.Nu renunta la scris din cauza unei persoane .
    Denunta persoana respectiva !

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact