>
Umbra in lumina

Umbră în lumină II.[18]

14:54 Raisa
                                                          Capitolul 18:Secrete.
                                                                          *
Odată stabilite în acel conac neobişnuit de straniu Michelle a spus că merge să facă un duş.Obişnuia să cânte exagerat de gălăgios mai ales atunci când avea o nedumerire sau o tristeţe.O apăsa timpul,iar amintirile parcă nu-i dădeau pace.Vroia să fie singură,iar eu simţeam acea stare de adolescentă presată pe care ea o elimina.Era o fată ciudată,deşi era cea mai bună prietenă a mea.Niciodată nu am mai simţit aşa ceva,de când Elisa a murit într-un mod deosebit de misterios,iar eu îi căutam disperată cu ochii minţii crimanlul.
       Am coborât uşor scările,crezând că unchiul Elisei dormea.Dar el mă aştepta jos parcă ghicind că eu aveam să cobor acele trepte ce scârţâiau violent odată cu fiecare pas pe care eu îl făceam.Dar îmi plăcea..îmi plăcea acel sunet,de aceea coboram atât de încet.Ca să stau să-i ascult scârţâitul misterios cu care răsuna.Poate pentru că mă caracteriza.Ne-am grăbit până afară.A spus că vrea să mergem la un restaurant.New Yorkul era zbuciumat..
        -Deci,Sarah.Doreşti o cafea?Se pare că eşti cam obosită după drum.
        -Ah,mulţumesc domnule..
        -Poţi să-mi spui Steve.
        -Îţi sunt recunoscătoare Steve,dar mă mulţumesc cu un ceai.Nu mi-a plăcut niciodată cafeaua.
      S-a ridicat încet de la masă,ochii lui aveau o privire neobişnuită.Mă întrebam câte secrete putea să deţină acel om?Privirea lui ar fi spus ceva ca ,,O,ce fată ciudată!Nu-i place cafeaua?"
       -Îmi puteţi spune în ce constă misiunea mea aici?Ce va trebui să fac?
       -Să spunem că deocamdată nimic important.Te voi trimite într--un colegiu,iar acolo vei întâlni o fată pe nume Dora King.E o fată ciudată..
        -Şi va trebui să dau raportul?
        -Da,ai ghicit.Isteaţă fată..
      M-am ridicat de la masă şi m-am grăbit afară.A venit după mine,am urcat în maşină şi am mers acasă.Nu am mai stat să ascult scârţâitul scărilor.Am dat buzna în cameră.M-am oprit în pragul uşii,pentru că ceea ce vedeam eu nu era real.Adică aşa credeam eu.Era Michelle,dar fără părul ei roşcat.Acum avea culoarea grâului copt de vară.
        -Michelle,pentru numele Domnului,ce ai făcut?
        -Nu mă judeca,Sarah.Am făcut-o pentru el!
                                                             
   

You Might Also Like

29 Curioşi

  1. imi place :) sunt curioasa ce se intampla la colegiu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    2. Mă bucur:).Se va afla şi asta:)

      Ștergere
  2. Spionaj. Cine e Dora King si cu ce se ocupa? Dar Steve? Trebuie sa aflu mai multe detalii. (Acum sunt pe post de Elodel)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte interesant...sunt curioasa ce a facut Michelle. :o

    RăspundețiȘtergere
  4. ommmmmmmg!!!!!!! vreeau continuareaaa!

    RăspundețiȘtergere
  5. Misterios si interesant astept cu nerabdare continuarea:x

    RăspundețiȘtergere
  6. M-ai făcut curioasă...Oare ce se va-ntâmpla? :-?

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie mi se pare dubios Steve... n-as avea mare incredere in el.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact