>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.Vol.2.[17]

08:41 Raisa
                                                     Capitolul 17:Bun venit în New York!
Călătoria a fost una cât se poate de lungă.Eu şi Michelle povesteam tot ceea ce se putea povesti:copilăria,adolescenţă,părinţi.Până la urmă avionul s-a oprit.Ajunsesem în New York.Acolo ne aştepta unchiul Elisei,un bărbat elegant,rafinat şi bogat.Era fratele mamei ei.
     -Bună fetelor!Mă bucur din tot sufletul că aţi venit.
     -Bună ziua domnule.Eu sunt Sarah,iar ea e Michelle.
     -Bună Sarah.În primul rând,haideţi să urcăm într-un taxi şi să mergem acasă.
    Am urcat în primul taxi disponibil.Admiram oraşul din plin.Afişele cu concerte şi filme atârnau de blocurile imense,iar maşinile claxonau într-una.Nu eram obişnuită cu o aglomeraţie atât de mare,cel puţin în Londra erau mai civiziliaţi.Am trecut pe lângă parcul central,ce mi s-a părut o adevărată frumuseţe.Copacii erau imenşi iar poarta înfăţişa nişte lei privind de pe un stâlp.Era absolut superb.
    Unchiul Elisei mi se părea prefăcut.De ce?Din atitudinea lui reiesea un comportament de stradă,deşi era îmbrăcat la 4 ace.Ochii lui erau pierduţi,nu puteai să intri în acel albastru regal,culoarea ochilor lui.Ne-a spus că vom fi transferate la cel  mai bun colegiu din New York,că nu trebuia să abandonăm şcoala ci doar să avem grijă de el.
    Am ajuns în faţa unei conac,inconjurat de gard viu şi cuprins aproape în totalitate de iederă.Era imens.Ne-am dat jos din taxi,iar majordomnul a venit să ne ia bagajele.În casă era o atmosferă închisă,iar Michelle, care era claustrofobică a ordonat să se deschidă un geam sau o uşă imediat.
     -Faceţi-vă comode fetelor!De mâine veţi învăţa toate regulile acestui oraş!
                                                                                     

You Might Also Like

26 Curioşi

  1. Eu, cu ochii pe poza (a doua). O casa acoperita cu iedera. Ce frumoasa imagine! Astept sa aflu ce vor invata fetele despre New York.

    RăspundețiȘtergere
  2. ieeeeiii!! ma bucur ca ai revenit cu Vol.2 :D felicitari!! si astept contnuarea:) intr-o zi poate o sa te hotarasti sa le pui intr-o carte :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,poate într-o zi se va întâmpla asta!

      Ștergere
  3. :X
    astept continuarea, chiar sunt curioasa sa vad ce se va intampla aici :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place si astept cu nerabadare urmatorul ^_^

    RăspundețiȘtergere
  5. astept de mult capitolul asta. ;)sunt tare curioasa ssa aflu ce se intampla mai desprte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Interesant :) Dabea astept urmatorul capitol:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Astept urmatoare,interesant:d chiar daca nu am citit prima parte:Xe frumoasa:*

    RăspundețiȘtergere
  8. Ai primit o leapsa de la noi, scumpa:*.
    http://love-for-books.blogspot.com/2012/03/leapsa.html

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  9. Ai revenit <3 mi-a placut mult,mai vrem. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hehe,daa!:).Defapt a fost o pauză de câteva zile pentru gândire:))

      Ștergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact