>

Don't judge me..

19:24 Raisa
,,Nu mă judeca,am uitat că nu sunt perfectă"

 Parfumul tăcerii de pretutindeni mă lasă rece.Viaţa se stinge sub ochii mei ca o lumânare care îşi termină rezervele pentru a mai arde.Spuneai că sunt o fiinţă fără raţiune,care încearcă să convingă prin vorbele ei dramatice.Hey,am uitat..nu sunt perfectă.Să continui să lupt pentru un scop anume,asta ar fi esenţa vieţii pe care o port ca pe un sac de orez în spate,peste tot cu mine.Haide,continuă,încă nu s-a terminat!
                                                                         


You Might Also Like

38 Curioşi

  1. Cum era aia "Only God can judge me! " :)

    RăspundețiȘtergere
  2. asa e nu s-a terminat :)
    de acord cu C.L.M.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adevarat ! Nu se termina cand vrem noi !...Si...nimeni nu-i perfect !

    RăspundețiȘtergere
  4. Ohh si asta e doar inceputul.
    In scurt timp vei realiza ca nu are rost sa iti faci atatea probleme.
    xx

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu exista perfectiunea, ci numai perfectiunea cu imperfectiuni:). Frumos!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. "In the end it's gonna be ok. If it's not ok, it's not the end." ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. odata cu defectele vine si perfectiunea..."the show must go on" :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. exista...atata timp cat la suprafata sunt imperfectiuni...exista...pentru aceia care nu au nevoie de ochi...ca sa vada ce e in jurul lor...sa vada cine e in jurul lor...:)

      Ștergere
    2. ai spune ca e o perfectiune inexistenta...dar te asigur ca e la fel de reala ca si tine...ca si scaunu pe care stai...e perfectiunea cu care traiesti intreaga viata...e perfectinuea ta...copertile unei carti se pot umple de praf...dar paginile ei raman la fel ca in prima zi...:)

      Ștergere
  8. Cred ca nimeni nu are dreptul sa te judece ,avand in vedere ca nimeni nu e perfect.Nu trebuie sa-i mai iei in seama.:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Credemă..e mult mai greu decât ţi-ai putea imagina!

      Ștergere
  9. Poate ca in unele cazuri chiar s-a terminat.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nimeni nu e perfect, dar fiecare dintre noi trebuie sa incerce, sa deie cat mai mult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dar dacă dăm,şi nu primim în schimb..pentru ce o facem?

      Ștergere
  11. Cum? "Nimeni" nu e perfect? Dar cand am zis eu ca sunt perfect? (!!!)

    RăspundețiȘtergere
  12. Noi te placem chiar asa cu micile tale defecte !:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Nimeni nu este perfect,si chiar am observat ca majoritatea nu ar dorii sa fie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Hei! CINE a zis ca nu esti perfecta!? Numai tu poti stii asta. >:D< A-ti iubi defectele inseamna perfectiune.

    RăspundețiȘtergere
  15. Lumea nu e perfecta ... si daca tu ai fii singurul perfect, ai fii de fapt cel mai imperfect de pe lume. :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact