>
Complicated Soul

Un beau coucher de soleil.

17:54 Raisa
               Gânduri şi mişcări bruşte la apus...m-am schimbat.Îmi privesc acum reflexia şi se vede o bucată sfărmată din mine,încă mai sufăr?E bine să port o fantomă călăuză printr-un pustiu apus de soare?Razele lui palide şi stinse încă mă mai cheamă,simt asta prin ultima suflare ce şi-o dă în faţa mea,mâine va fi altfel.E bine să te ghidezi doar după instincte sau mai există altceva?Un cântec simplu îmi ordonează lacrimilor să curgă,cântecul vieţii mele mult prea complicate..puterea cuvintelor..
                 Ar putea oare să mă înveţe timiditatea să dansez în faţa temerilor?Şi nu aş vrea să-l sperii,poate că chipul meu ascunde mult prea multe note de extravaganţă pentru un suflet pur,dar el mă vrea..alături de un apus de soare.Aş putea să fac nenumărate scrisori,semnându-mă anonim,să-i spun cât de mult tânjesc pentru o nouă zi,dar cursul vieţii mă împiedică să fac asta.Trebuie să-mi întorc paşii,să îmi şterg cu radiera pustiului tot ce mi-a mai rămas,asta trebuie să fac?
                  Stau în faţa unui apus de soare pălind de nerăbdare pentru o nouă zi.În gândurile mele e dezordine,iar foile pe care tocmai le-am scris s-au uzat.Fumul din hornurile cenuşii se ridică la el,îl cheamă.Sufletul meu se pregăteşte pentru tine..

You Might Also Like

35 Curioşi

  1. Atat de frumos .
    "Sufletul meu se pregăteşte pentru tine.."
    Ultima fraza mi-a atras toata atentia.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos ai scris, te intreci pe tine insati cu fiecare post in plus!

    RăspundețiȘtergere
  3. o noua zi, un fost apus, o noua amintire...ele nu trebuiesc sterse...trebuiesc pastrate...inchise, departe de tot ce e exterior...dar eliberate atunci cand trebuie

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare trebuie pastrate si amintirile care inca mai dor?

      Ștergere
    2. ele fac tot farmecu :)...datorita lori mergi mai departe in incercarea de a gasi cv mai bun :)

      Ștergere
  4. " Gânduri şi mişcări bruşte la apus...m-am schimbat.Îmi privesc acum reflexia şi se vede o bucată sfărmată din mine,încă mai sufăr?" ma regasesc..n-ai idee cat de mult...

    RăspundețiȘtergere
  5. Oo, ce titlu!:>
    " Ar putea oare să mă înveţe timiditatea să dansez în faţa temerilor?" Geniaaal!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu fiecare postare noua, invat ceva nou. FELICITARI !

    RăspundețiȘtergere
  7. :| Ma lasi masca! Ai niste postari extraordinare!!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. "Un cântec simplu îmi ordonează lacrimilor să curgă..."
    O mică observaţie: verbul "a ordona" are două înţelesuri, acela de pune în ordine (ordonează, cum ai spus tu) şi acela de a comanda, a porunci (ordonă), cum cred eu că ar fi corect. Asta în cazul în care am înţeles eu sensul exprimării tale. Sper să nu te superi pe mine!

    În rest, şi mie mi-a plăcut postarea! :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact