>
Umbra in lumina

Umbră în lumină.[9]

09:01 Raisa
          Capitolul 9:Mister.
   Când am văzut că Michelle a ieşit afară,am luat grăbită jurnalul şi am fugit după ea.Plângea cu lacrimi amare,şi nu ştiam de ce?
     -Michelle,ce s-a întâmplat?Te rog,spune-mi.
     -Sarah,când Dan a spus că mă urăşte a avut dreptate!Prea mare dreptate..cu mine nu a mai voribt de 4 zile.Nici măcar la şcoală,iar cu prefăcuta aia de Maya...
     -Michelle,te rog..calmează-te.
     -Deci,Sarah..vrei să vorbeşti cu Dan?Sau nu?
     -Maya..spune-mi doar unde îl pot găsi.
     -În pădurea de lângă acel lac..lacul Hunston.
     -Mulţumesc.Michelle,hai să mergem.
     Am luat-o de mână.Michelle ţinea atât la Dan,încât trebuie să-l conving că ea chiar îl iubeşte.Dintotdeauna l-a iubit.Dar cu jurnalul cum rămânea?Nu puteam să las acel jurnal deoparte,era foarte important pentru conştiinţa mea.Mult prea important.
     Ajungând în pădure,am văzut urme de paşi în zăpadă.Sigur erau ai lui Dan.După 5 minute de căutări,l-am văzut stând pe o stâncă,in aşteptarea unei minuni.
    -Dan..de ce nu mi-ai spus unde eşti?
    -Sarah!!Ce bine că te văd..uite ce e..sărutul acela a fost o greşeală.Scuză-mă,dar te-am folosit pentru că eram prea nervos pe Michelle.Nu puteam să iubesc pe nimeni altcineva,sunt îndrăgostit de ea din clasa a 5-a!Te rog frumos,spune-i să mă ierte!
    -Dan..te-am iertat deja!Dan..cum puteam să fiu supărată pe tine?
    În acel moment,Michelle a sărit de gâtul lui Dan.Probabil ei erau într-o relaţie,iar mie nu mi-a spus nimeni nimic,deoarece îi vedeam cum se sărută.Eram liniştită,deoarece acum nu mai trebuie să ma chinui cu Dan,iar Michelle s-a convins că Dan nu o urăşte.
     -Îndrăgostiţilor,haideţi nu avem timp.Trebuie să deschidem jurnalul.
      În acel moment,s-au uitat la mine şi s-au apropiat încet.Am deschis acel jurnal,şi simţeam că împietresc.Pe prima pagină scria ,,Robert te iubesc,deşi tu eşti îndrăgostit de cea mai bună prietenă a mea..Maya!"-Nu înţelegeam nimic.Maya şi Elisa erau cele mai bune prietene?Şi eu..?Robert îndrăgostit de Maya?Nu se poate.Am aruncat jurnalul pe jos,nu mă puteam gândi la altceva.Ce înseamnă această frază?
      Michelle şi Dan se uitau la mine..iar eu am văzut negru în faţa ochilor.Am simţi o lovitură puternică după care am atins zăpada rece.Nu mă puteam trezi.În spatele meu se auzeau voci,şi..am intrat in transă.S-a auzit sunetul ambulanţei,iar eu..nu mai ştiam nimic
                                                          

You Might Also Like

23 Curioşi

  1. Superb acest capitol si plin de suspans!Abia astept continuarea!:x

    RăspundețiȘtergere
  2. -Lor3-Multumesc mult!Va veni si continuarea:x:)>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Woow foarte interesant finalul,oare ce va pati ?:-ss Felicitarii,alt capitol minunat,vrem mai mult! ;)) >:D<

    RăspundețiȘtergere
  4. continuarea. continuarea. continuarea!!!! ;))
    din ce in ce mai interesant!
    bravo!
    imi place!
    e una dintre putinele povesti care reuseste sa ma tina in suspans!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. -Roxy.-Multumesc mult!Va veni si celalt capitol,in curand!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  6. -Scriitor.a-Ma bucur foarte mult ca iti place!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  7. incep sa simt ceea ce simti tu . nu te oprii din scris. faci un bine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Interesanta poveste ,am sa o citesc si eu :x.Cu siguranta am sa iti vizitez blogul este foarte frumos :*

    RăspundețiȘtergere
  9. -©Ramonaa -Multumesc mult!Te mai astept pe-aici!>:D<

    RăspundețiȘtergere
  10. -Tadotakii.-Va veni si nextul!In curand..8->

    RăspundețiȘtergere
  11. Neeext`!:x Te rog cat mai repede, vreau sa vad ce mai face Robert

    RăspundețiȘtergere
  12. Aaa..am uitat sa spun ca imi miroase a dramaa. E clar, daca ai citit toata poveste nu poti rata urmatorul capitol, se anunta cel mai palpitant

    RăspundețiȘtergere
  13. Ce frumos! :x Şi eu vreau urmatorul capitol. :)) 8->

    RăspundețiȘtergere
  14. -Lexii-Aşa e!Chiar nu poţi rata următorul capitol!:))

    RăspundețiȘtergere
  15. -C.L.M-Mă bucur mult că îţi place!;;)

    RăspundețiȘtergere

Spune-mi părerea ta. Cu siguranță voi ține cont de ea!

Formular de contact