>
Friends

My dear friend..

17:09 Raisa
Astăzi am preferat să fiu directă..fără metafore,epitete sau cuvinte cu înţeles ascuns.Prefer asta deoarece aşa simt,şi mă bucur că în sfârşit mi-am dat seama cu exactitate că simt şi eu ceva.
   Până la ce sunt bune sfaturile?Că le spui,le spui cu atâta drag..şi îţi dai seama că,nimeni nu ţi le ascultă.Pentru ce sunt prietenii?Îi vezi lângă tine,deşi majoritatea te mint cu probabilitate,iar cei care nu o fac sunt pur şi simplu sătui de tine.Degeaba plângi,nimeni nu ţine cont de lacul de lacrimi pe care tu îl verşi într-o zi..mi se pare..atât de inutil.
   Am învăţat să nu te destăinui nimănui care nu e apropiat ţie,să nu spui nici cel mai mic secret,deoarece acel cineva s-ar putea să facă din ţânţar armăsar.Da,ok,dar cum rămâne cu situaţiile în care prietenii pe care tu i-ai considerat ca fiind degetul tău mare spun ceea ce tu ai crezut că ei au păstrat secret?Te ridici,mergi mai departe,ierţi..da..ierţi că altceva nu ai ce face.Dar ei?Ei nu iartă,sunt prea cruzi cu ei însăşi şi nu pot trece peste un act pe care ei îl consideră ca fiind o trădare.
   Prin această postare am vrut să trag un semnal de alarmă asupra celui care îţi este prieten şi asupra aceluia care îţi este duşman.Prieteniile pe viaţă sunt puţine,majoritatea sunt de 1 an-2..oare ar trebui să ne trezim?
                                                             

You Might Also Like

57 Curioşi

  1. Cred ca trebuie sa invatam sa ne alegem prietenii cu mare mare grija ! !

    RăspundețiȘtergere
  2. Un adevar ,,trist" ! Spun ,,trist" pentru prietenia de astazi s-a evaporat .Foarte rar mai gasim prieteni adevarati .

    Am ceva pentru tine de 1 martie. Este pe blogul meu :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Ai dreptate nu toate prieteniile sunt pe viata..dar sunt putinie pe care zic eu ca te poti baza.Eu mereu am zis ca mai bine sa avem 2-3 prieteni adevarati,decat multii si degeaba! :) Transmite multe postarea ta ..sper ca vei fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, trebuie ca fiecare persoana sa se trezeasca si totusi sa tina la cel de langa el/ea cat de mult posibil. Prietenii = A doua familie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Din pacate, asta e tristul adevar... rar exista prietenii pe viata. Si pana si pe alea le poti pierde... dintr-o prostie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, prin greselile noastre ii afectam si pe ceilalti.

      Ștergere
  6. Fiecare prieten,miine poate sa-ti devina cel mai mare dusman.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta era mesajul pe care vroiam sa-l tranzmit,si ma bucur ca l-ai inteles.

      Ștergere
  7. da, prieteniile sunt temporare:) majoritatea pe interes.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. De ce sa te trezesti cand visezi asa frumos?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru 5 minute de vis frumos si 2 ore de cosmar mai bine te trezesti in timp de cat a traiesti acele doua ore chinuindu-te.

      Ștergere
  9. Eu ma inteleg foarte bine cu prietena mea ce mai buna de cam 3 ani:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am o prietena foarte buna de 2 ani de zile:)

      Ștergere
  10. Cu siguranta ar trebui sa ne trezim.Mai bine acum decat niciodata..Si stii?Cred ca ai perfecta dreptate..ar trebui sa fim mai putini indiscreti.

    RăspundețiȘtergere
  11. ai primit un mic martisor la mine pe blog :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Prietenia sfidează timpul. Eu sunt prietenă din clasa a 5-a cu prietena mea cea mai bună, pe când cele mai multe relaţii de prietenie din copilărie s-au destrămat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Unele prietenii intr-adevar svideaza timpul.

      Ștergere
  13. Interesanta postare si acum ca a venit primavara iti uraz sa ai parte de o primavara cat mai frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  14. am ramas practic fara cuvinte, chiar mi-a placut subiectul pe care l-ai ales si sunt de acord cu tine, as vrea totusi sa zic..ca mai exista unii prieteni care sunt adevaratik, si cred ca intotdeauna se va gasi macar o persoana caruia sa ii pese de tine...
    frumoasa postare.
    o primavara frumoasa si plina de reusite iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu siguranta o persoana exista pe lumea asta care sa tine la tine,si sa te faca sa te simti special:)

      Multumesc,iti doresc la fel si tie:o primavara frumoasa si plina de bucurii!:)

      Ștergere
  15. Prietenii vin si pleaca,dar nu duci lipsa de ei:)

    RăspundețiȘtergere
  16. Intradevar foarte bine spus. Prietenii sunt ca vantul primavaratic, vin si pleaca.
    Nu duci lipsa de ei, dar nici nu trebuie sa suferi prea mult pentru ca nimic nu e vesnic in lumea asta. ^-^

    RăspundețiȘtergere
  17. e un subiect destul de complicat...multi incearca sa-l evite...cum am citit undeva..."Prietenii buni sunt ca stelele...chiar daca nu-i vezi , poti fi sigur ca sunt intotdeauna cu tine" :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Hei! :)
    Ai primit un premiu la mine pe blog :*
    http://dreamsofasweetlemon.blogspot.com/2012/03/leapsa-3-2-in-1-premiu.html

    RăspundețiȘtergere
  19. Chiar dacă majoritatea prieteniilor durează puţin, trebuie să recunoaştem că sunt bestiale!:) Frumoasă postarea.

    Dee.

    RăspundețiȘtergere
  20. Dacă nu ne trezim noi ne trezesc alții...

    RăspundețiȘtergere
  21. sunt si nu sunt de acord cu tine:) am avut parte si eu de multe dezamagiri, de asa-zisi prieteni care la un moment dat m-au tradat, m-au dezamagit...am trecut greu peste incercari de genul acesta. din fericire, am devenit mai selectiva si mai atenta. ma pot mandri cu oameni pe care-i cunosc de 10-15 ani, care mi-au fost alaturi si in care am incredere. bafta tuturor!

    RăspundețiȘtergere
  22. La multi ani>:D<
    Ai primit o Leapsa de la mine:d

    RăspundețiȘtergere
  23. Cel mai bun prieten nu poate fi decat eul personal, e sigurul caruia i vorbesti si chiar te asculta!

    RăspundețiȘtergere
  24. O femeie are forta sa surprinda un om. Poate duce sarcini grele mentine frumusetea iubirea si opiniile surade cand ar trebui sa tipe, rade cand e speriata si plange cand e bucuroasa, iubirea ei e incontrolabila, unicul lucru gresit la ea e ca uita cat de mult valoreaza!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cât de frumos spus,da,asta e femeia!Mulţumesc pentru acest comentariu superb:)

      Ștergere
  25. Știi,este și o zicală care trebuie luată în considerare : ,,Apără-mă Doamne de prieteni,că de dușmani mă feresc singur '' :)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact