>
STOP

Wicked game.

20:30 Raisa
    Sunetul chitării se aude în urechile mele,îmi şotpeşte acele note pe care demult vroiam să le-ascult.E un joc putred,pe care eu m-am săturat să îl accept lângă mine.Spun că sunt nebună,dar cercul în care mă învârt e prea straniu.Măşti de hârtie mă înconjoară mă întreabă necunoscutul iar eu aş putea vorbi din priviri..
      Nu am o strategie aparte,sunt doar o simplă fată cu vise şi speranţe,care îşi ia geanta şi pleacă spre luminiţa din capătul tunelului,care îşi ascultă inima atunci când are nevoie de ea.Sunt multe lucruri şi pamflete care mă atrag şi mă resping în acelaşi timp.M-am săturat să fiu calmă atunci când nu este nevoie,m-am săturat să fac pe plac lumii iar eu să primesc tot aceleaşi reclamaţii pustii creionate cu o crestă mânjită de amintiri.
      Speranţe,tăcere,omonime,prefăcătorie,aceasta este iarba ce mă înconoară.Aş vrea să fiu un rău,să pot să analizez lumea,şi să înţeleg..de ce?Pot spune acum ,,Şah mat,gata,m-ai învins"..
                                                             
     
        
       

You Might Also Like

30 Curioşi

  1. jocul nu l-ai pierdut...ai pierdut doar o simpla runda...o mica batalie dintr-un imens razboi...defapt...cred ca mai mult ai castigat decat sa pierzi...cum spune si o vorba pur reomaneasca, de-a dreptu hilara: "Fiecare sut in fund, e un pas inainte" :)...acum...ai o noua sansa sa-ti alegi ce vrei cu adevarat sa fi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Adevarat.dar eu simt ca am pierdut aceasta batalie:)

      Ștergere
    2. poate...dar nu ai pierdut-o :)...merita sa te lupti jucandu-te pana la sfarsit :)...si sigur ai sa iesi invingatoare :)

      Ștergere
  2. Tu esti una, iar drumurile sunt multe, inima si gandul iti sunt GPS-ul, bazeaza-te pe el si iti vei gasi drumul tau:X Jocul ti-l faci tu si il joci tot tu;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un joc nu e facut doar de tine,altfel ar fi un monojoc.E facut si de ceilalti din jurul tau si fara ei jocul nu mai este joc:)

      Ștergere
  3. Mai mereu cei ce pierd prima rund ajung pe urma la egalitate, sau chiar inving! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Trebuie sa fi doar tu iar increderea in tine te poate ajuta sa treci peste acest joc! :) ascultadu-ti inima este partea cea mai importanta pentru ai invinge pe ei...mereu imi face placere sa te citesc! <3

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai pierdut!
    nu iti pierde speranta!
    maine sigur vei castiga!

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiu cum e sa pierzi ceva.In cazul meu mai bine spun: stiu cum e sa pierzi mereu dar sunt sigura ca la tine nu e asa.Unii oameni pierd iar altii castiga, eu cred ca tu faci parte din cei care castiga.:d

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu poti pierde decat atunci cand te-ai declarat invinsa. Faci foarte bine ca iti asculti inima , te felicit pentru acest lucru pt ca sunt oameni (multi la numar) care uit ca mai au si o inima .Nu lasa sa te schimbe lumea sau sa te schimbi pentru lume , ramai aceeasi Raisa si nu vei avea nimic de pierdut in viata . Cei care fac rau vor primi rau (este legea vietii) .

    RăspundețiȘtergere
  8. Stiu cum e ...Dar tot ce poti sa faci este sa crezi si sa speri ca totul va fi bine.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poate si sa lupti pentru ceea ce iti doresti:)

      Ștergere
  9. O sa ai numai de castigat daca faci ceea ce simti si dai frau liber sentimentelor:). Poate ca ai pierdut o batalie, doua, dar important e sa castigi razboiul:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  10. atunci nu mai fa pe plac lumii, sunt momente in care trebuie sa ai grija de tine si sa-i lasi pe altii.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca ai revenit, imi era dor de tine. Si acest post este minunat!, ca de obicei.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact