>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[15]

18:42 Raisa
                                            Capitolul 15:Decizie.Part 1.
                      Am plecat în Causton.Aveam parte numai de ghinioane în ultima vreme,era prea mult.Michelle a rămas cu cicatrici pe gât,iar eu aveam traume pshicice.Asta se datora acelor spanioli,care au aflat de locuinţa noastră din vorbele Michellei.În ziua în care a vorbit cu acel necunoscut s-a întâmplat totul.Eram foarte liniştită,şi aşteptam să ajung în Causton.Încă aveam acel jurnal la mine,dar nu îndrăzneam să-l răsfoiesc.
                         -Sarah,iubito,ţi-e rău?Vrei să oprim?
                         -Nu,nu,Robert stai liniştit.Aruncam o privire asupra jurnalului.
                         -Ahh,jurnalul.Ce scrie în el?
                     A fost o linişte deplină.Toţi se uitau la mine.Cu greu,am început să citesc pagină cu pagină,până am descoperit ceva,ce mă tulbura extrem de tare.Pe o pagină plină de mâzgăleli apărea scris următorul text:
                     ,,Dragă Sarah,ştiu că nu ţi-am spus-o până acum,dar unchiul meu are probleme serioase în New York City,desigur,cu hoţii.Tu întotdeauna ai ştiut ce să faci.Mai multe detalii afli la Maya.Dacă vrei,poţi lua pe cineva cu tine,până acolo.Defapt..unchiul meu te va găzdui,desigur,dacă vrei să mă ajuţi.Deci,vrei?"
                        Am rămas mută,îngîndurată şi plină de confuzii.Nu puteam să-mi las prietenii,familia,dar nici nu puteam să o dezamăgesc pe Elisa,să-mi dezamăgesc conştiinţa.Trebuia să iau o decizie.Cum am ajuns în Causton,am sunat-o repede pe Maya şi i-am spus că vreau să ne întâlnim.
                         -Eii,bine Sarah,cred că ştiu de ce eşti aici.Detalii pentru misiune am să-ţi ofer.
                         -Maya,stai puţin,ce trebuie să fac.
                         -Va trebui să-ţi iei bagajele şi să te duci,la New York.O rogi pe Michelle să vină cu tine..ba nu!O convingi!Şi,eu îşi voi da o adresă,acolo stă unchiul Elisei.Eşti de-acord?
                          -Nu ştiu,te rog,lasă-mă să mă gândesc.
                          M-am ridicat de la masă şi am fugit.Am fugit unde îmi spunea sufletul.Să las totul?Să-l las pe Robert?Michelle pe Dan?Nu,ar fi imposibil.Dar totuşi,nu puteam să-mi dezamăgesc prietena,pe care încă o mai simţeam vie.Trebuia să iau o decizie importantă pentru viaţa mea.
                                                                       
     
                         

You Might Also Like

23 Curioşi

  1. Pe zi ce trece ma surprinzi intr-un mod atat de placut :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Maya e unul din numele preferate!
    Foarte frumos.

    RăspundețiȘtergere
  3. situatia se complica...
    sa vedem ce se intampla mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Hmmmm.....poate Elisa s-a ascuns la unchiul ei :>

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce rau imi pare ca ai terminat volumul 1... Mai vreau! <3

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact