>
Paradox Strange

Paradox.

10:45 Raisa
               Haide,spune..îţi vine a crede?De ce toate situaţiile prin care eu trec se metamorfozează,mă atrag şi în cele din urmă mă sfâşâie?Poate că ar trebui s-o las aşa,să nu mă mai chinui,să accept ajutorul care mi se oferă.Întotdeauna am preferat să îmi rezolv singură problemele,dar acum sunt prinsă într-o ceaţă vâscoasă,morbidă.Doar atât..
                 Am încercat să-mi intru în rol,să înţeleg unele lucruri care se învârt zilnic în jurul meu,dar a fost în zadar.Ochii mei reflectă acum alt orizond de gândiri,alt film intră în viaţa mea.O schimbare e acceptată,poate şi mai multe,dar,stând şi gândindu-mă cum să mă feresc ajung doar la un punct comun.O copiliţă visează,evoluează,scrie.Sufletul meu e atras de necunoscut ca un fluture de lumina lămpii,dar totuşi,sunt un pericol.Am trecut de acest prag,dar,greutăţile fug şi ele,după mine.
                     Uneori sunt de neînţeles.Spun lucruri pe care nici eu nu le mai cred.Am o viaţă cuprinsă de paradox,întâmplări paradoxale.Stranii,ciudate,incredibile,dar totuşi adevărate...
                     

You Might Also Like

43 Curioşi

  1. Si eu spun unele lucruri pe care nu le cred din cauza nervilor. :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. Mie una nu-mi place iarna,zapada,tot ce tine de ea,asa ca,in mintea mea bolnava totul e vara,desi realitatile ma aduc de fiecare data cu picioarele pe pamant.

      Ștergere
  3. Viaţa ar fi monotonă dacă am fi previzibili... Sinceră şi atât de profundă, ca de obicei!:) O după-amiază frumoasă îţi doresc!

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa noua interfata a blogului cat si articolul .
    Sunt multe lucruri in aceasta lume care nu pot fi intelese , unele lucruri suntem chiar noi .Cateodata nu intelegem si de ce facem un anumit lucru ...

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place ce-ai facut cu blogul :D
    Si postarea de asemenea! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Ne place blog-ul dvs. este minunat si va fi mereu aici, citind toate stirile.
    Pupici Glorinha.
    Vă dorim un week-end minunat.
    http://sbrincos.blogspot.com
    Brazil

    RăspundețiȘtergere
  7. Ba da. Sunteti de inteles. Agitatia tineretii.

    RăspundețiȘtergere
  8. cred ca viata e ca un paradox tot timpul, e plina de ciudatenii si nu numai. nu trebuie sa acordam importanta chiar la tot ce ne doare, trebuie sa fim tari. imi place noul aspect :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu stiu daca e vorba neaparat de agitatia tineretii, dar postand multe lucruri mai greu de inteles te deosebeste foarte mult de ceilalti si dupa cum se vede...avansezi tot mai mult :) Nu a fost pana acum o postare pe care s-o citesc pe acest blog si sa nu-mi placa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) M-ai urmarit de la inceput,si iti sunt recunoscatoare pentru asta!

      Ștergere
  10. Este frumos cea ce ai scris, dar foarte frumos e si fatada blogului.:X:X

    RăspundețiȘtergere
  11. viata fara surprize e precum un craciun fara cadouri:)...nu ele sunt esenta, dar fac diminetile mai frumoase...si ca sa ma laud si sa-mi fac "reclama" :P, un exemplu de paradox ar fi ultima mea postare"Aproape la distanta" :)...app. de surprize...chiar imi place noul aspect:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Foarte frumos :x si adevarat!
    Imi place noul aspect >:D<
    O duminica linistita sa ai :*!

    RăspundețiȘtergere
  13. Minunat si iarasi ca de fiecare data m-am regasit printre randurile tale!Te asteapta un premiu pe blogul meu. >:D<

    RăspundețiȘtergere
  14. Ai primit ceva pe blogul meu ! >:D<
    http://smile-without-you.blogspot.com/p/leapsa.html

    RăspundețiȘtergere
  15. Aşa e în viaţă, ai clipe mai bune, clipe mai proaste...Important e să le trăieşti şi mai bine să regreţi ceva ce ai făcut, decât ceva ce nu ai făcut.

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe blogul meu vei vedea o mica atentie din partea mea! http://tadotakii.blogspot.com/2012/02/leapsaa.html

    RăspundețiȘtergere
  17. scrii foarte frumos, dar se vede ca treci print-o perioada nu tocmai usoara>:D< zambeste totul va fi bine si...imi place noul aspect al blogului:X e asa de dragut:x

    RăspundețiȘtergere
  18. Cine iti cunoaste sentimentele de-a lungul anilor cu siguranta te intelege !

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact