>
Endless You

Aproape..

16:31 Raisa
Haide să ne schimbăm greşelile,să le transformăm în roua dimineţii ce ne încălzeşte lacrimile pierdute în deşertul obrajilor.Haide să fim aproape de cortul vieţii,de focul speranţei care tresare în preajma noastră.Degetele-mi uscate îţi apasă faţa netedă ca petalele de trandafir umed în amurgul soarelui.Licuricii dansează acel samba al nopţii care înveleşte sclipirile soarelui.Figura chipului tău invadează roşiaticul cer,iar iarba îmi piaptănă haina pufăită de amintiri..aproape...
      Buclele norilor albi îmi amintesc că acum şi în viaţa mea a răsărit acel ghiocel fragil de spranţe care sună din clopoţei,anunţând prmăvara în acest joc ca un fir de aţă.Mi-ai oprit căderea în gol,mi-ai prins mâna unind-o cu a ta,ochii tăi i-au ţintit pe ai mei,privirile ni s-au legat atât de aproape...
        Şi vreau să te am aproape de inima mea.Vreau ca lacrimile tale să-mi inunde cămările ostenite al sufletului.Vreau ca acel măr copt din vârful copacului să îmi cadă în palme,vreau să fiu aproape de tine...

You Might Also Like

32 Curioşi

  1. Avem atatea vise ,si speram ca toate sa se implineasca .
    Si eu vreau aceleasi lucruri ca si tine .>:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare un om are un scop,un vis neimplinit si o dorinta abia nascuta.

    RăspundețiȘtergere
  3. Superb!..sigur si ale tale se vor indeplini ,cu putina rabdare totul e posibil..>:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. Deşi îmi regret greşelile, îmi pare uneori bine că le-am făcut. Fără ele nu eram omul de azi şi nu aş fi văzut viaţa cum o văd azi.

    RăspundețiȘtergere
  5. Cat de dragut >:D<
    Fie ca dorintele sa ti se indeplineasca! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. Desi iti doresti, nu mereu se intampla, dar soarele a rasarit pe strada ta, si poate poate o sa ai parte de ceva bun:)!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de frumos !
    Atata timp cat iti doresti din tot sufletul cu siguranta se vor indeplini !:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu putem schimba greselile dar putem sa avem grija ca pe viitor sa nu le mai facem.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. visele devin realitate, iar realitatea o crunta amintire...cu fiecare gand te apropi si mai mult...:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Daca iti propui ceva,nu poate fi chiar atat de greu:)

      P.S:Daca iti propiu ceva din tot sufletul tau..:)..da..

      Ștergere
  11. Mereu am spus ca cuvintele sunt frumoase si oricine poate spune orice dar niciodata nimeni nu va invata din greselile altora, omul pana nu se da cu capul de ciment...nu se trezeste!

    RăspundețiȘtergere
  12. fiecare om are unscop in viata, un vis care cu fiecare pas este mai aproape de a deveni realitate. in viata omul ar mai multe scopuri, vise. inainte de a inchide ochii, inainte de a pasi pentru totdeauna aceasta lume, omul priveste inapoi. in acel moment intelege rostul vietii. succesul in viata este doar pentru aceia care lupta, doar aceia care nu se dau batuti vor gasiintro zi fructul mult cautat din care sa se reverse acea senzatie a fericirii.

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact