>
Lost Sky

Rătăcire..

13:34 Raisa
                                                                     
Timpul se scurge pentru amândoi,e o rătăcire invalidă pe care eu nu o înţeleg.Ajută-mă să scap de pereţii morbizi care îmi sfâşâie şi ultima parte de aer pe care o mai am de respirat.Sunt o fugară sub oglinda cerului spartă de milioane de stele.O mână întinsă aş vrea să prind,o mână întinsă care vrea să mă prindă înainte de cădere,simt o rătăcire.
     Punctele cardinale se restrâng aproape de mine,mă învârt în jurul unui suflet pustiu care mă îmbrăţişează,mă cheamă la el,după care mă părăseşte.Licăresc într-o lume fără speranţă,încep să cred ca orizontul e chiar aici lângă mine,că,defapt eu îl ating necondiţionat.
    E îndeajuns oare să rătăcesc printr-o lume oarbă,să bâjbâi pe întuneric ascultând doar sunete ce mă îndeamnă să fac ceva ce nu cunosc?Instinctele sunt acum prietenii sau duşmanii tăi?Fugi,nu te opri..eşti rătăcit în propia ta viaţă..da..rătăcit..

You Might Also Like

42 Curioşi

  1. Uneori si mie mi se pare ca m-am ratacit in propia mea viata si ca nu mai stiu cine sunt dar cum stiu ca eu de una singura m-am ratacit stiu ca tot eu pot sa revin pe drumul cel bun.:d

    RăspundețiȘtergere
  2. Atunci cand te ratacesti trebuie sa te impaci cu tine singura , sa te intelegi , sa accepti ceea ce esti , sa accepti situatia , sa iti asculti inima si asa vei gasi calea cea buna .

    RăspundețiȘtergere
  3. Poate prin ratacierea ta vei gasi pe cineva alaturi de care sa poti ajunge la iesire... Dar atunci nu vei mai vrea sa iesi din labirint:).

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult ce ai scris.
    de multe ori ne ratacim in prorpia noastra lume, si e usor sa fii ratacit e mai greu sa iesi din ratacire...

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma uimesti cu fiecare postare in plus! Fara cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  6. Viata e frumoasa. In curand vor scoate capetele de sub mantia de nea, ghioceii. O vrabiuta va ciripi zgribulita, o picatura rece ca gheata din care provine va va cadea (fatalmente) pe ceafa si va veti trezi. Brrr! Apoi veti alerga pe campul pe care apar pete de iarba si totul va reveni la normal. Repet: Viata e frumoasa!"

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumos, cuvintele astea sunt atat de calde, parca te fac sa tresari.

    RăspundețiȘtergere
  8. in viata toate drumurile duc spre acelasi loc...sunt doar drumuri lungi sau scurte...se pare ca le-ai ales pe cele lungi...cu atat mai bn...te bucuri mai mult de ea :)...si sigur vei gasi pe cineva in drumul tau...cu care sa termini calatoria...:) trebuie doar sa mergi :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si daca ajungi pe drumul gresit,atunci cine te poate intoarce inapoi?

      Ștergere
    2. nu te poate intoarce nimeni...si asta pt ca nu e posibil...poti doar sa corectezi drumu' pe care l-ai ales...:)in fond...toate au aceeasi destinatie...:)

      Ștergere
  9. Cred ca fiecare avem la un moment dat momente de ratacire. Important e sa trecem peste ele cu bine!

    RăspundețiȘtergere
  10. A fi ratacit sau nu, uneori depinde de tine, dar cand nu depinde de tine, atunci capatul drumului ratacit este cand iti dai seama ca te-ai ratacit, iar daca sti din ce cauza te-ai ratacit sti si capatul drumului ratacit. Una din teoriile mele, nu e neaparat asa...fiecare cu opinia sa.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cu totii ratacim prin lumea asta oarba pana se intampla ceva anume sau vine cineva si ne aprinde o lumina :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa cred si eu,numai nu sunt sigura de acea lumina..:)

      Ștergere
  12. Ratacire?Mai devreme sau mai tarziu cu toti avem parte de ea..dar regasirea se afla si ea pe langa noi! Fascinanta postare. >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate,toti avem parte de cate o ratacire,important e sa ne regasim pe noi insine in acea calatorie ratacita:)

      Ștergere
  13. Cu toţii rătăcim într-o lume în întuneric. Secrteul e să ne lovim de persoanele potrivite! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. Cred că e un labirint al maturizări...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu m-am gandit la asta:)dar sa sti ca ai dreptate;)

      Ștergere
  15. In concluzie timpul le rezolva pe toate :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa alungam gandurile negre! Vine primavaraaaaaa !!!

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact