>
Our world

Fool me in eternity.

17:33 Raisa
Timpul nu-mi ajunge pentru a-mi descrie mirajul.Zbuciumul inimii mele e ca atunci când într-o baltă se aruncă o piatră.Undele ei se mişcă continuu,deşi piatra a ajuns la fund.Opreşte-te,priveşte-mi ochii pierduţi în jocul oglinzilor tale.Imaginea virtuală pe care tu mi-o oferi pare atât de reală încât aş vrea s-o prind,s-o strâng în braţele mele firave ca petelele unui mac ofilit.
          Soarele s-a obosit să lucească pentru noi,legile fizicii sunt încălcate de noi,iar timpul şi gravitaţia nu mai există pentru mine când tu eşti lângă mine.Şi aş vrea să uit,să-mi deschid aripile spre un nou eu,fără greutăţi şi fără voci interioare care să-mi spună ,,Nu e bine,întoarce-te înapoi,poate cu puţină răbdare o să începi ceva nou".
         I'm sick to give you love.Sunt doar eu,încearcă să-mi prinzi puterea în care mă pierd în puţinul timp pe care tu mi-l oferi.Ai putea să transformi,tu,oare,secundele în ani?

You Might Also Like

32 Curioşi

  1. Pentru tine cred ca oricine ar putea transforma secundele in ani...:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca nu putem transforma secundele in ani dar putem sa ne oferim niste secunde minunate de care sa ne amintim ani multi.:x

    RăspundețiȘtergere
  3. Din cand in cand e bine sa ne ascultam si vocea interioara... Frumoasa postare:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos articolul ! Vocea interioara este ca un ghid in viata , ascultand cateodata de ea putem face alegeri bune .

    RăspundețiȘtergere
  5. putina rabdare si-o sa-ncepi ceva nou... asa e... dar uneori te innebuneste.

    as vrea sa te invit sa participi la concursul acesta: vicky-onsummer.blogspot.com/2012/03/concurs-libris.html desigur, doar daca vrei.
    o zi buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  6. singur...nu poate transforma secundele in ani...amandoi insa, puteti sa transformati secundele in eternitate...eternitatea in secunde...la sfarsit iti aduci aminte de parca ar fi fost ieri...scapi notiunea timpului si te pierzi in vid...te intorci de unde ai plecat si incerci sa o iei de la capat...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Mai devreme sau mai tarziu vei reusi sa zbori spre o noua tu! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Secundele in ani ??? ... nu ceri deloc mult pentru cineva ca tine, eu cred ca meriti si mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt sigura ca poti...atunci cand esti langa prsoana potrivita "ani" trec neincetat pe langa tine,mai tarziu sa iti dai seama ca au fost abea cateva zile,sau secunde cu ai spus si tu!Foarte frumoasa postarea.

    RăspundețiȘtergere
  10. Dacă vrei să faci cu-adevărat ceva, never say never! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Iubirea şi prietenia pot transforma clipele în veşnicie. Trebuie doar să ai încredere :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact